ik ben nog niet overtijd. mijn cyclus zit tussen de 24 en de 35 dagen. gemiddeld is hij 30 dagen. daar staat mijn banner ook op. deze maand gok ik gezien mijn temp dat mijn ei op dag 22 was. dus plus 14 dpo erbij is dag 36 nod. mijn langste cyclus ooit, maar ik hou hem toch maar aan. omdat ik al heel vaak indrogers heb gehad en ik weet dat wanneer de test negatief is ik mezelf echt kl^*^te voel. ga ik ook echt pas deze dag testen wanneer ik nog niet ongi ben. dus zondag 3 juli. (als ik het vol houd) misschien is het wel helemaal niet nodig en word ik ongi...
aaaaah zo , nou ben benieuwd! dum voor je mee. ik bent weekend op de camping en wil alles van iedereen meelezen. alleen internetten op de iphone van manlief is een ramp , dus worden het weer korte reacties met wss veel typfouten haha pffff nachtdiensten , ik moet er niet ana denken vind het zo knap van mensen die dat volhouden!! ik werk niet , gelukkig hoeft dat niet. wij hebben een eigen zaak en ik doe thuis voorbereidend de boekhouding voor de boekhouder, mijn man werkt dagelijks...en ik doe thuis alles wat moet gebeuren. ( we hebben een afbouwbedrijf. hoofdzakelijk stucken )
ik heb niet meer getest durf niet ben bang dat ie strax ineens knalt ben ik weer zo onzeker of is dat raar
Nee gekkie, das helemaal niet raar. Ik kan het me wel voorstellen. Dan heb je toch weer de hoop dat de streep er vanaf knalt!
lijkt wel een innestelingsdip hij gaat zo mooi weer omhoog. hoe zet jij je grafiekje hier neer? het lukt mij niet
hmm je hebt wel een paar keer een piek, maar hij bljift geen 3 dagen hoog. kan er erg weinig over zeggen..
Ik heb net toch test gedaan was gewoon te nieuwsgierig dat ding riep me al dagen doe een test doe een test haha nu heb ik er geen meer dus kan ik ook nie meer voor nod testen de streep is echt bijna niet meer te zien nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht zie um bijna niet meer dus hoop dat ik deze maand wel een eisprong krijg ben daar toch wel beetje bang voor dat ie niet springt...
Hahaha, ik dacht het al toen Saabenjelle het schreef.... Minder mooi natuurlijk dat je denkt dat je misschien geen eisprong hebt.
nou ja zeg FF heeft zeg maar een optie dat het je ovulatie kan bepalen op de ovulatietestjes die je hebt gedaan. Nu zegt ie dat mijn ovulatie op cd 20 was (zou me kans wel vergroten dan nu) Ik geloof er geen bal van.
Volgens mijn verloskundige kan je dan wel een eisprong hebben hoor. Ik was ook meteen na mn eerste miskraam weer zwanger. Jammer dat je geen digitale had liggen.. (Nu niet naar de winkel rennen he)