Wat balen Surf! Het kan niet zo zijn dat het te vroeg is om te testen met avond urine? (ik houd een beetje hoop )
zo was de topic even kwijt, maar weer gevonden. @surf vanochtend niet nog een keer proberen met ochtend urine?
aaaaah surf , ik hbe gisteren ook getest , kon t niet meer uithouden. maar ook hier geen streepje .... volgende maand weer een kans... ik ga dadelijk naar de camping ( de zon schijnt eindelijk!) en kom zondagavond thuis. iedereen fijn weekend! hele fijne vaderdag.....en tot zondagavond!
goedemorgen allemaal, hier niks bijzonders te melden behalve dat ik een beetje ziekjes ben. heb een zere keel en mijn oor zit dicht grr.lekker een dagje niksen dus @surf hoe gaat het nu met je? kan me voorstellen dat je enorm baal is je menstruatie inmiddels al doorgebroken? hoop het wel dan kan je weer snel door naar de volgende ronde!! ( tezij je toch perongelijk zwanger blijkt te zijn en te vroeg heb getest) @bijoux bou jou ook balen joh, maar je hebt nog een kans je was natuurlijk 3 dagen te vroeg met testen.ik zou het nog even afwachten
hey meiden, heerlijk het zonnetje schijnt!! en mijn hubbie is jarig!! dus kan niet op.. alleen jammer dat ik alleen zit, en alles is werken of op school @flex fijn dat het gisteren mooi weer was, nou hier wat het echt ongeloofelijk veel regen. jammer dat je dan wel net weer naar huis gaat. hopelijk heb je toch genoten van je vakantie. @surf, balen meid!! mijn duimen hebben overuren gedraaid, had zo gehoopt voor je. maar zolang je nog niet ongi bent kan het. bij mijn dochter testte ik pas met 5 weken en 6 dagen voor het eerst positief en toen heb ik om de dag getest vanaf 4 weken. later ben ik wel paar dagen terug gezet, maar dan was ik nog een week overtijd toen ik pas positief testte. @ennasil... beterschap meid, lekker rustig aan doen dan. @bijoux, misschien nog wel gewoon te vroeg, er zijn veel mensen die vroeg positief testen, maar ook net zoveel die dat niet doen.. we houden gewoon nog een beetje hoop. in ieder geval veel plezier op de camping. wij blijven nu 2 weekenden thuis omdat ik moet werken. maar altijd lekker er ff tussenuit. (of heb je al vakantie) verder al meiden, met symptomen of leuke verhalen wat de kids hebben uitgehaald..haha hier vanmorgen mijn temp weer laag, dus gisteren 1 dag stuk hoger. denk toch dat ik wat verhoging had. volgens mij dus nog steeds geen ei gehad. zit op dag 21 ofzo.. pfff ik snap er niks meer van.. liefs
Surf en Bijoux.....balen.....!!! Zelfs geen klein beetje hoop meer?? Julllie hebben beide te vroeg getest!! Poeh, was even zoeken om dit topic terug te vinden!!
gefeliciteerd met je hubbie ow dat is minder , het word dan mischien een late eisprong. hier ook nog steeds een twijfel of mijn grafiekje het wel juist aangeeft. vind het zo vreemd dat mijn vorige cyclus 2 en halve maand was en nu ineens 4 weken. maar het zou natuurlijk super fijn zijn als het klopt zit nu 4 dpo. ben nu ook magnesium gaan slikken.schijnt te bevorderen
trotsemama gefeli met je hubbie.. wil je er vandaag 2 kids bij... hier hebben ze vakantie, dus heb er nu 2 ipv 1 rondlopen... en das constant ruzie kan het nu eigenlijk ff niet hebben lontje is een beetje kort.. ik slikte trouwens vit.b-complex. zitten alle beangrijke b in en schijnt bevordelijk te zijn voor het zwanger worden, al is het in nederland nooit vastgesteld... maar hier zit oa ook magnesium, folium en b12 in! dinsdag weer voor een echo.. kan niet wachten... ga weer gauw verder met de kids.. moeten nog ff kleine boodschappen doen en vanmiddag met de auto ff de weekboodschappen.. vanavond mijn zusje met man en kinderen over de vloer en morgen met schoonfamilie een dagje naar schateiland en daarna lekker gourmetten..
@ surf ooh nee toch das balen ook hier een witter dan wit test maar goed heb nog ff tot nod al denk ik dat het niet raak is aangezien ik ongiklachtjes heb... @ hier gaan we zo naar de roze rotsen kwam ff weer checken en natuurlijk of surf had getest... tis weer bagger weer hier dus hjoop bij de rotsen beter tot vanaaf!!!
@testen: Ik had met een vroege zwangerschapstest getest en die testte ook witter dan wit, terwijl ik later wel zwanger bleek te zijn. Zolang de ongi er nog niet is, is er nog hoop. Ik blijf voor jullie duimen. Net afspraak gemaakt voor de termijnecho volgende week.
@trotsemamavan2 gefeliciteerd met manlief. surf en bijoux er is nog hoop hoor en inderdaad geen bloed geeft moed. toen straks bij de babyafdeling gekeken. moest een kado hebben voor de overbuuv. die is 14 weken zwanger en daar gaan we morgen op de borrel. (alcohol vrij ) wat heb ik weer een leuke dingen gezien.
@trotse mama, Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag. @hier, Vandaag is het vervelende kinderen dag hier en omstreken. pfffffffffffffff. Wat een etterbakken kunnen het toch zijn. Op school hoorde ik ook al een aantal moeders erover.. Ze zijn allemaal eeeeerg chago. En als dat nog een uurtje zo doorgaat word ik het ook :x
ik herken het helemaal. het scheelt wel dat de oudste sinds dit schooljaar vrijdag 's middags naar school gaat.
wow, ik was ons kwijt! we stonden op blz 3 van de zwanger-worden-clubjes.... nou goed... moet nog bijlezen, hele dag gewerkt, dus niet echt veel puf... vanochtend hier inderdaad een lage temp( 36,4), maar tot nu nog geen ongie. Zal dus vanavond, vannacht of morgen wel doorbreken... als het dan moet, laat het dan meteen komen, want dan vind ik het zonde van de tijd...