Dannie gecondoleerd met je oma knuff Ik zat lekker op de ipad een spelletje te doen en ineens hoorden we wat ik keek de kamer in liep er gewoon een duif?! Haha hebben filmpje van genomen was echt grappig om te zien haha Welkom trotse mams
Wat leuk Een pup! Ja daar heb je je handen wel aan vol. Wel dijn om je gedachte even ergens anders op te zetten. Lekker van genieten!!! @trotsemams mijn Kids zijn al wel iets ouder maar nog niet zoals die van jou. Mijn zoon wordt bijna 7 en mijn dochter bijna 5. Weten ze dat papa en mama nog een baby willen?
ennasil,leuk een pup! I love doggies hihi.Onze "pup" is alweer bijna 1 jaar.Vind het super gezellig.Je bent er idd wel wat tijd mee kwijt,maar je krijgt er zoveel gezelligs voor terug Trotsemamsvan 2,we brengen het zo af en toe wel eens ter sprake bij de kindjes.Ze zijn allebei dan enthousiast.Dochter wil wel een zusje en zoon een broertje haha .Denk niet dat ze het echt kunnen overzien.Het is wel al leuk te horen dat ze er niet negatief op reageren.Hoe is dat bij jou kindjes?
Meiden, Bedankt voor jullie reacties. Ga nu afkicken van dit forum... Nogmaals alle goeds voor jullie gewenst! Sabrina
NOD-lijstje juni: 28 juni: ennasil (ronde 3, 1e kindje) eind juni Smile (ronde 3, 2 meiden) juli 7 juli: MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje) 8 juli: Baby Boom (ronde 12, 2 jongens) 15 juli: miran336 (ronde 1, 2 jongens) 17 juli: Bijoux (ronde 7, 2 jongens) 21 juli: Surf (ronde 4, 2 jongens) 22 juli: Saabenjelle (ronde 1 na 3x vmk, 1 jongen en 1 meisje) 23 juli: fl3xgirl (ronde 1 na vmk, 2 meiden) Susanne (ronde? IUI 2) 31 juli: trotsemamavan2 (ronde 8, 1 jongen en 1 meid) 8 augustus Smile (ronde 4, 2 meisjes) Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Damyar - 5 feb 2012 - bv - thuis Rooosje - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -?????????????? AUW, dat doet flink zeer. 8 augustus. Als ik telkens tien dagen cadeau krijg, dan heb ik na 3 keer een hele cyclus gemist, dus ook een hele kans!! Auw, Auw, Auw
Ze weten niet echt helemaal precies dat we bezig zijn. Mijn dochter zegt vaak dat we moeten gaan knuffelen omdat ze een Zusje wil, een broertje mag wel, maar liever een zusje. Mijn oudste die Wilde eerst wel heel graag nog een broertje, maar nu absoluut niet meer! Mijn zoon is heel gevoelig voor emoties van een ander en heeft na een kras visite van vorig jaar Zijn mening bijgesteld dat hij dat nooit wil. Hij vind het zo erg dat ze huilen!!! Maar ja we zien wel eerst maar eens zwanger worden.
Goedemorgen, ik ben nog lekker op de camping. Ga zo knutselen met de Kids. Ik had vorige keer gezet dat ik als ik ongi zou worden hier eventjes weg zou gaan. Maar ik moet zeggen dat het lijkt dat de teleurstelling groter is maar ik sneller erover heen kan stappen. Bovendien vind ik het hier erg gezellig en heb ik het idee dat we hier onze dingen weet kwijt kunnen. Dus blijf ik dit topic wel actief meeschrijven en de rest laat ik. Liefs
Goedenmorgen meiden... Smile datbdoet zeker auw duim voor je! Ik heb nog steeds gevoel dat ik zwanger ben komen steeds meer symptomen bij nu ook misselijk bah en zelf gedroomt over een knal test moet niet gekker worden zucht...
Haha, herkenbaar! Heb ook al eens gezegd dat ik het rustiger aan ging doen....maar ben er nog steeds (bijna elke dag)
meiden, sorry voor het weinige reageren.... beetje erg druk op het moment... heb terug gelezen, maar overal op reageren is een beetje lastig... danni, heel veel sterkt met het verlies van je oma meis... hier gister een dagje wezen shoppen in hoofddorp en haarlem... leuke positiekleding gescoort en ook eindelijk het jurkje wat ik zocht voor de trouwerijen in sept. helaas hadden ze mijn maat niet, dus nu via otto besteld.. Jurk, Mama Licious, 'Kaisa Woven Dress' - OTTO online shop hij stond zo mooi!
