@ ennasil hoop dat je snel een mooie streep heb tis nog vroeg over dag of 8 nog 1 proberen (zeg ik die op vakantie elke dag heeft getest haha)
meestal is er een dag in je cyclus dat je temp zakt dat is de dag van je eisprong. die dag erna moet hij ong 0,3 hoger zijn en dat moet 3 dagen aanhouden( mag ook in stapjes oplopen als het maar niet zakt.). dan kan je spreken van een eisprong maar als ik nu naar je temp kijk denk ik dat je hem gehad heb . maar dat weet je pas zeker als die 3 dagen hoog blijft
flex en surf, zag bij beide de eerste test een streep! flex, zag hem echt roze, dus ik zeg een voorzichtige feli! surf, vrees dat het bij jou idd vroeg is misgegaan... vind hem daar duidelijk genoeg voor.. saab, ik heb er helaas geen verstand van.. volgens mij gaat, na de ei-tempdip, je temp langzaam omhoog.. word die ineens weer laag, dan word je meestal snel ongi.. blijft hoog(14/15 dpo) kan je heel goed zwanger zijn! maar hang me er niet aan op.. flex, mooie onderwaterfoto! hier 1tje van de oudste toen ie 6 mnd was... hij zwemt nu niet meer bij een jip's-zwemschool, dus een ander systeem... maar hij was ook al 3 toen ie alleen ging zwemmen, hoefde toen niet meer mee het water in.. schateiland is erg leuk, maar neem als je gaat zwemkleding mee! ze kunnen nl in het water opzoek naar goudsteentjes en staan dan in het water.. (is echt voor kinderen tussen de 3/4 en 12 jaar oud!!!!! hier dagje schoonouders achter de rug... morgen manlief vrij en 's middags de 2de echo... vind het weer enorm spannend.. vertrouw het toch nog niet helemaal.. ga ff verder lezen op zp en dan bedje in!
kan het echt niet hebben of een vette streep of gewoon wit niet van die vage strepen pffff ben te ongeduldig!
hihi, in dat geval zou ik zeker nog een paar dagen wachten. dan heb je dikke kans op een vette streep Maar ach dat weet je zelf ook wel. Gewoon even zeuren is soms best lekker he?
:zucht: Hier net een flappie-drama achter de rug. Flappie is de slaapknuffel van de oudste. Riep ze: "Mama, flappie is vies" Ik: "hoe kan dat dan?" Zij: "Heeft allemaal zalfje op!" Ik naar boven, blijkt dat het spook flappie heeft ingesmeerd met sudocreme Flappie had pijn en daar moest zalfje op IK: "Nu is mama heel boos.:x En nu kun je vannacht niet meer met flapppie slapen" Zij: NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE." En verdrietig dat ze was! Ik naar beneden en dacht laat haar maar even in de waan dat ze zonder flappemans moet slapen. Heel veel verdriet. Maar wat het kleine spook niet weet is dat we nog een reserve flappie hebben, dus na 15 minuten toch maar naar boven om haar flappie te geven. Zij: "OOHHH heb je flappie schoon gemaakt?" Ik:" Ja deze keer wel, maar de volgende keer krijg je hm niet meer hoor, dan gaat mama hem niet wassen en heb je pech." Zij: "Sorry mama, zal t niet meer doen. Mama je bent zó lief" (AAAHH dan smelt je toch??) Nou, eindelijk rust nu, kids slapen allebei
dannie : ooooh flappie.....zo hebben wij een beestje groot blauw beest van de ikea.. het moet ene giraf voorstellen. zonder beestje is het huis te klein...en gaat onze jongste niet slapen. we hebben er 3.. en wat denk je? de ikea verkoopt ze niet meer!!! ( dus mocht iemand er hier 1 op de zolder hebben liggen?? ik houd me zeeeeeeer aanbevolen!) vandaag de 3e dag van mijn menstruatie.. enorm pijn in mn buik , dus alles werkt naar behoren. wel teleurgesteld nog steeds , maar ach over 2dgn mogen we weer gezellig klussen voor de volgende poging. van8 een mooie serenade gehad van onze pup..(konings poedel) haar vader heeft geen dag gejankt.. nooit niet.. ben ik zo verwend mee , maar zn dochter doet het moeiteloos maal 3! fl3xgirl ; ik duim voor je mee hoor!!!! jannie : geniet van je echo , heel veel plezier!
goedemorgen meiden, ben weer klaar om de kids naar school te brengen en ga even poetsen op school (al het speelgoed) voor volgend jaar!! mijn ei is denk ik echt geweest, dag twee hoge temp... dus dan zou bij een lf van 14 dagen mij NOD pas 3 juli zijn.
Meiden even een ego berichtje hoor. Vanochtend een testje gedaan en er stond echt een licht tweede streepje. VInd het wel super spannend nu. Nog steeds af en toe steekjes ter hoogte van mijn baarmoeder en ook rugpijn. ZOu het dan toch raak zijn. Ik hoop het zo. Hou jullie op de hoogte. Liefs
@saskia: spannend meid! heb je niet een fotootje voor ons, is altijd leuk om te turen haha hopelijk is hij snel duidelijker! wanneer ga je weer testen? @flex: oe meid, spannend hoor! ik hoop op een mooie test vandaag of morgen! @dannie(dacht ik): normaal doe ik zumba samen met een vriendinnetje, maar die heeft de laatste tijd veel hoofdpijn, vooral na het sporten, dus hebben we gisteren pilates geprobeerd, was ook wel leuk, totaal iets anders, maar goed, tis sport hihi @hier: voel me belabberd, altijd, de 2e dag van mn ongie. misselijk, hoofdpijn,buikpijn, moe haha... ik ga even ontbijten, tot later!
@surf: ik heb het testje vanochtend gedaan voor ik naar me werk ging. Heb er nog geen foto van gemaakt. Zal ik vanavond eens doen. Ik ga denk donderdag of vrijdag weer testen. Liefs
@surf: die rottige ongie ook he! Ik duim ervoor dat dit je laatste ongie wordt voor de komende maanden. Volgende ronde moet het gewoon roze worden. duim duim duim duim! @fles: wat spannend meid. Ik heb goede hoop voor je hoor. Wanneer ga je weer testen? Enne heb jij een foto van je test? @jannie: veel plezier bij de echo.
bah wat een hondenweer. heb het hondje van mijn zus te logeren en ben nu aan het wachten dat het ietsje droger word. 's ochtends doe ik nu bijna niks, ben te misselijk, bah. al 2 nachten vorstelijk geslapen, kan zelfs mijn bed moeilijk uit komen. @flex ik blijf het spannend vinden hoor, morgen weer een testje? zet je hem dan op de foto? @surf ben je echt goed ongi? @saskia oooo wat spannend, wanneer weer testen? zo zie je maar weer dat juni een goede maand is en voor de gene die rood hadden deze maand, voor jullie word juli roze.