Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, jullie houden allemaal wel heel lief hoop, maar ik heb het echt opgegeven, vooral omdat mn temp ook zo omlaag is gegaan...
    en bij de andere twee, en zelfs bij mn mk, testte ik ook de avond voor nod, en echt die waren echt heel duidelijk posi, kijk maar in mn album...

bijoux: hmm balen meid, maar 3 dagen voor nod, kan nog wel vind ik! ik blijf nog even voor je duimen!

flex: ook jammer joh! hopelijk zondag nog een mooi vaderdagkadootje!!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja flex, als je nog weer een keertje tijd hebt, mag je wel weer opnieuw voor me pendelen haha...
    ik had er tenslotte 6 (!) voor juni, en helaas niet uitgekomen... en mn volgende ei valt in juli...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: gefeliciteerd met je mannetje!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil, het kan op zich wel hoor, een lange cyclus en dan opeens een mooie korte, dan heeft je lijf het opeens 'geleerd' zeg maar... als je twijfelt kan je ook nog eens je kaartje plaatsen, kijken we even met je mee.

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja denk dat je hem inderdaad gehad hebt.
    je rode lijn ligt een halve graad boven de 6 temps voor je ei, en je laatste 4 temps zijn boven deze rode lijn, dus dat klopt dan!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij gaan bankhangen, tot later!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tis rustig hier!

onze oudste was om 5 uur wakker en wilde,ook na zn flesje, niet meer in zn eigen bedje slapen, dus hij is er bij ons bijgekropen. hij heeft nog heerlijk geslapen, maar nu werd de jongste om 7 uur wakker en hij lag nog in ons bed. dus ben ik maar met de jongste meteen naar beneden gegaan (normaal liggen we zeker nog wel een uur samen in bed haha), dus vandaar een beetje vroeg dus...
    gelukkig kan de oudste (en vriendjelief trouwens) zo nog wat uitslapen!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nou vanmorge maar weer getest en hgelaas... Bij kay was ie 8 dagen voor nod al posi dus ik geef het op en w8 maar op me ongi.... Gisteren naar de roze rotsen geweest was wel mooi!! Weer was niet geweldig maar ach dat zijn we inmiddels gewent nu zit ik heerlijk in de zon!!! :)

10. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @fl3x jammer, maar je kan nog steeds posi testen hoor.

@surf dat was vroeg en de duivel al in zicht?

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    kom me even melden...het weer valt enorm tegen dus zijn wij even thuis vanuit de camping ( hebben een stacaravan waar we vrijwel elk weekend heen gaan)

dadelijk komen vrienden langs met mijn nieuwe pup :)
    mijn hond heeft die van hen gedekt en in ruil daarvoor heb ik 1e nestkeus.
    heb dr zin in!!!

daarna hun hond trimmen , en als het weer meezit terug naar de camping.....

mocht ik niet meer terugkomen vandaag : fijne vaderdag iedereen!!!

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

goedemorgen:)

stilletjes hier.

@ flex balen joh van de test! wanneer moet je ook alweer ongie worden?

@ surf is de rode zeeschip al aangemeerd? hoop het wel voor je des te eerder je weer aan de slag kunt;)

hier is me temp van 36.5 naar 36,4 gegaan. nu zit hij dus beneden de coverlijn. hoop dat hij morge weer omhoog gaat.maar ben ook niet zo heel lekker dus daar kan het ook aan liggen. heb een dichte oor en een ontzettende zere keel:(

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Poeh, wat zakt dit topic soms ver weg. Lastig zoeken hoor!
    Ga nu maar via mijn eigen statistieken....dat gaat wat sneller ;)

Flex....geduld!!!! Het kan nog toch??!
    En surf....hoe is het bij jou??

Bleh, wat een regen zeg!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey, even een teken van leven van mij. Weinig tijd, want heb mn kleine nichtje hier. Schoonzus had geen oppas. Dus kan k al oefenen met 3:D
    Gaat tot nu toe goed, maar ik merk wel dat je alles tegelijk moet kunnen. Fles geven, neusjes poetsen, aanwijzingen geven.:$ Maar dat is een kwestie van wennen volgens mij:)
    Misschien kom k vanaaf nog even en anders waarschijnlijk maandag pas weer. Greetz

