dani een goede echo, harstikke mooi zeg. Hahah hoe je het beschrijft, moest wel even lachen. saab hoe is het met jou? Moet je nog naar een vk of gyn? Flex: klote zeg dat het mis is gegaan. Hoe voel je je eronder? Ennasil: zou ook gewoon klussen als je met vakantei bent, misschien dan gewoon in de buitenlucht, hahah. smile: klote een negatieve test. suzanne: welkom, hier ook op de natuurlijke manier zwanger geraakt, maar ken helaas wel veel vrouwen waar het helaas ook niet zonder hulp gaat lukken, heb twee vriendinnen in icsi lopen. Hoop dat er snel een plakbeebje voor je mag komen. Weet dat het heel zwaar kan zijn. trotsemama ik ga voor je duimen dat die duivels wegblijven miran: klopt ben van de zwangerschap behoorlijk ziek. Overmatig overgeven en vorige week een nacht in het zk gelegen voor infuus en sondevoeding. Surf: komt je eitje al in de buurt? Hoe is het verder? Moet vanmiddag naar vk, heb vanmorgen wat bloed verloren, maar 1 keer en heel weinig, maar was wel ongerust, dus ik krijg vanmiddag weer een echo. Gisteren terug geweest in het ziekenhuis en als ik zo blijf dan gaat het goed. Blijf nog wel smorgens en avonds erg veel spugen, maar smiddags houd ik het binnen. Dus het gaat heeeeel langzaam vooruit. Gisteravond na half 10 is het hier gaan onweren en regenen, maar het viel erg mee, was ook na twee uurtjes over. Wel heerlijk die verkoeling, manlief heeft deze week vrij genomen, wil dat ik veel rust en dat vind ik wel heel erg fijn, want van het spugen wordt je echt moe. Slaap snachts ook als een blok.
ooooh de 1e echo met een kloppend hartje....ik denk er met tranen in mn ogen aan terug! super hoor dannie... smile balen joh een neg test. wie weet komt het nog , en anders helaas op naar de volgende ronde hier van8 enorme donder!! eerst hebben we gezellig geklust met de ramen wijd open en de bliksem flitsen op de achtergrond haha dat was ook weleens wat anders ( nee we heben geen achterburen die mee konden genieten hoor! hihi) daarna heb ik de halve nacht heen en weer gelopen voor d ekids en honden. alles was bang van de donder. de honden hebben zelfs alles onder gespuugd en gepoept van angst. en ze zijn toch echt heel erg zindelijk....zo zielig. onze jongste zoon heeft om het uur gehuilt..dus ben ik als ene zombie heen en weer gewandelt met flesjes kusjes en knuffels. manlief sliep wonderbaarlijk gewoon door... die moest vanochtend gewoon werken dus ik heb hem laten liggen.... maar ben wel heel moe nou hoor! pfffff kruip zo lekker op de bank met een kopje thee en een boekje....
@dannie wauw een kloppend hartje, super he. wel sterkte met je oma. en ben benieuwd hoe het met je examen gaat.
@ susanne ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt van je derde kindje dat verdien je wel na zo'n vervelende periode! @ dannie wat fijn dat de echo goed was ik wil dat ook een keer meemaken @ smile ooh wat balen joh!! getsie @ trostse mama hier ook me temp gezakt vandaag. kunnen 3 dingen zijn ongie eisprong of gewoon niks haha of de temperatuurmerter is gewoon in de war uhm.. nu ben ik het even kwijt.
Nou, ik heb voor de eerste 2 kids hormonen moeten slikken omdat ik geen eisprong had. Was toen van de 1e meteen zwanger en van de jongste de tweede ronde. Nu slik ik geen hormonen en heb ik ineens wel een eisprong. Ben dit jaar al 3 keer zwanger geweest en heb ook 3 keer een miskraam gekregen. Moet morgen naar de huisarts ivm met miskraam van afgelopen vrijdag en dan zal hij me wel door gaan sturen. Daar sta ik op eigenlijk
zo weer terug van lezen en boodschappen doen, het is hier nu echt goed afgekoeld. dus heb alles tegenover elkaar op en gezet. vind het dan wel weer jammer dat het een beetje blijft miezeren. maar ik zag dat het vanaf morgen weer beter wordt en dan niet zo verschrikkelijk warm. maar ik had nu maar 2 bladzijde om bij te lezen in 3 uur tijd. doen jullie goed meiden maar nu.. hmmm heb ik het onthouden.. haha @ennasil, ik denk je eisprong.. dus nog ff klussen dan!!! mocht het je ongi zijn dan heb je dat in ieder geval nog ff gedaan @dannie succes met je examens @bijoux, erg vervelend dat ze allemaal zo bang waren, ach je ze honden en kind weten ook niet zo goed wat er gebeurd. maar wel zielig.. hier zijn de kids ook echt bang van onweer, zeker de oudste. maar weer van de knallen. de bliksem daar wil hij altijd naar kijken. hou maar een lekker rustig dagje vandaag! @damyar, succes vanmiddag met je echo, hopelijk is alles gewoon goed. fijn dat je manlief zo goed voor je zorgt en dat het al iets beter gaat. hopelijk is het na de eerste 3 maanden helemaal over. tnx voor het duimen... @smile, balen joh die negatieve test!! maar nog geen ongi dus dat geeft hoop.. @susanne, fijn dat ze er op tijd bij waren.. schrik toch altijd wel van zulke uitslagen bij jonge mensen, maar ja, de uitstrijkjes moeten niet voor niks al vanaf 30!! en ik moet ook een dezer maanden .. hopelijk snel twee mooie strepen. ben ik nog iets of iemand vergeten..hmmm ik ga nog even met mijn meisje kroelen, want die is op woensdag altijd vrij.. nou ja nog maar 2 keer, vanaf groep 2 moet ze ook gewoon woensdagochtend naar school!! ik ga ze dan zoooooooo missen.
