Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    haha als ik daar op druk kom ik bij mijn eigen tempkaartje uit. maar ik duim in ieder geval voor je van wel.

liefs

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

Bekijk bijlage 160673 deze doet het wel maar die is onduidelijker omdat ik hem eerst moest verkleinen:) anders was het bestand te groot. ja haha kwam er ook achter dat je dan bij je eigen uitkomt! wat dacht je hee hij is precies hetzelfde als die van mij?

4. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

dat ziet er wel goed uit, maar het kan ook zijn dat je gisteren pas je ei hebt gehad.. omdat hij nu ineens doorstijgt. moet zeggen dat ik er ook niks van snap hoor. die van mij zijn ook kansloos. alleen die van vorige maand die was heel duidelijk. maar dan zou ik wel weer een lf van 16 dagen hebben gehad.

ik dacht inderdaad huh die lijkt wel veel op die van mij.. haha:p

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

zou ik eens naar jou kaartje mogen kijken voor een vergelijking?:)
    ik snap er idd ook niks van maar dat grafiekje gelukkig wel;) die kijkt wanneer die een eisprong ziet. maar het kan wel kloppen hoor want toen had ik ook vruschbaar slijm en nu helemaal niks.

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    zou kunnen ennasil, maar ik heb ook vaker dipjes gehad rond 5-6-7 na ei zonder resultaat helaas.

Dus kan alle kanten uit, hoop het natuurlijk wel voor je ;)

Hier straks klussen als vent niet te lang erover doet om thuis te komen want morgen moet ik extra vroeg op zit ook met de kids van mijn zus namelijk(4 kids om sochtens klaar te maken met de leeftijd van 2v 7 jaar, 5 jaar en 3 jaar)
    Dus wil vroeg mijn nest in.

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ga even filmpje kijken met manlief:) die wil ook nog gezellig wat samen met mij doen:) wij klussen ook nog gewoon door. gewoon voor de zekerheid.

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ennasil, deze was van vorige maand. dit was de enige waar ik wat mee kon.

veel filmkijk plezier..

@babyboom, veel klusplezier. hopelijk is manlief op tijd thuis.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil; ik hoop natuurlijk een innestelingsdip, maar moet zeggen, dat ik de vorige ronde ook zo'n dipje had, en dat betekende toen niets helaas. en nu een enorme dip, en wrs ook geen goede afloop...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zal mn kaartjes plaatsen...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn kaartje van april (let niet op al die signalen hoor, heb nu voor 5 dagen een vip-abbo)
    Bekijk bijlage 160703

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf ze zijn bij jouw wel heel duidelijk qua hoge en lage temp. ik zal mijn kaartje van de 24 dagen cyclus nog toevoegen. ff heeft niet eens een ei aangegeven.

14. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    deze is van april cyclus 24 dagen

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    deze is van deze cyclus. zoals je ziet nog geen ei!! misschien heb ik wel gewoon geen eisprong:(

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    nu met kaartje

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ surf je laatste kaartje zag er wel heel veelbelovend uit inderdaad! helaas betekende het niks:x ik vind het echt rot voor je:x:)

@trotse mama van 2 je zou zeggen dat jeje ei wel heb gehad op dag uhh .. welke was het ook alweer. hij gaat dan wel in 1 keer omhoog maar inderdaad vreemd dat fertilly het niet aangeeeft.

@ bij mij staat er trouwens dat er iets verloopt op fertilly friend? raak ik dan mijn grafiek kwijt?

ik ga nu snel slapen. tot morgen:)

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ trotse mama op dag 18 ;) nog even gespiekt:) dan maakt hij echt een gekke sprong. je zou zeggen dat je hem dan daar gehad heb maar hij zakt ook gelijk weer zo raar! het word je niet makkelijk gemaakt zeg. maar hoop voor je dat hij toch nog komt:)

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

ojee me temp is 0,3 gezakt:$ nu moet ik zeggen dat ik er die half uur ervoor even uit ben geweest omdat de katten wat omgooide. dat ik even de trap af ben gelopen en weer terug naar bed.maar dan zou je zeggen dat hij hoger moet zijn toch? naja het is niet anders.

ben ook snotverkouden geworden dus mischien dat het daar aan ligt.

zo nu ga ik eventjes werken:( tot vanmiddag!:)

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hello meiden, hier weer ff een teken van leven..
    hier is de vakantie weer voorbij, dus een beetje meer rust, maar wel vroeg eruit..
    vandaag bijna de hele dag op pad, moet overblijven en mijn schoonouders knippen/kleuren/fohnen, dus een lekkere drukke dag..
    morgen manlief vrij(brengt vanacht zijn ouders naar schiphol en 's middags de echo) en dan woensdag de oudste weer een dagje vrij... donderdag eindelijk weer rust in huis :D..
    was jullie niet vergeten, maar doordat ik ook tussen de middag slaap en er 's avonds ook vaak vroeg in ga, wat minder tijd voor de pc..

Deel Deze Pagina