Hier niemand die zegt je hebt toch al 2 gezonde kinderen moete ze ook nie probere! @ jannie gefeliciteerd met je certificaat!! @ hier nog steeds geen ongi! GRRRRR daar gaat mijn mooie reeks 27 dagen pfff heb ff vraagje mijn dochtertje van bijna 3 heeft hele rare (soort zuigzoen achtige) vlekken onder haar ogen en verder rond haar navel en op der schouders rood/gelige bultjes en op de armen huidkleurige bultjes iemand idee wat dit kan zijn??
nee helemaal niet speelt en is enorm vrolijk mssn komt het door de zon van de afgelopen dagen dat het warmte bultjes zijn maar onder de ogen vind ik erg vaag heb wel een foto zal um ff plaatsen
op de foto kan ik er niet veel van maken.. vorig zomer heeft onze zoon ook vlekjes gehad.. en koorts... na de prikjes... dachten dat het daar van kwam.. of van de warmte... bleek uiteindelijk ook een kinderziekte te zijn (zijn toch maar ff naar de ha geweest toen...) zal eens kijken of ik daar een goede foto van heb... kun je het vergelijken... begon ook met een paar plekjes...en geen koorts.. je merkte niets aan hem...
ze heeft wel de 6e ziekte gehad toen zat ze echt onder de rode vlekken 3 dagen koorts en 3 dagen vlekken zegmaar verder nog geen kinderziektes gehad we kijken het wel ff aan anders maar ff de ha bellen
Bekijk bijlage 146651 let niet op zijn rechter borstje en arm, daar heeft hij nl een wijnvlek, al valt tie daar niet op...
dat lijkt er op de 6e ziekte lijkt nie wat esmay heeftkijken het ff aan en als het erger wordt bel ik wel meteen
het was volgens de HA de 5de ziekte.. hopelijk is het bij haar gewoon van de zon en trekt het snel weg!
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: april: 2 april Kinderwens2011 (3de ronde, Meisje en Jongen) 20 april surf (1e ronde, 2 jongens) 20 april smile (1e ronde, 2 meiden) 25 april Damyar (1e ronde na mk, 2 jongens) 26 april Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) mei: 3/4 mei Nattasja77 (1e ronde, 2 jongens) 5 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 8 mei Vash (3e ronde, 2 meiden (dacht ik...)) 14 mei Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) 19 mei Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) 20 mei Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 mei Smile (2e ronde, 2 meiden) datumloos: Saabenjelle Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijfeltest Oranje: Vlinder Groen: Negatieve test damyar had beetje uitgerekend dat je nod 19 mei is hoor van je als dat niet klopt
@ jannie gefeliciteerd met je certificaat was ik vergeten neer te zetten. @fl3x mijn jongste heeft altijd bultjes als hij de hele dag in de zon heeft gespeelt en het ook boven de 25 graden is. deze zijn dan hier en daar wat roder, maar verdwijnen met 2 dagen weer. meiden ben nu al zenuwachtig voor volgende week. stom dat ik mij zo kan laten meeslepen. ik kan mij niet herineren dat ik bij de vorige 2 al wat merkte voor ik ging testen. nu denk ik dat het al zo ver is, maar ja moet nog even wachten. manlief zei gisteren al meteen, haal nu nog een test. uitgelegd dat dat niet kan helaas. hoe waren jullie ervaringen voor de test?
kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent zelf heb ik bij de jongste ook 8dagen voor nod podi getest en dit keer ook alleen was dit missgegaan want daarna bleven ze negatief... dus je kan beter w88 tot aan je nod!
Tjonge, wat is er in een paar daagjes tijd veel bijgeschreven!! @fl3xgirl....hoe is het met je ongi????
slecht haha af en toe beetje roze bij afvegen maar het wil maar niet doorzetten:x ik snap er niks meer van dit heb ik nog nooit meegemaakt bij mij barst het meteen los en nu? af en toe vraag ik me af of ik nie stiekum toch zwanger ben pffff
Zo, moest even paar pagina's bijlezen Sta maar heel zielig onderaan het lijstje als datumloos.. Heb afgelopen maandag nog een test gedaan, had nog een heel licht streepje. Is dat normaal 3 weken na een miskraam? Geen idee..?? Hoop snel op een dikke vette streep! Zou eigenlijk volgende week naar het ziekenhuis moeten voor een hormoonkuur, maar ga m denk ik toch afzeggen. Heb even niet zo'n behoefte aan een heel ziekenhuis-ding met bloedprikken en echo's enzo. Er gaat op dit moment vooral veel aandacht naar mn schoonvader en dat vind ik wel even prima. Nu kan het nog.
hmm, 3 weken na de mk nog een lichte streep.. nee volgens mij is dat niet goed.. je zou ff simpel bij de ha bloed kunnen laten prikken op hcg? snap wel dat je nu ff geen trek hebt in allemaal ziekenhuisdingen als je hoofd naar iets anders staat meis.. sterkte!
volgens mij heb je 3 weken na een mk nog steeds hcg in je lichaam (weet nie zeker) ik heb toen 2 maanden na mijn MA een test gedaan (om te kijken of mijn hcg uit lichaam was) en die was toen spierwit sterkte met je vader meid!! *knuf*