Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb hem er ff bijgepakt streepje is stuk duideklijker geworden nu die droog is heb ook teveel urine gebruikt hijs helemaal geel uitgeslagen

maar kan nie anders als een indroger zijn toch??:(

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee dat denk ik ook, net als mijn test zeg maar...
    jammer... maar denk inderdaad dat het niets (meer) is...

ik ga thijmen even naar bed doen...

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

is goed fijne avond!!

4. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goh... voelt best vreemd om hier mee te kletsen.
    Zal even mn hele verhaal hier neer gaan zetten...

Heb 9 dec 2010 de spiraal laten verwijderen omdat het toch wel errug zat te kriebelen om nog een kindje te krijgen. Aantal dagen daarna had ik een bloeding, neem aan door het verwijderen van de spiraal. Toen kregen we 2 januari te horen dat mijn schoonvader longkanker heeft en niet meer te genezen is. In eerste instantie hadden we toen zoiets van, laten we de baby even op 'pauze' zetten, want dit is misschien niet het juiste moment. Maar na een week of 3/4 is de grootste schok dan voorbij en dachten we allebei: waarom wachten? Moeten we dan wachten tot mn schoonvader er niet meer is.. alsof je je dan beter voelt..?? Dus we waren aan het praten om toch maar naar het ziekenhuis te gaan voor dezelfde hormoonkuur als die ik voor mn andere kids heb moeten slikken. (clomid) En toen kreeg ik dus 's nachts last van een trekkende pijn vanuit mn buik mn liezen in. Moe, misselijk... Dat ik ineens dacht: Volgens mij ben ik zwanger! En inderdaad, 9 maart had ik een positieve test! Helaas bleek op de tweede echo van 23 maart dat er geen groei was geweest en er geen hartje ontwikkeld was. Ik zou dus een miskraam gaan krijgen. Een week later is dat opgewekt dmv tabletten (cytotec) die ik 's morgens had ingebracht. 's avonds is alles eruit gekomen. Zonder pijn maar met heel veel bloed en stolsels. Was heel heftig allemaal. De eerste 2 weken heb ik kan wel zeggen in een diepe put gezeten, maar het gaat nu weer de goede kant op. Van de week heb ik het gevoel gehad dat ik een ei had. En daar hebben we ook gebruik van gemaakt (haha) Nu wacht ik vol spanning of ik ongesteld ga worden of niet. Mocht ik ongi worden kan ik daar prima mee leven. Dan weet ik in elk geval dat er nog wat gebeurt bij mij van binnen. Maar stiekem hoop ik dat het meteen al raak is. Heb nu even mogen 'proeven' van de zwangerschap, en het verlangen naar een kindje is daardoor alleen maar groter geworden.
    Wilde er eigenlijk niet zo mee bezig zijn en dat was ik ook niet, maar door die miskraam ben ik dat nu dus wel. We zullen zien..

5. wondertje3

wondertje3 Actief lid

24 jan 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kinderwens 2011
    Lees net je stukje, lijkt verdomd veel op mij. Dochter van 10 en zoon van 6 en inderdaad bleef knagen. eind december gestopt met de pil.

Verder heb ik nog niks gelezen, maar ik dacht ik ga eerst snel reageren. vond het zo grappig te lezen.

6. wondertje3

wondertje3 Actief lid

24 jan 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nu ik typ zie ik dat ik mijn onderschrift moet veranderen. Zit inmiddels halverwege ronde 3. Heb al 2x lange cyclus gehad, 40 en 50.

7. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik heb even snel de laatste pagina's doorgelezen.
    Helaas een aantal van jullie op rood. Bah! Hopelijk de volgende ronde meer roze.
    Welkom nieuwe dames!

Ik heb het razend druk, dus kan niet veel schrijven. Werk is erg hectisch momenteel.
    En ik ben zomaar gaan bloeden deze week. Sinds een dag of drie. Eerst donker, 'oud' bloed. Daarna roze en vandaag nog maar een heel klein beetje roze bloed. Heel raar, want ik zit middenin mijn cyclus. Nog nooit gehad dit.

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ik mag ook op rood, ben drie dagen eerder als normaal. Het is dag 25. Pff. Op naar de volgende ronde, al ben ik toch wel een klein beetje teleurgesteld. Mijn nieuwe nod is denk ik nu rond 23 mei.

Hoe is het verder met de rest? Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer, zal vanavond even proberen bij te lezen. Deze week onverwacht veel aan het werk, werk normaal 20 uur, gelukkig kon het, mijn man is nu deze week veel bij de kindjes en ze hebben heerlijk weer, waar ik stiekem toch jaloers op ben.

Jullie nog leuke plannen voor de pasen?

Doei

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier was mn oma er net met 2 tantes. ze konden niet komen vorige week op kaspers verjaardag, dus nu alsnog eventjes op de koffie geweest. straks naar mn ouders, mn moeder maakt een paasdinertje! heerlijk! en gezellig!
    net de kindjes in de tuin in het zwembadje gedaan, lachen! ze vinden het echt heerlijk hoor, even afkoelen...

@damyar: ow balen meid, is het echt al heftig zoals je ongie zeg maar, anders mssn een innestelingsbloeding? ik hoop het laatste!

