Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ en saab ha gebeld? ben wel erg nieuwsgierig. duim voor je dat het klopt.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik denk ook dat je zwanger bent meid! een test wordt niet zomaar weer donker!! ben beneiuwd hoe de test er na het weekeind uit ziet erg spannend dus!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @saab: ik denk dat ie donkerder wordt, dat zou betekenen dat je weer zwanger bent! ik hoop het voor jullie!!!

@hier vanmiddag de ha gebeld, ik heb nu de doorverwijzing gekregen naar het AMC, dus das mooi. Belde ik het AMC voor een afspraak, heb ik twee keer ruim een half uur aan de telefoon gehangen en er bleven maar 3 bellers voor me... Toen heb ik het opgegeven... Irritant, maandag maar weer proberen. (ik kon echt niet blijven hangen, want ik was gewoon aan het werk...)

net bij mn ouders gegeten, kindjes daar gelaten. Ik moet me gaan omkleden want heb vanaaf een bruiloftsfeest...

veel plezier iedereen morgen met K-dag!

oja, hier vandaag al wat slijmpies gespot, een beetje vroeg, maar hopelijk daardoor een kortere cyclus! duimduimduim

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja, amsterdamm: welkom!

5. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ja... Ik snap er echt geen zak van..

Heb de verloskundige gebeld, en die zegt dat het zou kunnen dat ik weer opnieuw zwanger ben, maar dat het hcg ook voor 7 weken nog aanwezeg kan blijven. Nog 3 weken wachten en dan nog een test doen. 3 weken??!! Is ze nou helemaal?? Pfffffffff!!!!!!!!!!
    Maar mijn grote vraag blijft dan toch: Waarom wordt die streep dan donkerder? Beetje jammer dat het nu weekend is, anders had ik de huisarts gebeld. Dat moet dan maar even tot maandag wachten. Doe ik eerst nog een test en dan ga ik bellen.
    Verloskundige zei ook dat het te vroeg was voor een echo. Dan zien ze gewoon nog niets. Nou ja, ik ga nog niet de vlag uithangen, maar hou er toch wel rekening mee dat ik misschien toch weer zwanger ben. OOOOOOOOOOOHHHHHHH! ik hoop t zo!

6. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Mag ik je wat vragen... Kan het niet zijn dat van je andere zwangerschap waar je die MK van hebt gehad dat het misschien een tweeling zou zijn geweest waar misschien 1tje een MK is geworden en de andere misschien is blijven zitten??? Dit ivm dat de zwangerschapstest zo duidelijk is??
    Ik heb het namelijk ooit bij een oude vriend van mij eens gehoord zijn vriendin had een miskraam gehad dacht ook er is niets meer bleek en nog een vruchtje te zitten en dat is uitgegroeit tot een prachtige baby.
    Ik weet het niet zeker natuurlijk... Maar dat kwam zo ineens bij mij op.

7. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb voor die zwangerschap meerdere echo's gehad, en t was er echt maar 1. Ook na de miskraam heb ik een echo gehad en alles was helemaal schoon. Er stond al een afspraak maandag in het ziekenhuis op de fertiliteit-poli. Wilde m eerst afzeggen, maar ik ga er nu toch maar gewoon heen.

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zou er zeker heen gaan meis... misschien dat zij meer voor je willen doen als de VK. ff bloedprikken en 2 dagen erna weer om een hcg-beeld te krijgen is toch maar een kleine moeite..
    hoop het zo meis..
    kan heel goed!! ik was ook gelijk erna zwanger!! heb na mijn eerst vmk geen ongi gezien.. alleen 2 positive testen!!!

*duim duim duim duim duim duim*

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Saabenjelle.....oooooooooh spannend!! Als ik je testen bekijk denk ik dat je zwanger bent. Maar ja....ben maar een leek :)
    Hoop het zo voor je!!!!

10. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saabenjelle, wat spannend zeg! Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis meer duidelijkheid geven. het zou wel fantastisch zijn!!!

Amsterdam, welkom!

Kinderwens, fijn dat je je eisprong zo goed hebt gespot! Nu hopen dat zaad en ei elkaar vinden.

Ik heb mijn banner maar even aangepast. Ik denk dat ik vorige week gewoon ongesteld ben geweest, dus mijn nod verschuift naar 17 mei.
    Zal even kijken of ik het lijstje nog terug kan vinden.

11. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e

nod-lijstje:

mei:

3/4 mei Nattasja77 (1e ronde, 2 jongens)
    8 mei Vash (3e ronde, 2 meiden)
    14 mei Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens)
    17 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen)
    19 mei Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens)
    20 mei Surf (2e ronde, 2 jongens)
    21 mei Smile (2e ronde, 2 meiden)
    24 mei Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden)

datumloos: Saabenjelle

Zwanger:

25-4-2011 Niesje123

Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijfeltest Oranje: Vlinder Groen: Negatieve test

Zo, lijst aangepast.
    Ik denk niet dat we Niesje hier nog terug gaan zien, dus moet zij nog in de lijst blijven? Ze heeft hier alleen maar even gemeld dat ze zwanger was.

12. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natassja, voor jou ook spannend komende week. Ik duim voor je dat je over een paar dagen gewoon een hele mooie positieve test in handen hebt!!

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

klote zeg dat je nu nog geen duidelijkheid hebt, hoop dat je maandag het weet. Vind het wel megaspannend voor je, ga heel hard duimen. Hier vanmorgen al iets slijm op het wc papiertje, dus ik ga morgen ook maar vast beginnen met ovu testen.

Fijne konininnedag allemaal.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee ik dnek het ook dus wat mij betreft mag ze eraf mocht ze zich toch melden zetten we der wel weer op hihi

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ saab verschrikkelijk die onzekerheid!!!! duim voor je dat je zwanger bent!!

@ surf MOOI die heb je binnen nu amc nog kunnen bereiken goed dat je het voorelkaar hebt gekregen!!

16. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Wat leuk dat jullie zo mee leven allemaal!:)
    Moest weer spugen vanmorgen. Begin toch te denken....
    Wordt een nuchtere koninginnedag hier voor de zekerheid haha.

@ natassja voor jou word t ook spannend volgende week inderdaad. Gaan allemaal voor elkaar duimen! hihi

Veel plezier vandaag iedereen!

17. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hey meiden!

Ik kom me hier ook al voorzichtig een beetje melden..
    Wij hebben 2 kindjes, een jongen van 6 en een meisje van bijna 3.
    En we willen waarschijnlijk binnenkort bezig gaan voor een 3e kindje.
    Manlief heeft nog wat praktische twijfels, maar begint oplossingen te zien.
    Het ligt nu een beetje aan mij, of ik het lichamelijk aandurf om nog een keer te bevallen.
    De bevalling van ons kleine meisje is niet helemaal fijn gelopen, zoals ook in dit topic te lezen is --->http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/272119-zwanger-worden-na-traumatische-bevalling.html

We hebben afgesproken eerst een gesprek met een gyn aan te gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
    De wens voor nog een kindje is er zeker, maar het moet lichamelijk en geestelijk ook te doen zijn de bevalling.
    Dus daar hangt het nu een beetje vanaf!
    Ik vind het enorm spannend, allemaal kriebels in m'n buik haha.

We willen wel proberen zo snel mogelijk bij de gyn terecht te kunnen, want als we wel voor een 3e gaan willen we zo snel mogelijk beginnen. Ik heb namelijk pcos, en we zijn 2 jaar bezig geweest voor we zwanger waren van de jongste, met nog een miskraam tussendoor.

Nou dit was het eerst wel zo'n beetje. Als jullie vragen hebben, vraag maar raak!!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mrsdee welkom (ga nu je verhaal ff lezen)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

#359 Delfino, 30 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2011
    jeetje wat een verhaal ik snap best dat je bang bent voor de bevalling maar denk dat ze je nu heel goed in de gaten gaan houden en anders kan je vragen (als je dat wil) of je een keizersnee mag je kan het altijd proberen. zou zonde zijn als je graag een kindje wil maar je te bang bent voor de bevalling (zou juist het mooiste moment moeten zijn)

hoop dat alles goed komt en je Als je het wilt een geplande keizersnee kan krijgen ga je iig met een goed gevoel de zwschap in!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mrsdee: welkom meid! goed dat je eerst nog een gesprek aangaat met je gyn, die kan je vast wel verder helpen!

@hier: zoiets geks! plotseling bloedverlies op DAG 11! ik snap er niets van... wat kan dit zijn???

Deel Deze Pagina