Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik hoor jullie elke keer over babyboom, dus ik ben het ook aan het kijken..

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Beterschap voor de zieke kindjes :( altijd sneu

Nou dan ga ik ook maar babyboom kijken hoor aangezien ik wel zo nieuwsgierig ben waarom mijn nicknaam hier getypt word hihihihi

3. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    haha.. zitten we hier met zijn alle.. pff en ik maar klagen met mijn paar maandjes, in vergelijking met hun!!!

4. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    pffff.. dit is echt geen leuk programma. ik heb nog geen hormonen in mijn leef, maar de tranen staan in mijn ogen..pfff

5. Damyar

Damyar Niet meer actief

trotsemamavan, mijn huisarts is zowieso heel moeilijk met iets voorschrijven, zo een v.b zoontje had al 3 dagen hoge koorts, ik vermoedde oorontsteking en dat was het dus ook, maar kreeg geen kuur, dat lost het lichaam zelf wel op zei hij. Nou die avond nog huisartsenpost geweest en heb direct een kuur gekregen, het was zware middenooronsteking. Maar ik bel morgen de vk, die mag het ook voorschrijven, begreep ik van mijn vriendin en zo niet dan heeft hij een kwade aan me, want ik functioneer niet eens en hij weet hoe ziek ik ben geweest bij mijn vorige zwangerschappen. Dus geven zal hij :(:(

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

ook babyboom gekeken kreeg tranen in de ogen bij het zien van lucas met het sma. Gatsie wat oneerlijk toch dat hij waarschijnlijk niet ouder wordt dan 3 jaar, zo oneerlijk.

7. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @sex: Bij alle drie zwangerschappen heb ik gewoon aangehouden tussen dag 10 en 20 om 'e dag. Dat is ook wat de huisarts geadviseerd had toen ik met mijn kinderwens op het spreekuur was een paar jaar geleden. Heeft tot nu toe prima gewerkt.

@Damyar: Wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik hoop dat je snel iets voorgeschreven krijgt. Ik heb het niet erg genoeg om er medicatie voor te nemen. Ik kan het nog redelijk handelen door regelmatig een cracker te eten, ha ha. Ik stond een paar dagen gelegen boven de pot te kokhalzen. Een paar minuten later ging mijn dochter van twee het toilet in en stond ze te kuchen boven het toilet, toen moest ik ook wel weer lachen om het hele gebeuren.

Vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Ze kon het hartje nog niet horen helaas. Een verwijzing gekregen voor de echo en een bloedonderzoek. Ik wordt vanaf week 36 overgedragen aan de gynaecoloog. Over zes weken weer een afspraak.

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

@baby boom: ik weet niet precies waar ik zit in mijn cyclus. Ik heb 2 weken geleden mijn merena spiraal laten verwijderen. Daarna ben ik aan de pil gegaan (met de bedoeling voor een half jaar) maar die ligt nu na 2 weken al in de prullenbak. Ik werd zaterdag ongesteld, tenminste dat denk ik. Wel tijdens het slikken van de pil nog. Misschien is dat mijn cyclus zoals ie was tijdens gebruik mirena? Ik weet het niet, wacht het maar af. Tot die tijd beschouw ik het als ongi en wil ik gaan tempen om te kijken of ik ook mijn ei kan ontdekken.
    @dannie: beterschap met je dochter. Komt de fotograaf foto’s van je huis maken omdat jullie het willen verkopen?
    @daymar: misselijkheid kan bij de zwangerschap horen, maar als het je dagelijkse leven beheerst en in de weg gaat staan vind ik dat de huisarts je er iets voor mag geven. Daar zijn die middelen nu eenmaal voor bedoeld. Succes bij de huisarts morgen.
    Babyboom zorgt bij mij ook voor waterige oogjes hoor… maar wel een ontzettend leuk programma.
    zo, nu naar bed en morgen proberen aan het tempen te denken.

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb getempt vanmorgen: 37.1 beetje hoog als ik uitga van mijn vorige templijsten, maar dat is dus 3 en 5 jaar geleden. Ik weet niet of dat kan veranderen? Daarbij ben ik ook verkouden dus misschien daarom ook niet helemaal betrouwbaar. De eerste temp staat in ieder geval op mijn lijstje, ben benieuwd.

10. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey meiden,

ff snel voordat ik kids naar school breng en ga sporten.

@surf hoe is het met je???? weet je al wat meer??

@daymar, lekker huisarts heb je.. kom voor jezelf op hoor!!

hier vanmorgen ineens een temp van 37,5. voor ei 36.9 en meestal na ei 37,3 of 37,3 dus dit is wel een beetje te hoog. ben ook wat verkouden. nu weet ik dus eigenlijk nog niet of ik mijn ei heb gehad of niet. ik hoop het onderhand wel..pfff

sorry voor de ego. tot straks weer!!!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!

moet nog bijlezen, sorry!

hoest hier? hopelijk alles goed! nog roze erbij?? ik hoop het!

hier gisteren iets lagere temp, vanochtend weer ietsiepietsie omhoog... heb nul komma nul aan kwaaltjes, maar denk toch dat ik vanavond ga testen haha, en anders word ik morgen ongie... want vandaag komt het in ieder geval niet, daarvoor is mn temp nog te hoog. dus dan is mn lf iig 14 geweest... ik wil echt niet niet niet door naar de volgende ronde, maar goed, het valt gewoonweg niet te plannen...

gisteren hele dag gewerkt, en 's avonds wezen sporten. vanmiddag ook werken, en nu kunnen we ook niets met al die regen, balen!

