als je iets wilt is elke maand te lang, heb om me heen helaas een paar goede vriendinnen die ook al heel lang bezig zijn en gelukkig ook een paar waar ze er in vlogen om het zo maar te zeggen. ik ha het alleen echt niet verwacht dat het zo lang zou duren, het geeft me dan ook helemaal geen goed gevoel. mijn gevoel zegt dat er iets is. ik weet dat ik een cyste heb op 1 eierstok, en deze zou een zwangerschap niet belemmeren.. maar we gaan gewoon vol goede moed door!! haha met hopelijk snel resultaat. maar tot nu toch nog steeds geen ei gespot, wel rekbaar slijm, dus ik vermoed dat ook hier mijn ei eraan komt en dat mijn cyclus weer rond 34 dagen zit..pff
ja even inkomen de eerste lading telt niet mee zeggen ze omdat dat oud zaad is. iet wat langer dan 10 dagen is opgespaard is slecht en oud zaad heb ik gelezen. dus de 2 lading is de beste
Ohw goed dat ik het weet moet ik idd maar beginnen en dan om de dag en rond ei elke dag, nou ja laatste keer is geen 10 dagen geleden dus valt nog mee maar moet t wel op pijl houden he even die zaadjes in beweging houden
elke dag gaat bij ons niet lukken pff. dan lukt het echt niet! om de dag gaat net haha. dan zou het ook moeten lukken toch? het blijft zoeiezo 48 uur leven als het goed is.
@ surf hoe is het met je? kan je het nog een beetje volhouden met wachten met testen? ik hoop echt voor je dat je vrijdag een mooie roze test heb
JA om de dag is goed toch? denk t wel ik ga ook om de dag doen maar rond eisprong wil ik wel 3 of 4 dagen elke dag doen (als het lukt) Ik vind het geen straf hoor, maar soms (doordeweeks) ben ik savonds echt moe en overdag moet ik geluk hebben als de kids mij niet constant komen roepen. maar ja na 11 rondes word he wel hoog tijd en heb echt het gevoel dat ik er steeds net naast zit dus deze maand gaan we het goed aanpakken
hey babyboom ik heb 2 pendels voor juni en door dezelfde heb jij ook pendels voor juni. laten we hopen dat ze gelijk hebben!!!!
Trotsemamav2 Wie hebben voor jou juni gependelt? Ik vraag al sinds september pendels aan en alleen in mei zijn ze uitgekomen (helaas is het vroeg mis gegaan) Altijd wel leuk zo een pendel daar niet van maar er is vaak zat fout gependelt bij mij. Heb er nu idd aardig wat voor juni en die van gimena is test juli dus die tel ik ook mee voor juni
ik heb kinderwens en alies voor juni. gimena en hanna voor juli en lautje voor aug. verder geen pendels... dus hopelijk heeft een van deze vijf het goed. liefst voor die van juni. ik hou er ook niet aan vast, maar het zou wel leuk zijn als ze uit zouden komen.
ohwja alies pendelt zoiezo op bevruchting tenzij je anders vraagt, kinderwens volgens mij ook weet het niet zeker en Gimena op positieve test dus dan zou je er 3 hebben inprincipe Ja ik hoop ook zeker dat het deze maand raak is Jou eisprong is al geweest? als ik zo naar je banner kijk. Dus de spannende wacht dagen zijn aangebroken.
Had trouwens ook 1 van lautjuh maar vergeten erbij te zetten,nu staat ie er ook bij en hoe ik dat terug lees ging ik even tellen want als het goed is heb ik over 9 dagen mijn eisprong en hangt er vanaf wanneer die zich innestelt(als dat gebeurt) kan 30 juni zijn kan ook 1 juli zijn maar dat gaan we nooit weten hahaha. Ik weet wel dat mijn nod dan 6 of 8 juli is en mijn cyclussen zijn op 2 uitschieters na regelmatig 29 of 31 dus ik kan geen ei en test in 1 maand hebben tenzij het een kortere cyclus word.(kans erg klein) Maar ja hoop gewoon dat het dit keer nou eens raak is en blijft plakken
dat zijn er dan 3 ja! mijn temp is nog niet omhoog, heb wel vruchtbaar slijm. dus ik denk nog geen ei, ik verwacht hem elk moment!! dus wel weer een lange cyclus.. gok op 34 dagen.
hoop voor je dat je cyclus niet zo lang word als mijn vorige. ik geloof dat hij bij mij toen iets van 65 dagen was pff! niet normaal. toen had ik ook vruchtbaar slijm elke 2 weken. heel vreemd
Ohw nou hoop dan ook dat ie er snel aan komt Hoe zien jullie dat vruchtbaar slijm? gaan jullie dan met de vingers naar binnen om te kijken? ik heb dat namelijk maar 1 keer opgemerkt in mijn ondergoed dat is al maanden terug wel na ei zo voor nod dan is het cremig.
nee daar doe ik niet aan, ook niet aan de stand van je bmm meten. ik merk heel erg het verschil in mijn onderbroek (sorry) en ook bij het afvegen na toiletgang. want dan heb ik meer slijm, soms een hele sliert.. Hmmm het wordt er niet frisser op.haha
65 dagen is helemaal niet om uit te houden.. haha.. pfff ik zit nu tussen de 24 en 35 dagen, en ovutesten slaan bij mijn nooit heel erg positief uit, dus zie ik het ook pas achteraf als ik vergelijk. dus we klussen gewoon maar heel vaak.. vooral manlief vindt dat helemaaaaaaal niet vervelend