oh gatsie, dat is erg vervelend zeg. wij hebben dat ook een keer gehad bij de achterduur.. die beesten zijn niet weg te krijgen.. ik heb er nu 5 euro centjes liggen zou helpen.. moet zeggen dat ik ze nu al tijdje niet gezien heb.. haha..
ow dat weet ik eingelijk niet of wij die ook krijgen. ik heb hem nog nooit gezien. ik weet niet of die vaak door de deur komt? maar ze zijn hier nog niet geweest met de folders dus kan het nog niet zien.zal straks gelijk eens kijken
nou vriendjelief is thuis! lekker vroeg! hij wilde het noodweer voor zijn (maar valt dus nog erg mee hier) weet niet of ie thuis nog gaat werken of vrij neemt... maar ik ben even weg, gaan even wat drinken samen... tot later!
leuke foto! pffff ik ben even de oudste gaan halen. kreeg gewoon een klap van de hitte! dacht dat het binnen warm was..maar dat viel tegen. onze jongste heeft even lekker geslapen...en is zo braaf. t zou altyd wat warmer moeten zijn.. dan luisterd ie beter haha manlief komt ook net binnen en dook gelijk de wc in waardoor er nu boven aan de trap een boos jongetje staat omdat ie moet plassen. t is ook altyd wat met die mannen he haha
hier is het helemaal heerlijk weer hier. hang zo nog even de was buiten. wilde eigenlijk nog gaan zwemmen met de boys, maar dat gaat niet lukken. de oudste moet 17:00 uur eten en daarna snorkelen.