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Even een heel kort berichtje, want heb het heel druk vandaag. ben werkgroepmoeder bij oudste dochter op school en moet vandaag op school helpen. Jongste is op psz.

@ surf: spannend hoor. Ben benieuwd naar je test.

Hier heb ik er op de een of andere manier niet zoveel vertrouwen in dat het deze maand gelukt is. Ik zit nog een heel eind voor NOD, kan er dus echt niets over zeggen maar het is meer een gevoel. herkennen jullie dit? Hebben jullie dat ook wel eens?

Groeten Saskia

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ alle andere meiden: sorry dat ik niet op jullie reageer, ik kom echt vanavond bijlezen en reageren.

Liefs

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    pffff probeer jullie bij t ehouden , maara wat een getyp zeg!!!haha komt goed

ik ben gister naar vrienden geweest , mijn hond is papa geworden en 1 van de pups is onze nestkeus.

daarna vol verbazing aan manlief gevraagd waar d emaan heen ging haha
    bleek het maansverduistering te zijn.... ( tjah kheb andere dingen aan mn hoofd nu he ;) )

vandaag zou ik als ouder meegaan met school , naar het kabouterpad , helaas regent het enorm dus een hele klas verdrietige kindjes :(

nu even alles lekker gestofzuigd , wc ed gepoetst en vaatwasser aan.
    de jongste kijkt naar het zandkasteel , en ik kan even proberen bij te houden wat er hier gekletst word :)

15. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goeiemorgen allemaal!

@ surf Spannend joh!

@babyboom, ben gestopt met kijken. Al die verdrietige verhalen... daar kan ik niet tegen hoor. Moet ik altijd van janken haha.

@ego, gisteren huisarts gebeld over de primolut, dat kan geen kwaad bij evt zwangerschap. Stel dat ik nu al zwanger zou zijn (betwijfel t maar oke) dan komt er gewoon geen bloeding na die kuur. Alleen zwanger WORDEN tijdens die 10 dagen wordt moeilijk.
    Nou, daar kan ik wel mee leven. Heb nu 2 dagen gehad en het bloeden is al gestopt. Thank god!:D Ga nu ff marktplaats afstruinen op zoek naar een kitten. Geef ik m voor vaderdag hihihih

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf, spannend!!!!
    Vandaag dus duimen voor jou!!

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    nou daar zijn we weer, lekker gesport. regent het bij jullie ook zo!! het komt er echt met bakken uit en moet zo de kids gaan halen..:$

@surf, spannend hoor!! je zit vandaag op 14dpo. hoop voor je dat het positief is. helaas hebben we het niet voor het zeggen nee.. maar we gingen toch allemaal op roze in juni/juli??

@saabenjelle, fijn dat je nu geruster bent over de medicatie. hopelijk straks gewoon je cyclus weer normaal. leuk een kitten! we zaten laatst ook te kijken, maar als onze kat uit de tijd is wil ik even echt geen huisdieren meer. man hubbie wil heel graag een hond en dan een echt hond zegt ie zelf. das dus zo'n bakbeest waar ik niks mee kan. maar daar begin ik niet aan, want dat zit je zo vast daarmee en heb echt een hekel aan hond uitlaten. we hebben er een gehad, maar toen ik zwanger was van de tweede vhebben we besloten om een goed huisje voor hem te zoeken. dat beest zat zoveel alleen en als we thuis waren wilde ik eerst aandacht aan de kids. zielig vond ik dat.

over babyboom, met dat mannetje met sma.. mijn god!! VERSCHRIKKELIJK!!!

@bijoux, ik zag ook pas vanmorgen dat het maansverduistering was..

@saskia, ik heb tot nu toe op een maand na telkens het gevoel gehad dat het niks was. en was ook elke keer echt zo.. soms had ik het pas laat en soms vroeg. dan ineens overvalt me dat gevoel dat het niks is.

zo de kids ophalen, eten, weer wegbrengen en dan ga ik werken tot vanavond.. ben ik rond 24 uur thuis. en mijn mannetje is morgen jarig, dus misschien geef ik hem dan wel een kadootje...;) en hij mij.. :D

liefs

18. elselz

elselz Lid

8 jun 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    sjongens wat wordt hier wat afgepraat zeg... Kan 't allemaal niet bijhouden, hele interressante dingen gelezen over slijm rond je eisprong. Wist ik helemaal niets van! Goed om te weten ;)
    Hier zou ik vanmorgen naar de huisarts voor de uitslag van mijn bloedonderzoek. Kom ik daar hebben ze een computerstoring gehad en sta ik niet geregistreerd voor mijn afspraak. Mag vanmiddag terugkomen om 14.40u, moet ik mijn jongste wakker maken helaas... Geen oppas... Naja tis niet anders.
    Wat bedoelen jullie met "roze"? En wat is bbm(las ik ergens)?

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nou meiden, ben bang dat het hier over is hoor... Vette hoofdpijn en m'n temp is al aan het zakken... Net nog maar 36.6... Zal morgen wel ongie worden... K*T!

20. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    roze is zwanger!!!

bbm, heb ik denk ik getypt moet bmm zijn. is baarmoedermond.

wat balen zeg, jij weer de dupe van een computerstoring. ik moet ook altijd op van die onlogische tijden en smorgens vroeg zit heel die praktijk vol met oude gepensioneerde dames die heel de dag verder niks te doen hebben. (op de fijne tijden)

Deel Deze Pagina