@fl3x het kan nog steeds hoor. @dannie balen van je keel zeg, hoe voel je je verder? @ saab hoe gaat het met jou? de familie reageerde eigenlijk wel positief, nou ja mijn familie zal wel achter onze rug lullen, maar dat doen ze altijd, dus ben ik wel gewent. vanavond belt de neef van manlief en ben benieuwd hoe hij reageerd. de jongens staan hier op springen, want over 2 weken mogen hun het vertellen aan de vriendjes.
Heb alleen keelpijn, en geen stem dus, maar verder voel ik me goed. Nergens last van. Mn boobies beginnen wel al te groeien, volgens mn man (Tot zijn grote plezier) Vervelend zeg, als je het gevoel hebt (of weet) dat je fam. achter je rug over je lult. Lijkt me geen fijn gevoel. Hoop dat de neef van je man positiever zal zijn. En natuurlijk leuk voor de jongens als ze het mogen vertellen aan hun vriendjes.
@dannie balen van je keel. veel thee met honing drinken, doe ik ook altijd als ik keelpijn heb. de fam van mijn man zijn niet zo gelukkig, dus weet wel zeker dat zijn neef leuk reageerd.
natassja vind je het niet vroeg dat ze het dan aan de vriendjes mogen vertellen? Als het misgaat, snappen ze het dan wel? Zelf heb ik nog een miskraam gehad bij ruim 9 weken, vandaar dat ik hier het alleen aan naaste familie en goede vriendin heb verteld. Jammer dat je familie zo achter je rug omkletst, vervelend lijkt me dat wel. Hoe voel je je verder? Last van bepaalde kwalen? Surf: je maakt het wel vreselijk spannend voor ons zeg. Fl3xgirl: je zult wel moe zijn of niet? In ieder geval zal het best weer lekker zijn om thuis te zijn. Druk aan het wassen? tempkaartjes: ik weet wel hoe het ongeveer werkt, maar ik heb me nooit verdiept in andersmans kaartjes, na de mk moest ik tempen van de gyn, om overzicht te krijgen. Ben pas na 8 wk toen weer ongie geworden, hcg bleef lang hoog. saskia: lief dat je er naar vraagt: heb emesafene gekregen, durfde niet zo goed te slikken maar ben inmiddels toch begonnen en heb nog niet gespuugd, al voel ik me nog wel gammel en moe en weeig. enassil: heb hem ook onder favo gezet, bedankt voor je tip. danni: jammer van die koek, maar voor een goed doel he. Hoe voel jij je? Ga zo een cadeuatje kopen, woensdag ga ik op kraamvisite bij vriendinnetje. Kan ik vast een beetje neuzen, al koop ik pas als ik bij twaalf weken een goede echo heb gehad. Fijne dag allemaal
Zo daar ben ik ook weer een keer. Weinig geschreven de laatste tijd. Mn zoon heeft de computer 'ingepikt'. Kind is 3 jaar en speelt spelletjes op de pc... hahaha Verder doe ik een speutocht naar bijwerkingen van de primolut. Ik krijg een hele bolle buik...??? Heb er zo mn vraagtekens bij of het daar van komt of...???
@damyar mijn jongens zijn natuurlijk al een stuk groter. we hebben ze meteen verteld dat het fout kan gaan, maar ja dat kan ook nog met 20 of zelfs 32 weken. maar ze begrijpen het wel. @saab vreemd zeg een bolle buik. vloei je wel al of nog niet?
pff wat kan je moe worden van een verkoudheidje zeg!! en heb jeuk aan mijn tong lastig om te krabben hihi. @ flex het kan nog steeds
Ik voel me verder goed hoor. tis dat ik een posi test heb gehad (Wel meer dan 1) anders zou ik niets weten. Alleen zijn mn boobies wel al wat aan het groeien volgens mn man. (Is ie heel blij mee) En ik ben wat moe. Maar verder niets? En jij??? Wil je trouwens weten wat het wordt?? Wij niet deze keer. Bij de eerste wisten we het niet, bij de tweede wel, en deze keer willen we het niet weten (tot nu toe dan he!)
Blijft spannend hier voor een aantal dames. Ik kom straks weer ff spieken. Heb het zo koud vandaag en een beetje misselijk. Hoop dat ik niet ziek wordt. Heb ook een beetje pijn in mijn rug. Liefs Sas
Mijn test was toch nie zo wit als ik d8 zag wel wat maar toern ook weer niet tot ik net keek en uitelkaar heb gehaalt zag ik echt een streep mannetje zag um ook nu is het de vraag of het geen indroger is of een late innestelong of een vmk heb foto maar krijkg internet niet aan de praat op de lap dus nog ff gedult aub!
hier de nega hij echt heel licht weet niet of jullie het zien op de foto maar het staat er wel en hijs roze
@ flex ik heb je fototje even bewerkt en daar zie ik hem beter op/ had hem helemaal ingezoomd en even in een ander kleurbad gedaan en ja hoor toen zag ik hem beter.
Oh ik denk ook wel wat te zien hoor. Spannend spannend enne Ennasil kun jij die bewerkte foto plaatsen?
maar het kan ook net zo goed indroging zijn ik heb ook elke keer zulke lijntje alleen dan een half uur later. dus maak je nog niet te blij nog even afwachten