@saabenjelle: jeetje wat heftig ook met je schoonvader zeg, hoe is het nu met hem? wij hadden het ook na onze miskraam dat we daarna zo snel mogelijk weer zwanger wilden zijn. omdat je er dan inderdaad even van hebt mogen proeven... gelukkig hoefden wij niet lang te wachten toen... ik hoop jullie ook niet!

@zonnedans: wat raar zeg, zo maar een bloeding! dat snap ik ook niet, wat dat nou zou kunnen zijn...

10. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goeiemorgen allemaal!

@Surf, Hoe lang na je miskraam was jij weer zwanger dan?
    Met mn schoonvader gaat het niet goed. Heel moeilijk om hem zo ziek te zien. En al het verdriet dat dat met zich mee brengt.. pfff...
    Ben erg hard toe aan iets leuks!

Heb sinds 2 dagen dat ik ineens heel misselijk wordt na mn bakkie koffie 's ochtends. :(:(:( Zal nog wel rest hcg zijn ofzo..

Ik ga zo maar is de paas-eieren verstoppen en een uitgebreid paasontbijtje maken. Daarna lekker in t zonnetje knutselen met de kindertjes. Fijne dag allemaal!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @saabenjelle: ik kreeg m'n mk met 9+3, toen hield ik een posi test tot dag 33 na het verliezen van ons vruchtje, dus die tijmd hoogstwaarschijnlijk ook geen ei gehad... 2 dgn erna ongie, daarna weer zwanger... En dat is na een moeilijke start net heel veel bloedverlies helemaal goed gekomen!

12. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saabenjelle, wat verschrikkelijk dat het niet goed gaat met je schoonvader. Ontzettend verdrietig. Ik hoop dat jullie snel weer iets leuks hebben om naar toe te leven.

Ik snap ook niets van mijn bloeding. Heeft uiteindelijk een dag of vijf/zes geduurd, leek erg om een normale menstruatie. Ik weet dus ook niet of ik mijn nod nu twee weken moet verschuiven. We gaan het zien...

Verder heb ik nu vreselijke hoofdpijn, dus duik lekker mijn luie tuinstoel in.

Fijne dag iedereen!!

13. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi allemaal

ik sluit mij graag bij jullie aan. ik heb precies hetzelfde verhaal.
    ik heb al 2 jongens. een van net 9 en een van 6, maar al 5 jaar de grote behoefte voor nog een kindje. manlief wilde alleen niet. vorige week maandag is mijn spiraal verwijderd, in mijn vruchtbare periode, dus moet 3 of 4 mei ongi worden. afwachten dus. hoor graag hoe het bij jullie gaat.

ps. hoe doen jullie die leuke teksten en plaatjes er onder?

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e

nod-lijstje:

april:
    2 april Kinderwens2011 (3de ronde, Meisje en Jongen)
    20 april surf (1e ronde, 2 jongens)
    20 april smile (1e ronde, 2 meiden)
    25 april Damyar (1e ronde na mk, 2 jongens)
    26 april Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden)
    mei:
    3/4 mei Nattasja77 (Ronde 0, 2 jongens)
    5 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen)
    8 mei Vash (3e ronde, 2 meiden (dacht ik...))
    14 mei Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens)
    20 mei Surf (2e ronde, 2 jongens)
    21 mei Smile (2e ronde, 2 meiden)

datumloos: Saabenjelle

Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijfeltest Oranje: Vlinder Groen: Negatieve test

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Welkom!! dat doe je bij gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen je kan op zwpagina een banner zoeken in het kopje banners maar kan ook van andere sites af moet je ff googelen. de code plak je in je handtekening en daar kan je ook schrijven.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Vandaag is het D-day! ben beneiuwd of me ongi vandaag komt want dan ist weer 27 dagen I HOPE SO!!

17. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben benieuwd of de afbeelding lukt.
    heb sterk het gevoel dat ik volgende week donderdag kan testen.
    hoe is dat bij jullie?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @natassja: welkom meid! en als je spiraal verwijderd wordt, ben je dan meteen vruchtbaar? zou je nu al zwanger kunnen zijn? spannend! hopelijk meteen raak dan!

@flex: en?? al ongie??

@hier ongie voorbij, hopelijk een snel ei deze ronde, heb geen zin om weer zo lang te wachten haha...

@hier lekker naar buiten geweest vanochtend, van speeltuintje naar speeltuintje... nu ligt kaspertje er in en thijmen hangt naast me op de bank.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja heb nu ook een app op mn iphone gedownload om mn temp en slijmpies op bij te houden, handig!

20. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ surf ik had een koperspiraal en dan gaat je gewone cyclus door.
    de 18de ging hij er uit en eisprong de 20ste, dus wie weet.

nu al 2 dagen last van mij onderrug, heel irritant. onder in mijn buik een weeig gevoel en trekt aan de zijkanten.

aangezien het ruim 6 jaar geleden is dat ik voor het llatst zwanger was weet ik niet of het raak is, maar ik denk het zo maar. had ik bij de andere 2 trouwens niet.
    bij de 2de zei mijn man ik zou maar testen, want het is raak. test gedaan 2x en alle 2 negatief. naar de ha en daar een test laten doen en ja hoor, in een keer raak.
    ik wacht dus even af wat dit weekend brengt en of manlief het dan weer ziet. zo niet, wachten tot mijn nod.

Deel Deze Pagina