Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

nee ovutesten zijn inderdaad niet voor iedereen geschikt. voor mij ook niet. veel klussen ja . mijn man vind het ook niet erg maar hij maakt vaak ook hele lange dagen op zijn werk en dan is hij meestal uitgeput. en dan wil het niet altijd lukken om het goedje te lossen;) heel vervelend. dus meer dan om de dag gaat echt niet lukken. tenzij we opeens heel veel zin hebben:)

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ok nou heb ik een vraag dan ziet dat rekbaar slijm er hetzelfde uit als wanneer je als vrouw geil bent??

Want ik heb vaker dat ik rond die periode naar de wc ga en idd wat jij zegt bij het afvegen maar dan denk ik dat ik stiekem geil ben zonder dat ik het in de gaten heb gehad hahahha *schaam*
    Sorry hoor heb 2 kids gebaard maar ben echt een leek met vruchtbaar slijm enzo

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

nee hoor daar hoef je niet voor te voelen. je merkt het al snel genoeg met afvegen. afscheiding wat elastisch is zeg maar;) ziet er uit als rouw eiwit. echt anders dan normale afscheiding.

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja maar mijn vocht als ik zin heb is ook rekbaar (wat een details)
    weet niet hoe dat bij andere vrouwen is.

ik merk wel dat mijn bmm zakt want dan is de sex wat pijnlijker
    maar ja dan is het al te laat.
    Tempen doe ik wel en voor zover ik merk is dat ik steeds eerst een dip heb voor ie stijgt.
    Ik ga gewoon het weekend al beginnen om de dag en dan over 8 dagen 4 dagen achter elkaar en dan weer om de dag.

Sjonge moet toch wel een keer goed zijn hoor.

5. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik heb alleen slijmverlies rond mijn ei.

opgewonden verlies ik ander vocht.
    wel heb ik meer "zin "rond mijn ei.
    misschien dat dat een handje helpen van de natuur is?

dat je bmm zakt heb ik nooit over nagedacht...maar nu je het zegt...na mijn ei heb ik sneller pijn bij de sex dan ervoor.

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ok dan weet ik dat ook, ik ga er nu wat meer op letten, ik krijg juist meer zin vlak voor nod pff daar heb ik niks aan en tijdens ook eigenlijk maar daar heb ik al HELEMAAL niks aan ahahaha.

nog 4 dagen zie ik bij jou :D nou met het weekend zijn die zo om, spannend

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    het slijm is rekbaar, als je het tussen je vingers doet en je trekt het uit elkaar, rekt het mee.. lekker verhaaltje haha
    het lijkt op rauw eiwit, maar ik denk dat je het wel een beetje kunt vergelijken met het slijm wanneer je opgewonden bent. alleen dat is wateriger, dit is rekbaarder.

bij mij is het vrijen net voor mij eisprong vaak pijnlijker, ws omdat dan het de druk ivm rijpe follikel wat groter is en het stoten dan pijnlijker is, ik voel het dan ook meer aan de zijkant van mijn baarmoeder( bij eierstok zeg maar)

ik heb er bij een en twee ook niet opgelet, maar na al die maanden gaat het je opvallen en heb ik er al zoveel over gelezen, misschien wel teveel haha

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden ff update kwaaltjes zijn verdwenen dus denk niet dat het wat is...
    Het weer is nog steeds niet fantastisch veel regen maar net lekker in zonnetje op het strand gezeten!
    vannacht was het een hel nacht Kaylee is ziek geworden en wilde echt niet slapen!! ze krijsde enorm had dit nog nooit zo meegemaakt m,et haar! stonden op het punt de dokter te bellen tot ze in slaap viel met een zetpil ze had geen koorts vanmorgen wel verhoging... ben beneiuwd wat de temp strax is ze speelt wel en eet en drink ook super dus daar ligt het niet aan....

@ surf las dat je temp was gezakt das balen hopelijk toch snel een posi test!!!

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahahha ja dat heb ik nu dus ook het duurd zolang dat ik nu ineens zoveel weet, over het zwanger worden.

10. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

er kan nog veel veranderen in 6 dagen he.. ik lees juist vaak dat degene die zwanger zijn juist geen kwaaltjes hebben.. dat vrouwenlichaam houdt ons zovaak voor de gek..

wat vervelend dat je kleine meid zo ziek was. als ze zo krijste zal ze wel ergens pijn gehad hebben ofzo... hopelijk was het eenmalig, want zo kun je ook niet echt genieten op vakantie, met ziek kind en regen...

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb eigenlijk ook nooit zo gelet op afscheiding m.b.t. vruchtbare periode. Ik zal er eens op gaan letten.

Een aantal meiden is ook aan het tempen hier zie ik. Ik vond het de vorige keren wel fijn om te tempen, vooral omdat ik dan weet wanneer ik (hopelijk snel) overtijd ben.

@flexgirl, kwaaltjes weg? Maar je moet nog even tot je NOD toch? Wie weet word je toch nog verrast.