meis... heel veel sterkte... hopelijk is je lichaam snel weer op orde en kun je je richten op je koppie... hoop dat jullie snel de stap weer kunnen en willen zetten om toch weer voor een 3de te gaan.. geniet van je mannetje en van je 2 lieve kids... en hopelijk tot snel meis.. dikke knuf
had hem al meedere keren op internet gezien... in haarlem zagen we op de terugweg een zaak van mamalicous, dus toch maar ff gepast... vond hem zo mooi.. de kleding voor de kids hebben we ook al en dat past er helemaal bij (wit/grijs/turkoise) ga met turkoise assesoires werken en moet nu alleen nog een leuk schoentje eronder... (had een xl gepast, maar daar verzoop ik in, dus nu een M besteld.. als die niet past, stuur ik hem gewoon terug en bestel ik de L
Goedemorgen, Ik kom nog even aanwaaien voor we gaan.Gaan zo naar een speelboerderij. Trotsemams van 2,gezellig dat je blijft! Mocht het zover komen dan is het voor de kindjes wel een hele verandering denk ik.Hier houden ze niet van veranderingen..maar soms is het niet anders. Ik denk al dat het veel verschil maakt als je daar begrip voor hebt,dat merken ze ook meteen. Wat ik me afvraag..jullie gaan bijna allemaal voor de 3e zag ik? Vinden jullie het nu ook heel anders als bij de eerste 2? Ik bedoel vooral hoe je tot de beslissing komt om voor een derde te gaan,de zorgen die daarbij komen.Niet dat ik bij m`n kindjes me geen zorgen maakte,maar toen was het zeker anders. Nu overdenk ik alles veel vaker.Denk ik veel vaker na of we er "wel goed" aan doen.Wel goed in de zin dat ik geen twijfels heb of ik het wel wil.Maar meer in de zin van stel dat er iets mis gaat met mij of de kleine.Voel me zoveel kwetsbaarder nu. De bevalling van onze jongste ging niet over roosjes (om het maar netjes te zeggen) en evt een volgende bevalling zal daardoor een keizersnede worden.Ik denk vaak na over de risico`s. En of ik die risico`s wil nemen en dan vooral voor de kindjes. Owww,ben ik wazig op de vroege ochtend? Ben vooral heel benieuwd naar ervaringen
het is bij ons vooral voor mijn man anders.. die zag bij een 3de allemaal beren op de weg (ruimte in huis, auto, financieel) de zorgen die ik heb, had ik ook bij de 2de.. enigste waar ik nu mee zit is hoe we het gaan regelen als ik net bevallen ben met halen en brengen naar school van sjoerd, maar ook daar vinden we wel weer wat op... zodra ik weer kan lopen, kan ik ook naar school.. de bus is 3 minuten lopen, 15 min. zitten en dan weer 3 min. lopen naar school.. dus dat moet te doen zijn na de kraam week... verder.. nee, niet te veel nadenken en vooral genieten, want het is definitief onze laatste... zwanger zijn is gewoon niet mijn ding.. maar is nodig om onze wondertjes op de wereld te zetten.. (geniet wel van het leven in mij, maar ben totaal niet mezelf als ik zwanger ben...) voel trouwens de kleine al bewegen.. zo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw Jannie wat een mooie jurk!!! Trotsemams, ik vind deze zwangerschap de spannendste. We hebben er het langst over na gedacht, we hebben de meeste beren gezien. En deze voelt zo speciaal echt het kersje op de taart zeg maar. Nu nog zwanger worden. Haha en inderdaad stel dat er iets gebeurd. Moet ook zeggen de eerste was er zomaar en een tweede leek zo logisch, de derde is een zeer bewuste keus. Misschien beetje raar verwoord maR ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Jannie,idd met naar school toe en terug zal het even anders zijn.Maar zoals je al zegt,overal zijn weer oplossingen voor.Ik merk zelf wel dat ik nu al veel makkelijker ben qua spulletjes enz.Zal me echt een worst wezen bijv of we een nieuwe box of een tweedehandse kopen.Wat dat betreft is het wel relaxter denk ik. Voor ons is het puur de zorgen.Ook niet voor niets natuurlijk.Soms vraag ik me alleen af of we er verstandig aan doen,tja ..wat is verstandig he...Het is wat je zegt,vooral genieten. Gaaf dat je de baby al voeld bewegen. Hoe oud zijn je oudste kids? Of staat dat in je onderschrift...even kijken hihi
Wauw de baby al voelen bewegen!! Wat heerlijk!!! Daar kan ik nu al naar uit kijken! Geniet er lekker van meid van dat hele speciale gevoel wat nu bijzonder alleen tussen jouw en de beeb is.