Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flex: ik zie geloof ik niet echt iets, maar kan dit beeldscherm niet kantelen hihi dat helpt vaak wel. Ben benieuwd naar je bewerkte foto.

Liefs

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier is een andere foto issie beter op te zien!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier in het negatief *bibber*

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ flex: ja hier denk ik inderdaad wel iets op te zien. Oh wat spannend meis. Wanneer is nou je NOD? morgen?

LIefs

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

en even met de belichting gespeelt

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    OOHHH, flex, ik geloof dat ik op deze heel vaag iets zie hoor. Al een voorzichtige FELI. Ga je nog een test van kv doen ofzo? Ik zweer erbij. Voorheen de matcare, maar die waren echt niet zo duidelijk als de kv 2v5. duimduimduim

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

wil wel de kv doen maar heb geen ochtend urine meer

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik zie hem ook flex..
    ennuh... gewoon niet teveel drinken.. 1 kopje thee en dan 3 uur niets... dan moet ie ook goed genog zijn..
    als je plasje maar donker is ;)

hier lekker zenuwachtig voor de echo.. laat vanaaf weten, maar moet na de echo de kids ophalen en vanaaf nog heel even weg.. ben er rond 20.30 weer...

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    hihi, wilde net ook als tip gaan meegeven. Nu een beetje drinken en dan een paar uurtjes niets, en dan piesen. Dan doet ie t ook wel!:D

Jannie, suc6 met je echo. Duim voor je!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat spannend een echo leuk hoor!! zal vanaaf komen spieken hoe het is gegaan :)

11. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jannie1980: veel plezier bij de echo. Spannend meid. Duim voor een mooi beebje met een prachtig kloppend hartje voor je!

Ik hoop dat ik mijn testdrang kan weerstaan meiden, ik zou wel naar de drogist willen rennen en alle testen halen hihi. Maar ik moet mezelf beheersen en wachten tot donderdag of vrijdag.

Liefs

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ jannie inderdaad succes met de echo. ik hoop dat alles goed is:)

@ flex ik zie inderdaad ook een streepje hoor en net zo breed;) had hem even ingezoomd:) ik hoop dat je testje snel donkerder word!

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ga maar eens een strijkje doen:) doe ik toch nog iets anders dan bankhangen. ik word van niks doen alleen maar moeier als je ziekjes bent.

af en toe spiek ik even;)

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @saskia en flex!! spannend hoor!!

@flex, ik ben niet zon fan van de dipsticks vaak vage streepjes. zou inderdaad kv proberen. maar weet je zeker dat je je ei 14 dagen geleden hebt gehad, ik denk namelijk dat hij dan wel duidelijker had moeten zijn.

15. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Heb net een test gedaan.
    En hij was positief!!!!

Kan alleen nog geen gat in de lucht in de springen.
    Heb met de apotheek en de huisarts gebeld om te vragen of de primolut de uitslag van de test kan beinvloeden.
    Apotheek zei dat ik de huisarts moest bellen, dat heb ik gedaan.
    Huisarts was visites rijden, moet na half 2 even terug bellen.
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG spannend dus!
    Heb wel zitten googlen maar vind alleen maar berichten dat het niet de test beinvloedt. Nou, ben benieuwd.
    Zal foto er bij doen, al is ie op de foto bijna niet te zien. (met telefoon gedaan)

16. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @fl3x op de eerste foto zie ik wel een heeeel licht streepje, spannend zeg. en ik zou zeggen hup naar de kruidvat.

17. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @saab ik zie hemmmmmm. super meid, spannend.

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

jeetje zeg. zelf strijken is te vermoeiend pff me benen willen niet meer. ik heb het echt goed te pakken zeg:( ( sorry voor het zeuren;) )

ga zo toch mar even verder. anders blijft het ook maar staan. en er hang nog een hoop aan de waslijn dus nog genoeg te doen;)

@ testen ik had nu zon test van healthy farm eigen merk.
    maar die houden je ook goed vor de gek! je ziet op het begin twee streepjes en dan word ie naar een ong 20 seconden weer wit:$ en je ziet het voorgerukt lijntje te goed.

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

wow saab dat is echt wel een goede duidelijke 2e streep:D
    maar je bent toch nog niet ongie geweest na die primolut? of was je waarschijnlijk gewoon al die tijd zwanger? haha dat zou echt heel fijn zijn:) maar wat was die bloedverlies dan?

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ saab ik lees inderdaad ook dat het de test niet beinvloed;) dus waarschijnlijk ben je gewwon ECHT ZWANGER!!:)

Deel Deze Pagina