Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: lekker dat je de ruimte hebt vannacht, wel balen natuurlijk dat je alleen bent!
    logisch dat je moe bent toch, er groeit een kindje in je buik! neem maar lekker je rust hoor!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

weer waniet geweldig vanmorgen weer regen dus zijn naar oceaanopolis geweest dta is overdekt toen we trug kwamen scheen heel kort zonnetje en net toen we naar d ebar liepen begon het weer te regenen maar morgen zou het droog blijven en 19 graden dus das lekker!! en kwaaltjes ja nog steeds nu zelfs dikke witte afscheiding voel me echt zwanger! en heb getest vanmorgen lekker stom kweet ut weet niet of ik streepje zag nu staat er wel een pennestreep dus zou toch moeten wachten haha;)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vandaag is het trouwens alweer 2 jaar geleden dat we ons vruchtje hebben begraven in de duinen. gek hoor, dat ik al die data maar blijf onthouden... 2 april eerste dag laatste mens, 29 april posi test, 19 mei eerste echo, 3 juni tweede echo, 7 juni vruchtje verloren, 13 juni vruchtje begraven

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dat verwoordde je goed zeg. Lekker de ruimte, maar balen dat ik alleen ben. Ja zo voelt het ook. En dat moe zijn is wel best frustrerend met 2 kleine kids. Want eigenlijk heb ik geen energie, maar de kids hebben wel aandacht nodig. Voel me dan ook best schuldig als ik ze de aandacht niet geef.:) Van de andere kant kunnen ze er wel al aan wennen voor als de derde er strax is, want dan krijgen ze ook minder aandacht;) maar ja, daarom wil ik ze eigenlijk juist nu meer aandacht geven omdat het strax gewoon niet meer kan:( Snappen jullie het nog:(

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: wow, das wel heel vroeg voor een posi test joh! je moet toch echt nog even wachten... bij kay toch 8dpo of niet??

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jeetje, wist niet dat jij ook al een miskraam gehad hebt. Echt veel mensen hebben dit meegemaakt. Hoop dat het mij bespaard blijft.
    Idd gek dat je al die data nog weet. Ik ben daar echt slecht in. Wel een mooie plek om het vruchtje te begraven trouwens. heerlijk in de vrije natuur in de frisse zeelucht!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: ja ik snap m zeker! ik voelde me ook zo schuldig toen ik zo misselijk was de eerste weken bij kasper... dan moest ik thijmen vermaken vanaf de bank... kon amper opstaan... maar gelukkig snel pilletjes gekregen en die hielpen! maar vermoeidheid is ook zeker zo vervelend!

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @Flex, jij spant echt de kroon met vroeg testen:p Ach ja, als je daar rustiger van wordt. Bij mij hielp het wel:)

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: tuurlijk gaat het jou bespaard worden! wij gaan nu alleen maar plakbeebs krijgen!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

bij kay was ook 8 dagen voor nod en ik dnek dat ik 2 dagen te vroeg me ei had dus zou ik nu 6 dagen voor nod zitten dus d8 nou dan moet ie toch posi uitslaan maar goed test nu niet eerder als vaderdag :)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mooi kadootje toch voor je mannetje! wij gaan deze ronde zeker samen op roze!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij gaan de kindjes naar bedje brengen!

fijne dag morgen flex! hopelijk morgen goed weer!

en dannie: hopelijk een goede nacht dat je lekker een beetje kunt bijkomen!

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    thanx, idd nog een nadeel dat mannetje is werken.Als een van de kids wakker wordt, moet ik er zelf uit:(

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zow, kindjes in bed...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oeoeoeoeoe private practice zometeen, leuk leuk!

16. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    ja dat zal voor mij wel weer wennen zijn, doorbroken nachten. mijn jongens slapen al zo lang door. als ze nu wel eens wakker worden vind ik dat ook helemaal gek.
    vandaag even samen besproken hoe we het straks doen als ik nachten heb. waarschijnlijk mijn schoonmoeder maar vragen. eerst maar even kijken als de kleine er is hoe het slaapt. mijn jongens waren echte slapers en moest ik elke keer wakker maken voor het voeden.

@fl3x spannend.

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Bij ons slapen ze ook meestal door gelukkig. De eerste moest ik altijd wakker maken voor de voeding. De jongste werd tot ie 6 mnd was iedere nacht wakker. Hoop dat de derde het voorbeeld van zuslief volgt;)

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb vanaf de eerste dag zodra de mensruatie wegwas geklust om de dag. alleen 1 keer was een kleine lading . (valt niet altijd mee om verpicht te klussen pff) maarja we doen ons best:) nu nog steeds om de dag dus kan me ei niet missen denk ik. nu hopen dat het mag lukken!

ow dat is minder dat je mannetje nachtdienst heeft. naja heb je wel lekker veel ruimte om te slapen;)

19. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik durf niet te zeggen wanneer een kind in een hoogslaper kan, als ze goed het trapje op en af kunnen. lijkt mij dat het kan. de meeste hoogslapers hebben een extra beveiligingsrek.
    denk dat het per kind verschilt en waar je jezelf prettig bij voelt.

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    spannend!! ik duim met je mee!!!

Deel Deze Pagina