ik begrijp wat je bedoelt hoor ik kwam hier perongelijk terecht eigenlijk. en had ook niet verder gekeken naar andere topics heb hiervoor nog nooit op forums gekletst. dus ik snapte er helemaal niks van hihi hoe je bij andere topics moest komen! maar nu inmiddels wel maar vond het hier wel erg gezellig dat ik besloot hier te blijven bij de ervarings deskundigen nee hoor de meeste op andere topics zijn ook een stuk jonger. dus leek het mij wel wat om gewoon hier te blijven
Maar ja, nu zijn wij dan ook het gezelligste clubje wat er te vinden is. Dus dat snap ik wel Schrikken we je nooit af met onze verhalen van de kinderen enzo? Kan me voorstellen als je nog geen kinderen hebt en je hoort die "horrorverhalen" van ons, dat je je afvraagt waar je zelf aan gaat beginnen en wat je te wachten staat
nee hoor jullie schrikken me echt niet af! ik zie het als een uitdaging en het is denk ik ook wel een hele goede leerschool en het maakt je leven veel comleter! iets om liefde aan te geven en helemaal van jezelf. het lijkt mij geweldig!! ik verlang er echt naar
hey meiden, jullie zijn echt niet bij te houden! en we gaan echt een grote gezellige groep worden. dat lijstje maar goed in de gaten houden en regelmatig erbij halen inderdaad, dat houd het voor mij in ieder geval wel een beetje duidelijk ik heb alles weer gelezen, maar ik kan maar teruglezen tot de reactie van dannie, dus sorry voor degene waar ik niet op reageer. de laptop is op de camping ook niet zo snel dat het makkelijk teruglezen is enzo... @dannie, fijn dat je jezelf zo goed voelt, maar begrijp dat het zeker in het begin je wat onzeker maakt!! maar ik weet zeker dat die test helemaal goed gaat komen. de camping is inderdaad heerlijk met de kids, ze vinden het dan ook echt helemaal geweldig. mijn hubbie is ook met camping opgegroeid, ik helemaal niet. maar heb er nog steeds geen spijt van gehad van de stacaravan. we hebben ook een camping waar veel te doen is. en hier kom ik tenminste eens toe om een boek te lezen..haha en klussen doen we genoeg, en die beentjes omhoog ik.. maar hopelijk echt deze maand een lucky shot... we kunnen bijna niet meer wachten.. laatst zei mijn kleine prinses dat wij maar eens wat vaker moesten knuffelen, want ze wilt heeeeeel graag een zusje..haha we hebben haar niet verteld dat we nog een kindje willen, maar ze wilt al een tijdje een zusje. we hebben haar wel uitgelegd dat we dat niet voor het zeggen hebben. maar toen vond ze een broertje ook wel goed. maar volgens mij is ze alleen maar uit op een levende pop! grote broer die vind het helemaal niks als hij een broer of zus zou krijgen... want die huilen en dat haat hij zegt ie dan... (hij is erg gevoelig voor emoties van andere, dus ik denk dat dat de reden is.) hoe vinden jullie andere kinderen het???? @surf, lekker zo'n dagje ertussen uit, hopelijk is duitsland voor jouw niet heel ver weg. want zolang autorijden lijkt me niks. geniet lekker van het avondje wanneer kids op bed liggen. ik zag dat kinderwens al lang niks meer geplaatst heeft ergens op deze site, dus denk dat ze of pauze van hier heeft genomen of dat ze op vakantie is. @Nic, al ongi of twee strepen... ben erg benieuwd, ik hoop dat het de twee strepen is!!! @beertje, spannend!! voel je al iets?????? heb je een gevoel erbij? morgen gelijk testen of wacht je af? @ennasil gezellig hoor dat je meekletst, en je bent ook nog eens een grote kletser je leest wel inderdaad hoe het gaat met kids. hopelijk snel je ei, geeft ff al wat aan? meestal moet daar ook een paar dagen je temp hoger zijn. nou ja in ieder geval veel klusplezier , surf.....voor jouw wordt het ook heel spannend!!!!!!duim duim duim duim duim. zo ik ga er nog effe twee op bed gooien, want er ligt er pas een op bed, we hebben een logeetje, dus die ga ik er nu ook maar op leggen. morgen ws naar pretpark!! liefs
hier ist weer bar slecht heledag komt het met bakken de hemel uit! baal er erg van schijnt morgen ook zo te zijn dus gaan we naar oceaanopolis das overdekt aquarium begin al wat dingetjes te voelen weet natuurlijk nie of het iets met een eventuele zwschap te maken heeft haha heb wat dikkere aders op me boobs en af en toe beginnen ze beetje pijn te doen ook bobbeltjes op de tepels!! bij de vorige 2 was dat goed nieuws maarja zit nog ver voor me nod dus kan nog vanalles gebeuren.... zijn e ral meiden die kunnen testen of is surf de eerste??
