Babyboom: je temp. Is nog niet omhoog, dus mssn komt ie toch nog... Ze zeggen volgens mij dat je temp betrouwbaarder is dan Ivy testjes... Dus ik zou nog even doorklussen tot je temp ook echt 3 dgn hoog is geweest...
Ennasil, heb je dan niet de neiging al eerder te stoppen met je avondwerk? Als het het gevoel hebt dat heg je kansen verkleint door stress...
Saab ik heb eigenlijk ook niet meer getest, dacht omdat ik ongie was dat m'n test ook wel Nega zou zijn...
Ja hij staat er nog niet op maar hij was vandaag 37.1 Dus denk wel dat ie is geweest (wel even de komende dagen aankijken)
Zi enet dat ff wel erg traag is die van woensdag staat er ook nog niet op (voor t oog van een ander) Woensdag was ie 36.6 en vandaag 37.1 Dus woensdag is ie al wat gestegen vraag me af of mijn ei dan di of wo is gesprongen. Ach ja merk wel wat ff aangeeeft
Wat is er weer goed doorgeschreven door iedereen zeg. Pff, merk dat ik het echt niet bijhoud als ik niet vaak genoeg langskom. Is de laatste dagen een beetje moeilijk ivm examen en oma enzo. Om daar maar meteen over te beginne. Met mn oma gaat het nog steeds hetzelfde. Ze had gisteren even een kleine opleving waarin ze weer even praatte maar dat zakte ook weer vrij snel in. Nu ligt ze voor zich uit te staren, of met haar ogen dicht. Tis gewoon afwachten tot het hart ermee stopt Wel lief van jullie allemaal dat jullie er steeds naar vragen. Fijn als je het idee hebt dat mensen met je meeleven. Bedankt!! Hier thuis was net even stress. de oudste had een driftbui, en daar zat ik nou net op te wachten. NOT. Ik heb haar rechtstreeks naar bed gebracht. Nu slaapte ze. Hopelijk heeft ze strax betere zin, want ik wilde nog even naar het zhuis naar mn oma gaan en ik moet ze meenemen want man is er niet. Ik ben even niet in de mood om op iedereen te reageren. Sorry, voor mijn ego-berichtjes.
Nou wie weet. Heb wel het idee dat mijn baarmoedermond nu open staat....dat zou niet zo'n goed teken zijn denk ik? Maar ik las dat zelfs een goede gynaecoloog niet kan voelen of je zwanger bent of niet...dus wat dat betreft zegt het misschien wel niets....
@saabjelle, fijn dat je ha een verwijzing heeft gegeven en dat je al zo snel terecht kan. is toch wel fijn als je wat duidelijkheid krijgt. je hebt nu genoeg gehad!... het was inderdaad fijn geweest als die test wat duidelijke was geweest. hopelijk morgen duidelijkheid. fijn trouwens dat je je gewicht weer zo snel kwijt bent geraakt. @smile, spannend hoor!! hopelijk is het gewoon raak!!! zullen we samen op roze gaan, dat lijkt me wel leuk over bmm enzo.. daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten..haha @bijoux wat lief!!! die van mij zijn nooit zo complimenteus. @flex, hopelijk kan je snel door met deze ronde. werkse in ieder geval.. (oh ja en je hebt een pb) @babyboom, wat is het toch met die cyclussen he.. het zou zo fijn zijn als je precies wist wanneer en wat en bla bla bla.. ik word er ook altijd gek van. hoop toch dat het deze maand raak is voor je, je wacht al lang genoeg. en die temp lijkt toch op gister ei! @surf eet smakelijk, geniet ervan! @dannie, vervelend dat er nog geen verandering in zit. je hoopt natuurlijk bij zo'n opleving dat het vooruit gaat. veel succes straks bij je oma. ja.. en kids en driftbuien, breek me de bek niet open.. grrrr:x hier zijn ze daar ook erg goed in. ik moet wel zeggen dat het wel minder wordt na mate ze ouder worden. dan krijg je alleen nog maar een grote mond enneeh helemaal begrijpelijk dat je niet in de mood bent om te reageren, je emoties worden op het moment zo heen en weer geslingerd. lekker aan jezelf en je gezinnetje denken. wij kletsen hier wel verder zo dat was het weer geloof ik..
Trotsemama: dat zou inderdaad fijn zijn. Allebei op roze. Hopen dat de mannen dit keer gelijk hebben. Zou toch zooooooooooo tof wezen..... Vreselijk he, dat afwachten!!
echt heel vreselijk.. ik voel me er ook een beetje opgejaagd door!! ik moet zeggen dat ik tegen manlief wel heb gezegd dat hij me nu wel heel veel extra hoop aan het geven is en het dan straks nog vervelender is wanneer het niet zo is. ben omdat ik ongipijn heb al een week ofzo aan het vragen of de andere zwangere die net zwanger zijn dat ook hebben en ik krijg bij de meeste het hoopvolle antwoord van ja!! ooooohh ik wil zoooooooo graag!! haha heb het deze maand wel heeeel sterk.
jawel maar ik heb tegen me eigen gezegt dat ik nog even wat voor de babykamer moet sparen en dat ik dan mag stoppen en manlief is het er ook nog niet helemaal mee eens dat ik nu stop. en ik vind het ook wel fijn om een buffertje te hebben ik heb mijn leidinggevende al gevraagt of ze deze week een momentje tijd heb. zodat ik het kan bespreken en kan aangeven dat ik in november stop. dan heb ik het van me hart. ik ben echt een zeur ik werk helemaal niet veel maar kan het nu gewoon even niet hebben. maar ik moet nog even door. anders kunnen we gewoon geen babykamer betalen in de toekomst.