@ surf spannend joh voor woensdag! ik hoop echt voor je dat het raak is!! wat denk je zelf? voel je al iets?
@ennasil: ik hoop het ook, maar nee, ik voel bar weinig... helemaal in vergelijking met vorige ronde... niet misselijk, geen gevoelige borsten, geen duwend gevoel, geen continu aanwezige onderbuik... hmm, dan hoop ik weer dat dat mssn juist betekent dat het nu wel raak is... heb gisteren een enorme tempdip gehad, dus hoop op een innestelingsdip... had gisteren wel wat steekjes in mn borsten trouwens en af en toe was duwend gevoel, maar echt alleen 's avonds af en toe en verder dus bijna niet. ben wel moe, maar dat ben ik volgens mij altijd na mn ei... kan er dus geen pijl op trekken helaas...
bij kasper had ik een week voor nod opeens enorme aders over mn tepels lopen, toen wist ik meteen dat het raak moest zijn en dat klopte dus. bij thijmen had ik gewoon 'een goed gevoel' hihi, en dat klopte ook, en nu, helemaal niets.... *baalbaalbaal*
Er zijn heel veel mensen die echt helemaal niks merken aan hun lichaam. Mijn schoonzusje had ook nergens last van en die was zwanger van een tweeling.. ik hoop voor jou dat dat ook het geval mag zijn. en dat er gewoon lekker een mini geschenkje in je buik mag zitten dat zou fijn zijn!! ik weet helaas nog niet hoe het voelt om zwanger te zijn maar het lijkt mij een GEWELDIGE ervaring echt iets intiems van jezelf
hoi meiden kom ook eens even weer gluren haha zouden vandaag gaan surfen maar twas dicht en kreeg opeens ook benauwd haha zo'n vreemde plek en dan surfen hmm kweetnie kijken morgen op een andere plek en anders gaan we andere dag weer trug naar deze plek.... hier zitten d eklusdagen er geloof ik op! geen idee wanneer me ei is geweest sinds vandaag zijn me vreselijke krampen eindelijk weg. zelf denk ik dat me ei maandag was dus 2 daagies eerder dus zou 26 dagen betekenen naja we w88 af...
spannend flex! vanaf nu afwachten dus... had je trouwens testjes mee op vakantie of wacht je tot jullie terug zijn?
hey meiden, jeetje ik heb geloof ik wel 15 bladzijdes terug gelezen, maar ik zeg gezellie helaas is mijn geheugen iets minder hier weer op de camping, het begint bijna voorspelbaar te worden haha. als het goed is verwacht ik een dezer dagen toch wel mijn ei en ik hoop heel erg dat het een lucky shot gaat worden deze maand!! ga echt voor schrikkeldag Nieuwe meiden, welkom! hopelijk snel twee strepen!! @surf.. bij jouw begint het echt al spannend te worden, maar zaten er niet nog een paar dames tussen op het lijstje van NOD's. ik kan het ook helemaal mis hebben. maaareeeh helemaal geen tekenen en vorige maand wel, dat zou natuurlijk ook wel een teken kunnen zijn en met 6 pendels voor juni...pff dat maakt het toch ook wel weer extra spannend. @ennasil, dat zou mooi zijn als je nu je ei hebt, dan heb je in ieder geval wel een korte cyclus dan vorige keer, maar ik hoop voor jouw ook gewoon 9 maanden geen ongi meer. @auto, wij hebben een ford focus station en daar passen precies 3 stoeltjes achterin en de kids zitten dan goed, als wij een logeetje ofzo meenemen zetten we ook altijd 3 stoeltjes achterin. in mijn eigen auto past dat niet, daar heb ik ook geen 3 3-puntgordels. maar 2 en een heupgordel. maar aangezien ik daar altijd alleen met de kids in zit zet ik er eentje voorin. de maxicosi kan alleen niet voorin ivm airbag en die kan ik alleen maar uit laten zetten in de garage. maar achterin gaat goed. @flex hopelijk heb je daar beter weer dan hier, want hier komt zo nu en dan een goede bui naar beneden. @damyar, die krijg ik nou nooit wat een lieverd die man van jouw!! heel veel plezier in de apenheul! @natasja77, ik denk ook dat de lengte het belangrijkste is ivm plaats gordel enzo. zeker als daar een flinke ruk aan gegeven wordt bij de nek, kan lelijke dingen veroorzaken. ik heb hier ook last van die lichtgewichtjes!! en eten doen ze als de beste! vooral erg fijn voor broeken bij mijn oudste, die heeft ze in de lengte nodig, maar die taille... meestal kan je ze wel strakker zetten, maar dan krijg je zo'n pofboek idee. en zelf de smallere taille maten hebben er last van, hoewel het dan wel minder lijkt. oh ja ik had ook nog iets gelezen over uren werken. ik werk 24 uur en mijn mannetje 40 uur. minder zou misschien net gaan, maar nu kunnen we nog een klein beetje sparen OF iets leuks doen. en dan niet meer, en met 3 zal het iets minder worden. mijn mannetje verdient niet bijster veel en ik ook niet. als ik fulltime zou werken wel meer door de onregelmatigeheidstoeslag, maar dat zou ik echt niet willen. dat wegen we dan maar af. toen mijn oudste zich aankondigde werkte ik 36 uur en school. dat was best pittig, zodra het kon ben ik 28 gaan werken en toen mijn oudste naar school was dacht ik nog 2 jaar en dan gaat je jongste ook, dit gaat me te snel. ik wil er meer van genieten nu het nog kan. toen hebben we besloten dat ik 24 uur ging werken. het is maar 4 uur in de week, maar het scheelt toch best veel. (helaas ook op je loonstrook haha) qua oppas heb ik het erg luxe moet ik zeggen, ik heb een hele lieve moeder die altijd oppast wanneer ik moet werken. tenzij het weekend of avond is, dan is manlief thuis natuurlijk. nadeel is dat ik eigenlijk geen reserve heb. sorry toch nog een heel verhaal geworden. zijn er nog mensen met leuke plannen dit weekend, buiten eitjes bevruchten en apenheul!! liefs