wij hebben wel bij allebei een ander kamertje gemaakt, en we hebben de meubeltjes geverft. dat willen we nu ook weer gaan doen. maar dan weer helemaal anders maken. meubels houden we gewoon.... ik heb nog bijna niks weggegooid, dat kon ik gewoon niet..
mijn grafiekje op fertilly friend geeft groen stoplicht aan dus zijn we volop aan het klussen voor zover het lukt maar nog geen eisprong ik denk idd dat hij wacht op 3 dagen temp verhoging voor dat hij een lijntje zet. ik heb nu wel een beetje lichte kramp in mijn onderbuik. maar dat kan vanalles zijn natuurlijk.
groot gelijk hoor dat je de meubels opknapt ik ben ook een beetje op het internet aan het spitten naar goedkope leuke babymeubels maar kan het nog niet echt vinden waar je ze voor een leuk prijsje kan kopen en ook in het echt kan zien in een winkel. de meeste die ik vind zijn online winkels. dat durf ik niet aan omdat ik bang ben dat ze dan tegenvallen. jullie een idee welke winkel ik zou kunnen kijken?
dat klinkt wel veelbelovend die kwaaltjes!! zou wel super zijn natuurlijk in ronde 1 zwanger! ik duim met je mee in ieder geval. balen zeg dat het zulk slecht weer is. hier was het gelukkig heerlijk weer.. mag wel iets warmer, maar geen jas nodig, hoewel het s avonds wel heel snel afkoelt. hopelijk hebben de kids zich toch nog vermaakt, en papa en mama natuurlijk ook!!
de meubeltjes houden we hetzelfde, ziet er nog supergoed uit, is tenslotte pas 3 jaar in gebruik... kasper gebruikt het nu nog. die krijgt straks een nieuwe kamer en als ie groot genoeg is (ongeveer 2,5) dan krijgt ie ook een groot bed. zo hebben we het met thijmen ook gedaan. in het wiegje bij ons op de kamer tot een half jaar, daarna in ledikantje op eigen kamertje, 3 maanden voor uitgerekende datum van kasper, ging hij naar zijn nieuwe kamertje met eigen ledikantje. ongeveer 3 maanden na de geboorte van kasper een groot bed (zodat kasper weer in het ledikantje kon, want die was ietsjes eerder uit het wiegje gegroeid ) wil wel de muren opnieuw doen, want we zijn inmiddels van slaapkamers gewisseld, dus kasper ligt nu in onze oude slaapkamer en voor tijdelijk vond ik dat niet erg, hij krijgt straks in zn nieuwe kamer alles weer helemaal mooi en dan wil ik de babykamer weer opnieuw opknappen...
ik heb toen onze kamer bij babyplanet gekocht volgens mij. en bij babypark hebben ze ook heel veel. zijn ook regelmatig bij van asten in tilburg geweest, die hebben ook vaak goede aanbiedingen. verder zou je voor een kamertje ook op marktplaats kunnen kijken, daar worden ze vaak ook goedkoop aangeboden en dan verven. dan kan je aan de rest van accessoires weer wat meer besteden. matrasje enzo zou ik wel nieuw kopen. maar kan me voorstellen dat je alles nieuw wilt, dat wilde ik bij de eerste ook, en nu koop ik veel op marktplaats wat ik opknap. vind ik altijd erg leuk en heel veel voldoening geven.. maar ja dat is voor iedereen anders natuurlijk.
@tmv2: het is ongeveer 2,5 uur rijden, tis vlak over de grens en ik woon in NH. @flex: balen joh! zo slecht weer! hopelijk morgen betere! spannend, je voelt dus al vanalles! hoop hoop hoop! hier voel ik jammer genoeg nog niets...
vrienden van ons hebben ook hele leuke meubels via marktplaats gekocht ik ga denk eerst even in de winkel kijken en als ik daar niks vind kijk ik toch ook naar 2ehand hoor. heel super kieskeurig ben ik gelukkig niet en waarom duur als je voor goedkoop ook leuke spullen heb. dan kan je idd aan andere dingen meer uitgeven. ik ga even tv kijken csi miami. tot morgen
hier hebben we dat bij de twee ook gedaan, ene kind eruit, andere in juniorbedje. dat had mijn hubbie zelf gemaakt... hier ligt nu alles op zolder te wachten. kids hebben allebei net een gehele nieuwe slaapkamer, oudste is naar zolder en de jongste naar zijn kamer... wij ook nieuwe slaapkamer en er is al een slaapkamer leeg voor een derde wondertje.. en wij maar zeggen tegen iedereen, ja, we moeten die laatste dingen nog opruimen en dan wordt het logeer anex computerkamer.... NOT......haha