@jannie: o balen meid! was zo leuk geweest als we samen op roze konden! hier nog steeds niets, ook geen ongiepijntjes meer... blijft dus nog even spannend en afwachten!
morge is je nod heb je nog ongi krampen gehad en heb je nog steeds witte afscheiding?? want dat had ik super veel toen ik zwnager was dikke witte afscheiding hoop ut zo!! zaterdag duurt nog zolang!! haha
hier net wat rozeverlies, dus zou zo maar kunnen dat ik morgen ongie ga worden... (of vannacht al...) helaas...
goedemorgen! @fl3x: en hoe was je test vanochtend?? Hier helaas ongie geworden... op naar ronde 2! ga mn banner maar even aanpassen...
Meiden..... Mag ik ook nog mee doen ?? Hier ook voor nummer drie! Vandaag mijn NOD.....maar ik denk dat het een OD gaat worden!
balen meis!!! gaan we mei maar samen roze kleuren! hier zo lekker de tuin in... de oudste is vrij, dus hoef niet te fietsen vandaag.. alleen ff een vergadering voo vanavond voorbereiden, maar dat kan ook in de tuin
heh bah dat is balen!!!had het je zo gegunt!!!! hier is mijn test zie het resultaat.... (bovenste van vanmorgen 7:00
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: 2 april Kinderwens2011 (3de ronde, Meisje en Jongen) 19 april jannie1980 (1tse ronde na vmk, 2 jongens) 20 april surf (1e ronde, 2 jongens) 20 april smile (? ronde, .....) 25 april Damyar (1e ronde na mk, 2 jongens) 26 april Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 5 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijveltest
hallo meiden, Leuk topic zwanger worden van een 3e kindje. Zelf zitten wij weer in de eerste ronde na mijn mk, mijn nod is 25 april. Mijn temp is sinds 3 dagen 37,0 voel van alles, maar dat heb ik ook wel als ik ongie moet worden, wel heb ik dit keer veel witte vloed. Bah. Verder hebben we al twee lieve jongens, één is 3,5 jaar en de andere is net afgelopen vrijdag 1 jaar geworden. Vind het allemaal wel weer spannend. Groetjes Damyar
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: april: 2 april Kinderwens2011 (3de ronde, Meisje en Jongen) 20 april surf (1e ronde, 2 jongens) 20 april smile (? ronde, .....) 26 april Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) mei 5 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 14 mei Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijveltest Oranje: Vlinder
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: april: 2 april Kinderwens2011 (3de ronde, Meisje en Jongen) 20 april surf (1e ronde, 2 jongens) 20 april smile (1e ronde, 2 meiden) 25 april Damyar (1e ronde na mk, 2 jongens) 26 april Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) mei 5 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 14 mei Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijveltest Oranje: Vlinder