Hallo iedereen, Ik zal me eerst ff voorstellen: Ik ben Mellanie, 28 jaar jong en mama van Regino van 6 en Aaliyah van 4. Al heel lang heb ik het verlangen naar een derde, alleen WAS papa het hier niet mee eens. Vorige maand had ik heel sterk het gevoel zwanger te zijn, dat zat waarschijnlijk tussen mijn oren. Hier zijn we wel over na gaan denken en gaan praten, heel veel praten, waarop paps ineens zei: het lijkt me toch wel heel erg leuk een derde, laten we ervoor gaan. We zijn nu dus gestopt met de pil en vinden het allebei erg spannend, toch wel eng een derde, maar ook zo leuk!! Nu het volgende: 30 mei was me eerste dag van me laatste menstruatie, die maar 2,5 dag heeft geduurd. Nu hebben wij in de nacht van woensdag op donderdag (8/9 juni) geklust. Dit is er best wel wild aan toe gegaan, met als gevolg, volgende dag buikpijn (nu heb ik dat wel vaker bij een te diepe penetratie, sorry voor de details) geen bloedverlies overigens. Afgelopen nacht weer geklust, nu wat voorzichtiger, geen buikpijn, wel licht/roze bloedverlies, nu moet ik zeggen dat ik gistermiddag al een kleine beetje lichtroze afscheiding heb gehad. Heeft iemand hier ervaring mee wat het eventueel kan zijn? Ik heb al 2 kids, maar daar kwam ik er pas vrij laat achter dat ik zwanger was en was ik er ook totaal niet mee bezig, dus kan me niet herinneren of ik dit eerder heb gehad, gewoonweg omdat je hier niet op let. Nu ben ik er zo bewust mee bezig, dat je nu op ALLES let, elk krampje, elk dingetje, elk andere afscheiding valt nu gewoon op. Ik hoor graag van jullie! Liefs Mammie83
goedemorgen, ik denk helaas toch geen eisprong te hebben gehad mijn temp is maar 0,2 omhoog gegaan hopelijk komt tie alsnog deze week ik wil echt niet weer zon lange cyclus!!
sorry nu vergeet ik jullie helemaal alles goed met iedereen?! flex ist nog gezellig daar op vakantie?? heb nu ook wel zin een weekje vak maar ik moet helaas nog even wachten
@mammie83 Welkom!! ik zou het ook niet zo 123 weten wat je lichtrose verlies betekent. kunnen meerdere dingen zijn. mischien nog een klein restje van je afgelopen menstruatie wat er door het vrijen nog een beetje is losgekomen. ik heb daar ook wat last van gehad. ik denk iig niks ernstigs
Hey Meiden, Ben ik ook weer. Kom even iedereen een fijn pinksterweekend wensen. Wat betreft de autostoeltjes, daar hebben wij ook over gedacht, maar hebben het pasgeleden even gepast en het gaat precies lukken. Tja is toch wel handig om te weten inderdaad. Bij ons is het huis eerder een probleem onze meiden moeten tijdelijk op 1 kamer, daar heb ik ook nog erg over getwijfeld maar goed vind uiteindelijk dat ze best een paar jaar een kamer kunnen delen. Wat vinden jullie? Heb hier super mooie knal positieve ovu testen gehad, uiteindelijk die van kruidvat sprong echt van het schermpje en toen heb ik ook nog maar een lekker dure van clear blue gedaan en daar stond ook een smiley. We zijn zoals jullie begrijpen dus hard aan het klussen. Komt mooi uit dat man lief nu het hele weekend thuis is. En ben blij dat mijn eisprong er al aankomt want hij moet dinsdag naar het buitenland. Duimen jullie mee dat het raak mag zijn deze maand. Tot later meiden, Liefs Sas
mammie83: welkom hier en ik heb dat ook wel eens gehad wat jij beschrijft. Heb toen uiteindelijk via de huisarts een uitstrijkje laten maken maar die was helemaal in orde. Huisarts zegt dat het een gevoelige baarmoedermond kan zijn of een beetje bloedverlies van mijn ovulatie. Tja het kan ook een innestelingsbloeding zijn, die heb ik beide vorige zwangerschap gehad, dat was bij mij ook roze/licht rood. Maar het antwoord heb ik ook niet voor je. Liefs Saskia
goede morgen dames Saskia als ze dat zelf niet erg vinden moet dat geen probleem zijn mij zoontjes hebben 2 jaar verschil en heb ze vanaf het begin samen gezet (heb altijd 1 kamer over gehad) die gebruikte ik altijd als speel kamer, maar nu voor mijn vriend zodat hij daar kan trainen en de kids hebben daarom de grootste kamer gekregen dan hebben ze genoeg speel ruimte. Ze willen geen eigen kamer ook, dus vind het wel prima zo.
