Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo heb de woonkamer grondig gepoetst voor de controle morgen de boven verdieping als mannetje wakker is en dan maar hopen dat ze maandag al komen! Heb ik het maar gehad...

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Het hoeft echt niet netjes te zijn hoor!! Ze kijken alleen maar of je wel aan de overige eisen voldoet. Stopcontacten afgedekt etc etc. Ze kijken echt niet of alles wel spic en span is!!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    YES!!!!!! EINDELIJK ongesteld!!
    Helaas opnieuw een cyclus van 39 dagen...weer tien dagen extra dus. Nu beginnen met Teunisbloemolie. Hoop dat het gaat werken!

VRAAG
    Heb hem al eerder gesteld. Waar temperaturen jullie mee??!!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ben sinds vandaag begonnen met tempen en ik gebruik de babythermometer met flexibele punt en Hess eindelijkongi! Wel jammer van die 10 dagen extra....:(

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh haha naja ti's nu allemaal schoon hihi:)

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Het is lekker rustig vandaag dus goed bij te houden op telefoon haha.

@ flex ze zouden toch voor sept komen? Dus dat kan ook nog een maand duren of heb ik dit verkeerd begrepen. En inderdaad Spik en span hoeft niet. Het gaat om veiligheid. Maar ja ik zou hetzelfde hebben wel fijn als je alles aan kant hebt wAnneer ze komen

@smile fijn dat je ongi nu toch door heeft gezet, ik ben er benieuwd wat die teunisbloem bij je gaat doen. Misschien kunnen we veter zeggen eind juli testen we gewoon positief.
    Ik temperatuur met de oorthermometer van Braun. Eigenlijk niet zoals het hoort het beste ik anaal geloof ik. Maar ja zolang het altijd dezelfde en hetzelfde tijdstip is is het goed. Wel adviseren ze om er een te pakken Met twee cijfers achter de komma. Heb ik ook al niet haha. Maar ik zie bij mij duidelijk verschil. Weet alleen niet of straks de Gyn hier genoegen mee neemt.

Liefs

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ja voor september idd maar kan dus ook al as. Maandag zijn maar ook pas na de vakantie ze willen niet zeggen wanneer ze komen en ik heb vermoeden dat het maandag is haha ach schoonmaken is altijd dweilen met de kraan open hierzo ti's nu alweer smerig pfffff waar doe je het eigenlijk allemaal voor....:(

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik wil wel een oorthermometer...anders zo'n gedoe. Braun....daar zijn weer heeeel veeeel van. En ze verschillen ook zo in prijs!! Even in verdiepen dan maar! Idd samen op roze! Super plan :)
    Ik heb goede verhalen gelezen over Teunisbloemolie. Hoop echt dat het werkt! Snap niet waar die tien dagen nu vandaan komen!! :(

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey meiden,
    even (alweer) een egoberichtje van mij. Vanochtend is mijn lieve omaatje overleden. Eindelijk (voor haar dan!) Was toch een verdrietige maar ook mooie dag vandaag. Hele familie bij elkaar, en toch ook nog wel wat gelachen. Ik ben kapotmoe, de hele dag in de weer geweest. Ga niet meer van de bank afkomen vandaag denk ik.

Ik zal zo ff teruglezen en kijken of ik kan reageren.

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Volgens mij maakt het niet heel veel uit met welke thermometer je tempt, als je het maar steeds met dezelfde doet, rond hetzelfde tijdstip. (zo krijg je een goed beeld van temp stijgingen of dalingen)
    En bij een oorthermometer ook steeds in hetzelfde oor. Want de temp wil per oor ook nog wel eens verschillen.

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dannie, sterkte hoor! Fijn voor je oma, maar het blijft natuurijk erg verdrietig!

Temperaturen: ik gebruik gewoon de onze. Geen zin om nog meer rommel aan te schaffen.

Maare: hoe gebruiken jullie FF??? Je kunt zoveel info invullen!! Of doen jullie alleen dat eerste lijstje? Met temperatuur, wel geen seks etc???