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @flex, jammer van je negatest, maar je bent nog vroeg he? Dus kan altijd nog. Ik duim voor je.
    @Surf, ben je al weer lid van het rode kruis, of nog niet? Ik ben echt benieuwd. Er moet wel snel wat meer roze bij komen hoor, want is al een tijdje geen roze meer bijgekomen, zover ik me kan herinneren.
    @Ennasil, dus je ei is wel al geweest, spannend hoor, hoop op roze voor je.
    @Bijoux, leuk een nieuwe pup. pups zijn altijd zo schattig. :) Wel druk om dat er ook nog bij te hebben, of valt dat mee?
    @NAttasja, hoe gaat het met jou? Veel kwaaltjes? Hier niet hoor. Alleen moe, verder niets.
    @Smile, ik heb ons weer wat naar voren gehaald;)
    @De rest, solly, vergeten wat er allemaal geschreven is.
    @hier, drukke boel hier. Nichtje van 4 mnd oud de hele middag en avond hier. Schoonzus had geen oppas, en heeft middagdienst, dus de kleine meid is nu hier. Ze slaapt nu, en mijn kids zitten voor de tv, dus ff rust hier. Met mn kleine meid gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ze heeft een behoorlijk loopoor, maar voor de rest gaat goed. volgende week weer terug voor controle bij de h.a.
    Mannetje is nu onderweg naar huis van werk. Vanmiddag geknutseld voor vaderdag. Hebben op zakdoeken getekend en daarop geschreven, voor de liefste papa, lof joe, van je snotneusje Floortje/Glenn. Hoop dat ie t leuk vindt. Oh, en heb een agenda met foto's laten maken. Jullie nog leuk geknutseld voor morgen??

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Danni wat leuk om zakdoek te tekenen. Hier hebben de kinderen ook een knutsel gemaakt, heb een transparante handschoen gevuld met popcorn en daar de tekst bij: vandaag help ik jou een handje mee.
    De jongste heb ik laten vingerverven. Verder heb ik bij Burmann een mooie herenbadjas gekocht en een dressboy. Verder krijgt hij nog een pot snoep met al zijn lievelingsdrop en daar staat op voor de allerliefste papa. Natuurlijk mag hij uitslapen en krijgt ontbijt op bed, maar dat doen we met zijn allen. Heb met de kinderen voor zo ver het mogelijk was afgesproken dat ze echt moeten uitslapen, omdat anders mama de klos is hahah. Ben benieuwd.

Verder hier nog steeds zwaar misselijk en bevriend met de wc pot.

Nog steeds geen roze erbij, jammer hopelijk komt er snel wat bij.

Sorry meiden maar ik lees het niet allemaal bij, want heb er simpelweg geen puf voor.

17. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey meiden,

net terug van het werk!! pff ben echt moe, want gisteren was er toch nog bezoek gekomen en die gingen iets later naar huis dan ik naar bed wilde. moet zeggen dat het wel erg gezellig was.

heb wel alles gelezen, maar weet even niet meer wat te reageren.

ik las iets over vaderdag.. de kids hebben op school hard geknutseld en ik heb morgen weer een vroege, dus ik heb een erg makkelijke vaderdag haha..

@negatieve testen.. jammer dames, maar zolang er geen bloed is kan het nog steeds!!

mijn beste vriendinnetje die al een jaar bezig is om kindjes te krijgen vertelde vandaag dat ze zwanger was.. helemaal leuk.. maar nu wil ik ook heeeeeel graag.. we hebben altijd gezegd dat we samen zwanger gingen zijn. hoewel ik wel een beetje voorloop met hoeveelheid kids;) lijkt me zoooo bijzonder!!

nog steeds geen temp verhoging.. dus of ik heb mijn ei ergens gemist of ik ga over mijn langste cyclus heen:(

het is hier zulk raar weer, de zon schijnt, het regent en het onweert... heeeeeel raar!!!!

ga ff op de bank liggen, lekker lui!! haha

liefs

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Even snel meiden, zijn een weekendje weg met tweetjes, kindjes bij m'n ouders!
    Nog geen ongie hier, lekker vaag! Als ik morgenochtend nog niet ongie ben ga ik weer een testje doen... Ook m'n temp is weer ietsjes hoger, 36.6, dat is weer boven de coverline, snap er echt niets van...
    Heb wel vanaf gisteren steeds wat ongie buikpijn, maar t zet niet door. Stom natuurlijk, maar dan krijg ik toch weer n btje hoop... Ik hoi jullie op de hoogte!

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

bij mij staat hij onder faforieten. dus hoef ik hem alleen maar aan te klikken;)

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    goeie tip!

Deel Deze Pagina