wat is het rustig hier! iedereen lekker buiten genieten?? ik heb net voor het eerst schoenen in de wasmachine gegooid. mijn man zei dat zijn moeder dat vroeger ook weleens deed dus dcht ik laat ik het ook eens proberen dus ben benieuwd hoe klein ze eruit komen
Welkom nieuwe mama's to be. Gezellie dat jullie mee willen kletsen. @Flex, Heb je een fijne vakantie? Hoe lang blijf je nog. Ik ben jaloers, Ik wil ook op vakantie. Wij gaan pas in augustus Wanneer mag je trouwens testen? Hoop op roze!! @Surf, Jij ok bijna testen he? Spannend hoor. Wat zegt je gevoel? @saskia, Go For It Girl. Dans maar lekker aan die paal. WOEHIE, veel plezier vanavond @trostemamma, Heerlijk op de camping. Ook leuk voor de kids lijkt me. En bijna je ei?!?! Dan mag je ook weer flink aan de slag. En goed de beentjes omhoog na afloop! @Ennasil, Wat ik me afvroeg, ik begrijp uit je verhalen telkens dat je nog geen kinderen hebt, maar dit forum is heet, zwanger worden in 2011 van een derde kindje. Ik bedoel absoluut niet dat je hier dan niet thuis hoort, maar vroeg me gewoon af hoe je hier dan terecht komt. Heb je misschien al eens uitgelegd, maar heb ik niet gelezen. Meid begrijp me niet verkeerd he, want het is reuze gezellig met jou erbij, maar was gewoon nieuwsgierig! Of ga je meteen maar voor een drieling Of is het al 2x mis gegaan (hoop niet dit laatste) @Hier, vandaag met de kids naar opa en oma geweest. Nu lekker thuis. Kids schoon gewassen op de bank voor de tv. Gaan zo lekker naar bedje. Hebben papa en mama ook lekker een paar uurtjes samen Verder nog helemaal geen kwaaltjes. Als ik geen positieve test had gehad, had ik niet geweten dat ik zwanger ben. Heb dan ook besloten om dinsdag een CB digital te halen en deze te gaan doen
@ennasil: het kan ook in stukjes gaan hoor... nu 0,2, morgen 0,3 en dan gelijk blijvend... (dus: 36,0-36,3-36,7-36,7-36,6 bijvoorbeeld) @hier: hele dag in duitsland geweest bij schoonouders (zijn een enorm huis (26 pers.) aan het verbouwen voor de verhuur, dus zijn daar bijna continu nu)... was gezellig en lekker buiten geweest de hele dag. net thuis, thai onderweg besteld en die stond voor de deur toen we net 5 minuutjes thuis waren, ideaal. zo de kindjes naar bed (spelen nog even in de tuin) en dan op de bank haha
NOD-lijstje juni: 6 juni: Kinderwens2011 (ronde 5, Meisje & Jongen) 11 Juni: Nic79 (ronde geen idee.... , 2-ling J&M 13 juni: Beertje1985 (ronde 1, 1 meisje,1 jongen) 17 juni: Surf (ronde 3, 2 jongens) 21 juni: Fl3xgirl (ronde 1, 2 meiden) 25 juni: Saskia81 (ronde 1, 2 meiden) 27 juni: trotsemamavan2 (ronde 7, 1 jongen, 1 meisje) Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) eind juni Smile (ronde 3, 2 meiden) juli 7 juli: MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje) 8 juli: Baby Boom (ronde 12, 2 jongens) Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Damyar - 26 jan 2012 - bv - thuis Rooosje - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh ---------------------------------- WOW, hij stond op blz 190! we moeten m vaker dichterbij halen, want nu is het zo terugzoeken hihi hebben we al iets van kinderwens gehoord? ik had haar een pb gestuurd maar ook niets op gehoord, mssn is ze op vakantie?? dan komen nog nic79, zij had gisteren haar nod, spannend, wie weet er iets van?? en dan voor morgen beertje1985! spannend beertje, wanneer ga je testen? nieuwe meiden, zetten jullie jezelf erop? of geef anders even je nod door, dat zetten we je erbij!