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,
    Is er hier nog plek voor een mama van 2 kids??? Ik zag dat er zoveel berichten staan hier nl :p

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: gecondoleerd met je oma! fijn dat ze uit haar lijden verlost is, maar jeetje wat is zoiets toch verdrietig! sterkte de komende tijd!

@smile: o jammer toch ongie, en weer zo'n lange cyclus! hopelijk helpt die teunisbloemolie...

@thermometer: ik gebruik de oorthermometer, vind het anders te veel gedoe. en voor mij werkt ie prima. tis dan mssn niet helemaal hoe het officieel moet, en mn grafiekjes gaan daardoor mssn wat meer op en neer, maar mn ei heb ik nu al twee keer duidelijk kunnen spotten, dus ik maak me geen zorgen.

hier vanmiddag een babyshower gehad van het vriendinnetje van mn neef. was gezellig, maar ik ben echt gesloopt en heb enorme koppijn. lekker spelletjes gedaan, hapjes gegeten, gezellig gekletst, leuk!

morgen verjaardag van het vriendinnetje van mn broertje, ook leuk natuurlijk! pas in de middag, dus eerst nog even rustig aan thuis, is ook fijn.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    trotsemams: welkom hoor! klets gezellig mee!

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Meid heel veel sterkte voor jouw, je gezin en je familie. Geef je oma een mooi afscheid en laat de mooie herinneringen geboren worden.

Liefs

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Over lijstje van ff, ik vul alleen temp in en slijm en sex.
    Het gaat voornamelijk om je temp.

Trotsemams welkom!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #3637 surf, 2 jul 2011
    Laatst bewerkt: 2 jul 2011
    NOD-lijstje

juni:
    28 juni:
    ennasil (ronde 3, 1e kindje)
    eind juni
    Smile (ronde 3, 2 meiden)

juli
    7 juli:
    MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje)
    8 juli:
    Baby Boom (ronde 12, 2 jongens)
    15 juli:
    miran336 (ronde 1, 2 jongens)
    17 juli:
    Bijoux (ronde 7, 2 jongens)
    21 juli:
    Surf (ronde 4, 2 jongens)
    22 juli:
    Saabenjelle (ronde 1 na 3x vmk, 1 jongen en 1 meisje)
    23 juli:
    fl3xgirl (ronde 1 na vmk, 2 meiden)
    Susanne (ronde? IUI 2)

31 juli:
    trotsemamavan2 (ronde 8, 1 jongen en 1 meid)
    Zwanger:

Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 -
    Damyar - 5 feb 2012 - bv - thuis
    Rooosje - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -??????????????

-----------

zo de lijst weer even opgezocht...

smile, wat is je nieuwe nod? 8 augustus ofzoiets? (jeetje, wat klinkt dat ver weg zeg!!)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga onze thijmen naar bedje doen. daarna doe ik niets meer haha
    fijne avond allemaal!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    dan zal ik me ook even netjes voorstellen ;)
    Ik ben trotse mams van een dochter van 7,5 jaar en een zoon van bijna 6 jaar.
    We willen er heel graag nog een kindje bij.Ik ben pas met de pil gestopt,maar we gaan er nog niet helemaal voor.Ik ben bezig met m`n gezondheid stabiel te krijgen en dat lijkt aardig te gaan lukken (moet alleen ook afvallen en dat lukt niet zo).
    Binnenkort naar de internist en daar ga ik alles verder bespreken.
    Oh ja,ik ben 32 jaar.Meer meiden hier met kindjes met ongeveer dezelfde leeftijd?

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoihoi!

@trotsemams welkom!!

@dannie sterkte meis!

hier nog steeds niks te bekkennen van een ongie. ben sinds 2 dagen allemaal misselijk en buikpijn. geen idee waar het vandaan komt want er zit echt geen baby in volgens de testen.

verders hebben we een puppy gekocht!:D zomaar ineens besloten en gelijk gebeld en wezen kijken en ja hoor gelijk meegenomen!een border collie. echt een sgatje:) kan ik me daar heerlijk op richten zodat ik wat minder met mezelf bezig ben.

ik zal daardoor wel iets minder kletsen als voorheen;) maar ik lees wel gewoon mee hoor. en af en toe reageer ik even.

nu lekker de was ophangen en filmpje kijken:)

Deel Deze Pagina