ben ik weer! heb net even een bosje bloemen in elkaar gefllanst het viel niet eens tegen hoe die er uit kwam te zien nu zit me kat lekker te kroelen me me die heeft volgens mij even aandacht nodig! lief hoor haha. zo even de woonkamer soppen en de raampjes lappen binnen. stofzuigen en de vloer lappen en dan hou ik het weer voor gezien ondertussen spiek ik af en toe even want voor je het weet zijn er zo weer 3 bladzijdes bij heb trouwens een nieuwe pendel erbij van een helderziende. dit jaar nov van een jongen en de zwangerschap zal goed verlopen. wel toevallig want heb van de week tegen me man gezegt dat ik in nov wil stoppen met werken! omdat ik het idee heb dat ik daar nogals wat stress van verzamel. en ik denk niet dat dat ten goede is voor een zwangerschap. ik dacht als ik stop met werken voel ik me wat beter in me vel en bevordert dat mischien een zwangerschap. blijf natuurlijk wel die 2 ochtendjes werken in de huishouding hoor. maar die avonduurtjes eraf zal wel fijn zijn.
lekker actief!! spannend hoor! ik hoop gewoon dat je erg snel een positieve test in handen hebt... de pendels zijn in ieder geval nog wel allemaal voor dit jaar!
@surf en fl3x, ik zie soms jullie namen staan bij de pendels. mag ik zo brutaal zijn om te vragen dat wanneer jullie tijd en zin hebben dit ook voor mij te doen??? liefs
Hoe werkt dat pendelen eigenlijk? Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties...hoop ook dat het allemaal snel mag lukken! Bij de andere 2 is het overigens wel " gewoon" gelukt, en komt het nu echt door de operatie die ik gehad heb. Het is idd goed dat ze die bevolkingsonderzoeken doen, bij mij zijn ze er zo achter gekomen...
zo hier ook weer alles glad dweilen doe ik vanavond wel hoor heb ik nu geen zin meer in. de hamlappen zijn ook lekker gaargesuddert straks even in blokjes snijden en dan lekker hollands pannetje maken. lekker hoor! nu nog even eten tijd is een beetje snel gegaan. dat ik niet door had dat het al over 2 was. ach wat maakt het uit. boterhammetje kan er altijd wel in.neem er lekker cupadsoupie bij lekker briesje buiten! beter als gisteren.
doe vandaag niet al teveel, want ga de nacht weer in. ben benieuwd hoe dat zal gaan. gisteravond was ik hondsberoerd. kan de medicijnen pas vrijdagavond slikken. mag namelijk de eerste 3 dagen dan niet autorijden.
even een snel berichtje van mij. Nog meer goed nieuws van mijn kant. Examen is binnen, ik mag nu mijn werk officieel doen MAar ik ben KAPOT moe, dus ik lees nu niet bij en ga lekker op de bank ff slapen,voodar mn man met de kindjes thuis komt. Miss tot vanaaf en anders tot morgen. DOEI SKATJES
@dannie, wat super!! gefeliciteerd! @nattasja, nachten als je zwanger bent de vallen niet mee. maar je hoeft ze officieel niet lang meer. @ennasil, jullie zijn allemaal van die bezige bijtjes, er komt deze week niks bij mij uit. ik kan elk moment van de dag slapen.. ben nog steeds niet goed teruggeschakeld van mijn nachten.. pfff
ik werd idd erg moe van die medicijnen... dus verstandig dat je er ff mee wacht.. wel balen dat het moet.. maar ja...
Die met sperzieboontjes van honig? (of maggi weet ik t) Die is zoooooooooooooooooooooooooo lekker! Hier net terug van de kinderboerderij. Ga zo maar eten koken. Bloemkool met schouderkarbonade. Lekker prakkie! mmmjummie! @Danni, gefeliciteerd! En hoe is t met je oma?