Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

geen bloed geeft moed, maar een lage temp is meestal geen goed teken.....:(

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    maar je had hem vanmorgen toch al gemeten trouwens? en die telt. tempen nog voordat je iets gedaan hebt.

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Even een egoberichtje van mij: Dacht ik dat gisternacht een zware nacht was. :( dat was echt niets ten opzichte van afgelopen nacht. Jeetje zeg wat een nacht. Mn dochtertje had gewoon heel veel oorpijn. Ze vroeg zelf om druppeltjes in de oren en een zetpil, terwijl we haar normaal in de houdgreep moeten houden om die erin te krijgen:$ Vannochtend om 6 uur sliep ze pas voor het eerst. (en ik dus pas vanaf 7 uur. Gelukkig is mn man opgestaan met de jongste en kon ik tot 11 uur blijven liggen. Veel te kort natuurlijk. Ik ben echt helemaal doodop:(
    Ik had me al voorgenomen vandaag niets te gaan doen, en dat voornemen is alleen maar sterker geworden. Ik kom alleen van de bank af als het echt moet:) En dan heb ik ook nog vanaf 1700 uur piket tot morgenvroeg. Hoop echt dat ze me met rust laten!

Einde egobericht

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tmv2: ja vanochtend ook wel getempt, die was nog hoger, maar afgelopen dagen had ik overdag ook een paar keer getempt (uit nieuwsgierigheid) en toen was het steeds 37,0-37,1 en nu dus nog maar 36,6... scheelt nogal vind ik...
    maar goed, we moeten het afwachten...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: pff wat een nacht meid! vreselijk! ik hoop inderdaad dat je niet hoeft in te springen vanavond! hopelijk kan je een lekker rustig dagje houden vandaag! sterkte!

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @ surf, hoop echt dat het "droog"blijft voor je. Ik duim heel hard voor je. Dat kan ik nog net opbrengen. Das niet veel beweging en niet vermoeiend:)
    @elselz: BAlen zeg van die storing. Moet je nog langer wachten. En dan ook nog je kleintje wakker maken. Is altijd zo zielig :(
    @saab, fijn dat je meer duidelijkheid hebt. En ach, 10 dgn is over heen te komen toch??
    @trotsemama, werk ze en feli met je mannetje!

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoihoi,

ik heb nog niet alles bijgelezen hoor:) doe ik straks even ben nu niet thuis dus even snel tussendoor. volgens fertilly friend heb ik mijn eisprong gehad op dag 12 :$ ik snap er niks van hij is op dag 12 36,3 en daarna 2 dagen 36,5 dus eingenlijk maar heel licht omhoog gegaan. dat is toch niet genoeg?

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    zou goed kunnen hoor ennasil, toch even de komende dagen afwachten.

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ saab fijn dat je een beetje duidelijk heb gekregen van de huisarst. toch een geruststelling dat het niet schadelijk is:)

@ surf spannend meid:) ik hoop voor je dat hij toch mooi roze mag zijn.ook al heb je geen kwaaltjes en je temp is gezakt. wonderen zijn de wereld nog niet uit:)

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    @dannie : ooh arme jij en arm kind..
    hier 2 jongens met heel veel last van hun oren , tot vorig jaar! allebei buisjes na ene hoop gezeur bij de dokter. en vanaf dag 1 hele nachten slaap. zooooo fijn! ( voor beide)

@ennasil en surf helaas heb ik geen verstand van tempen en vruchtbaarheidsgrafieken , maar ik duim voor je mee.

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb op het moment ook last van mijn oren::( beetje vocht achter trommelvlies. nu zitten ze regelmatig dicht. gelukkig nog geen ontsteking. het is al geen pretje voor volwassenen laat staan voor kinderen! zure druppels schijnen het beste te werken. athans bij mij wel.

13. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @surf er is nog steeds hoop hoor, blijf duimen voor je.
    waarom dan niet vanochtend getest?

@dannie balen van je nacht, maar hoop dat je dochter snel op knapt.

hier gaat alles zijn gangetje. vanavond langs mijn broer en dan weet de familie het, althans manlief is nog aan het nadenken of hij zijn broer zal bellen. hebben namelijk geen contact met elkaar. we zien ze gelukkig alleen met de feestdagen en de verjaardagen van mijn schoonouders.

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoeveel dagen na eisrpong kregen jullie beginnende kwaaltjes?
    dat zal waarschijnlijk niet heel snel geweest zijn of wel?

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ennasil: je ei zou best kunnen hoor! Ff berekent natuurlijk die baseline ( horizontale rode lijn= geloof ik ongeveer 0,5 graad boven de hoogste meting van de 6 dagen voor je ei) en je laatste 3 temps zitten daarboven... Ik zou gewoon nog even doortellen en doorklussen To be sure. Over een paar dagen weet je vast meer!

Iemand vroeg waarom ik vanochtend niet heb getest, Nattasja dacht ik. Dat is omdat ik m'n moeder nog zou zien vanmiddag om de kindjes weg te brengen en ik kan het niet voor haar verbergen. Wil het graag vertellen als we er rustig de tijd voor hebben samen met m'n vriendje... En dat is zaterdag. Morgen zie ik haar niet, dus kan ik vanaaf testen haha

Ik zit in de auto te wachten tot de ergste regen voorbij is, geloof nu wel zo'n beetje, dus ga nu naar m'n werk rennen!

Doeidoei!

16. elselz

elselz Lid

8 jun 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen joh!

17. elselz

elselz Lid

8 jun 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok thanx!
    En ja was idd balen... en die tijden herken ik ook wel ja. ze wilde eerst dat ik om 10 over 8 zou komen... ja lekker handig met 2 kleine kinderen waarvan 1 naar school moet... dat lukt dus écht niet! maar goed, ik heb nu net de uitslag gekregen en alles wijst in de richting van Pfeiffer... balen! advies: rust nemen en zorgen dat ik m'n vitamines krijg. Net al met m'n schoonmoeder afgesproken dat ze de oudste op de dagen dat hij naar school gaat (ma t/m do - alleen 's morgens) ophaalt en dan om 15u thuis brengt zodat ik tegelijk met de jongste op bed kan gaan... Superschoonmoeder! alleen op donderdag kan dit niet want dan gaat ze zelf als vrijwilliger naar school, en op vrijdag t'm zondag is 't ook nog ff kijken hoe en wat. We zien 't wel...
    Over 4 week moet ik weer bloed prikken omdat het in een beginnend stadium zit en over 4 week kunnen ze 't dan duidelijker bepalen.

18. elselz

elselz Lid

8 jun 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja inderdaad ik klus gewoon nog even door voor de zekerheid! het zou wel een mooie korte cyclus zijn als de grafiek gelijk heeft:) maar ik hoop natuurlijk op een mooie roze streep. ik hoop dat jou testje ook mooi roze mag zijn vanavond:)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf oooh hoop zo dat je nie ongi wordt! ga je vanaaf nog testen??

@ hier mooi weer vandaag!! EINDELIJK!!!! en verder niks bijzonders zitten nu te w88 tot eet tent opengaat dan bestellen we wat en gaan naar huis dus ben vanaaf niet online om te spieken of surf heeft getest! dus zal morgen komen gluren (avond)

Deel Deze Pagina