Ik zou vandaag ook beginnen met tempen, maar dacht er vanmiddag ineens aan. Ben het dus vanmorgen vergeten. Morgen nieuwe kans ;)

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    miran waar zit jij in je cyclus?

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    NOD-lijstje

juni:

6 juni:
    Kinderwens2011 (ronde 5, Meisje & Jongen)
    11 Juni:
    Nic79 (ronde geen idee.... , 2-ling J&M
    13 juni:
    Beertje1985 (ronde 1, 1 meisje,1 jongen)
    17 juni:
    Surf (ronde 3, 2 jongens)
    21 juni:
    Fl3xgirl (ronde 1, 2 meiden)
    22 juni:
    Bijoux (ronde 6, 2 jongens)
    25 juni:
    Saskia81 (ronde 1, 2 meiden)
    27 juni:
    trotsemamavan2 (ronde 7, 1 jongen, 1 meisje)
    Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje)
    eind juni
    Smile (ronde 3, 2 meiden)

juli

7 juli:
    MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje)
    8 juli:
    Baby Boom (ronde 12, 2 jongens)

Zwanger:

Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 -
    Damyar - 26 jan 2012 - bv - thuis
    Rooosje - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh

ff lijstje weer erbij gepakt, was al weer ver weg, volgens mij staat nog steeds niet iedereen erop.

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    #2294 Dannie81, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
    Hey meiden, wat een slijmerige verhalen allemaal vandaag. Jakkie:D Ik heb er echt nooit zo op gelet. Ik heb wel afscheiding, en soms meer dan anders, maar nooit op gelet of het rekbaar is:$

Wat een dag vandaag pppffffff, vannacht heeft de kleine meid weer bij em geslapen, maar rond 3 uur werd ze huilend wakker. Pijn aan een oor:$ ging tot een uur of 05:30 door. Viel ze weer in slaap, maar toen kon ik de slaap niet meer vatten. Om 8 uur maar naar de huisarts gegaan. Meer dan een uur moeten wachten tot we aan de beurt waren:$. Maar mn zoontje heeft de hele wachtruimte vermaakt. iedereen lachte zich rot om hem en zijn acties. De hele tijd was ie grapjes aan het maken en keek ie of iedereen het wel zag en ging dan heel hard lachen:D Ze heeft trouwens haar gehoorgang ontstoken. De arme schat.:(
    Daarna met mn moeder boodschapjes gedaan. Mn oma weggebracht en later weer opgehaald. Huis aan kant gemaakt voor de fotograaf. Koken, kindjes in bad en naar bed, en nu eindelijk op de bank!!! Ik ben KAPOT. Oh, en morgen vrij moeten nemen omdat mn moeder ook ziek is en niet op de kindjes kan passen:(. Dat was mijn dag:$
    Morgen zal ik weer op iedereen proberen te reageren. Of misschien strax nog even.

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

voor de gene die geen kwaaltjes hebben vlak voor nod geen teleurstelling hoor, ik had ook geen kwaaltjes en toch zwanger.
    Nu baal ik van alle kwalen, borsten zijn zo pijnlijk en doe sinds gisteren niets anders dan in bed liggen en steeds overgeven.
    Ben gebroken, gelukkig veel oppastroepen standbye en manlief heeft vanmiddag vrij genomen. Dokter wil overigens niets geven voor de misselijkheid en waarom niet, ik weet het niet, maar ik ga morgen het toch eisen want dit trek ik niet. Sorry voor geklaag.

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

altijd vervelend als je kiddo's ziek zijn. hopelijk snel opgeknapt. je hebt je dag in ieder geval goed besteed. haha.. hier niet zo heel veel gedaan.

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

wat vervelend dat je zo misselijk bent, al zou ik het graag hebben..haha. maar dat zeg ik nu ;)
    wel raar dat als je echt zo beroerd bent dat de ha niks voorschrijft.
    je hebt er ook al twee rondlopen. ik zou gewoon om emesefane vragen. wie is hij om te beoordelen dat het nog niet erg genoeg is. dat heeft hij misschien wel niet gezegd, maar ja.. als hij het niet geeft lijkt hij dat wel te vinden.

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja, en aangezien we het huis helemaal aan kant hebben, was ik van plan morgen je voorbeeld van vandaag te volgen, Niet veel doen dus:D
    En zometeen naar babyboom kijken. Lekker genieten en verlangen naar wat ons over 8mnd te wachten staat:)

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

geniet van je dag morgen!! ik heb morgen weer late dienst..

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Late dienst:( die had ik vroeger graag:D kon ik uitslapen. Maar tegenwoordig heb ik er een hekel aan. Je hebt niets aan je dag en ligt er laat in, en moet toch weer vroeg op. :(
    Werk ze in ieder geval morgen. Ik heb trouwens piket morgen vanaf 1700 uur, dus kan wel opgeroepen worden voor een melding. Hoop dat t rustig blijft

Deel Deze Pagina