Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

wat denken jullie is die hoopvol? denk dat de eisprong vandaag was.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    grote kans dat je eitje vandaag of morgen springt, omdat je zo'n grote daling hebt... hopelijk gaat ie morgen mooi omhoog, dan weet je het zeker...
    ik heb ook wel eens een daling gehad en daarna ging hij niet genoeg omhoog, toen weer een nieuwe daling en daarna wel goed omhoog, dus had toen pas mn ei 3-4 dagen later...

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @ennasil: Ik denk ook dat ie er aan zit te komen. Voel je het normaal gesproken?

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

dat is heel moelijk te zeggen want ik heb best wel vaak meerde keren last van ovulatiepijn. wat voelen jullie precies? ik heb altijd last bij mijn schaamstreek zeg maar en een beetje onderbuik.het voelt alsof ik een trap heb gekregen in mijn schaamstreek. heel zeurderige pijn

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

zou die morgen minimaal met 0,3 omhoog moeten gaan toch?

6. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @ovupijn: Ik kan er niets over zeggen. Ik heb het nog nooit gevoeld. Ik heb ook ergens gelezen dat ovupijn niet samen hoeft te vallen met je daadwerkelijke ovulatie. Sommigen ervaren het er voor. Dus je moet voor jezelf al precies weten wat welk pijntje betekend. Ik keek altijd meer naar de slijmpjes ;)

7. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @surf je schiet al weer aardig op. wanneer ga je testen?

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja inderdaad ik kijk ook altijd naar de slijmpjes voor zover dat gaat.
    het is namelijk niet altijd te onderscheiden van het mannelijk goedje. maar naar mijn weten ben ik nu van me zelf ook wel wat vochtiger zeg maar. dus verwacht ook wel dat ik ik in mijn vruchbare periode zit. laten we het hopen!

ik ben er weer even tussenuit. de dagelijkse boodschapjes doen etc

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Daar zijn we vandaag ook achter gekomen. Waren naar een auto gaan kijken en de verkoper had zelf een stoeltje om ons te laten passen. Het paste in de auto, en toen ik het in onze eigen auto ging passen, bleek dat ook te passen. Dus we hoeven alleen maar andere stoeltjes te kopen:D

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Weet trouwens niet of het de bedoeling was om in onze eigen auto te passen, maar wel gedaan:D:cool:

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    kijk maar eens op you tube naar crashtest kinderzitje! Het eerste filmpje (volgens mij van de consumentenbond)!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nattasja: mn nod komt inderdaad alweer (tergend langzaam) dichterbij. willen proberen te wachten tot volgend weekend, dan ben ik 2-3 dagen overtijd...
    tot nu toe heb ik 3x de avond voor nod posi getest omdat ik opeens enorme testdrang had, dus als dat nu weer gebeurt test ik woensdagavond ;)

14. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @dannie super, scheelt een hoop centen.

ik kijk zelf niet naar het gewicht maar naar de lengte. mijn oudste is 9 en 1.34 cm. hij zit nu in een zitverhoger met rugleuning. als hij 1.35 cm is mag hij helemaal zonder. we wachten nu dus nog een maand of 5 a 6 en dan mag hij gewoon los op de stoel.

ik vind gewicht niet zo, maar meer de lengte. mijn jongens zijn vrij licht en anders mogen ze er dus eerder uit. nee lengte vind ik belangrijker.

15. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ surf ik hoop zo dat het roze is voor je, zal mijn duimen plat draaien.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nattasja: ik dacht juist weer dat gewicht belangrijker is, omdat ze die testen doen met een bepaalde kracht van een ongeluk en een gewicht lijkt mij dan belangrijker dan lengte, behalve als ze natuurlijk een kop boven de rugleuning uitsteken, want dan hebben ze geen nekbescherming... nou ja, lastig lastig!

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Daar kan ik me iets bij voorstellen. En als ze inderdaad rond die lengte zitten, zit het gewicht ook vaak al in die buurt. Maar gewicht zegt ook iets over kracht enzo volgens mij. Ik heb mijn dochtertje ook al vrij snel in een stoel groep2/3 gezet omdat we dan voor de jongste de andere stoel konden gebruiken. Zij was eigenlijk nog iets te licht, maar ze is groter dan gemiddeld, dus de gordel kwam niet in de hals ofzo.

18. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    als je kijkt op de site van rijksoverheid hebben ze het alleen over de lengte. mijn oudste is dus 1.34, maar volgens mij rond de 25 kilo. kijk ik dan naar een vriendje van hem die is 1.33, maar 32 kilo. dan zou dat betekenen dat zijn vriendje er eerder uit zou kunnen dan hij, omdat hij zwaarder is. ze kijken naar de lengte vanwege de gordels. is je kindje nog te klein kan het met een ongeval namelijk buikletsel oplopen als de gordel te hoog zit.

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

:Dzag dat er weinig nieuwtjes waren. Over die kinderstoeltjes, ach er zijn zoveel richtlijnen over. Hanteer gewoon de gene die het veiligst is en meer kun je niet doen, want ik heb in real live gezien hoe een mc tijdens een ongeluk voor ons uit de auto vloog en dat zijn geen prettige beelden. Onze oudste van bijna 4 zit in een kinderstoel met zijkanten en nekbescherming . De jongste zit uiteraard nog in een autostoeltje. Heb altijd gekozen voor de gene die het beste uit de testen komen en heb zelfs voor mijn neefje speciaal een stoeltje gekocht als hij bij ons in de auto zit, dan kan ik zeker zijn als we in een ongeluk verzeild raken dat ik meer dan dat niet heb kunnen doen betreft veiligheid stoeltjes.

Nog meiden die al zwangerschapssymptomen hebben? Vind het weer spannend worden, lijkt me toch wel leuk als we in juni veel rose erbij krijgen.

Enassil: jij bijna eisprong, spannend of niet zeg. Veel klusfun gewenst :D

Heb zojuist van manlief 50 rode rozen gekregen, lief he.

Meiden fijne avond en een goed pinksterweekend. Wij gaan onze familie opzoeken, namelijk naar de apenheul en dan uit eten.

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja inderdaad klusfun:) maar moet zeggen dat het nu niet altijd zo makkelijk gaat omdat het 'moet' zeg maar. dan heeft mijn man een beetje moeite en wil het niet altijd lukken.( kan dat ook wel begrijpen)nu is de laatste lading gisteren geweest en die dag ervoor. maar die van gisteren was echt met moeite hoor. dus super weinig! kan dat kwaad?? of zullen er dan nog genoeg goede zwemmers zijn?
    anders proberen we het vanavond nog een keertje:) gewoon voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina