Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    trotsemamavan2,ik snap het helemaal!! Wij wisten altijd dat we graag 2 of meer kindjes zouden willen.Toen de eerste (na 1,5 jaar) er was wisten we meteen dat we ook graag een 2e wilde.
    Daarna is de wens voor een 3e nooit weggegaan,maar wel even naar de achtergrond verdwenen.En nu denken we alweer heel lang over een 3e,maar zetten veel meer de voors en tegens op een rij.

Het is gewoon anders haha.Ben zelf natuurlijk ook ouder (bij de jongste 24 en nu 32)..Een hoop wijzer inmiddels :p Ja anders,maar zeker niet minder leuk of minder spannend.Arghhhh,dat gevoel soms he hihi

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er van tussen,we gaan naar een speelboerderij :D Tot vanavond en fijne zondag allemaal!

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Veel plezier!!!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Veel plezier!

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

olla!

hier me temp omhooog gegaan! nog 1 dagje dezelfde temp en hij geeft weer een eisprong aan. vreemd want heb er dan niks van gemerkt.en had ook geen slijm. dus volgens mij klopt er niks van.
    ben wel misselijk geweest weet niet of je dat ook met een eisprong heb?

@ jannie wat een leuk jurkje! ik heb er nu ook bij bonprix besteld
    van die elastieken zodat als ik perongelijk wel zwanger raak ik ze ook nog even aan kan.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heh bah de kinderen zijn zoooooooo vervelend kan ik nu niet bij hebben voel me echt niet lekker snik:(

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb sinds paar dagen templijstje maar heb geen rode lijnen? Komt dat pas later of Doe ik iets verkeerd

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Die komen pas als ff je ei heeft gespot!!

Ennasil, dan is je ei geweest, hopelijk heb je goed geklust!!

Vervelende kinderen haha!! Die heb ik hier ook bijna altijd op een vrije dag de oudste kan zichzelf niet zo goed vermaken en gaat zijn zus dan vervelen erg fijn!!! Daarom ben ik zo blij met onze caravan als het mooi weer is zitten we hier en heb ik geen dol met ze en spelen ze veel buiten of bij de entertainment.

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dikke knuff flex hopelijk voel je je snel wat beter en zijn je Kids wat liever voor mams

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja om de dag;) alleen heb gisteren niet gedaan was zo moe!
    haha. het is wat hoor een puppyt opvoeden:) vanavond weer voor de zekerheid.;)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff snel tussendoor... de oudste is in november 4 geworden en de jongste in april 2... de donderstenen waar ik nu al mijn handen aan vol heb...
    ga snel ff op bed, moet vanmiddag nog weg en anders red ik het niet..

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Ben ik even snel.
    Ik las dat dannie de oma is overleden, gecondoleerd!

Ook las ik over een bc pup. Leuk!!!!!

En dat de nog iemand naar de camping gaat!leuk joh! Waar?

Wij hebben een stacaravan in Zeeland,daar ga ik elke vrije minuut heen, zo gezellig altijd ;)

Vandaag was mijn ovu test knal positief!
    We hebben iedere dag geklust,vnvmd weer, en dam hopen op effect!

Ik ga m'n boeltje pakken ga zo weer naar huis

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wij hebben een stacaravan op een camping in asten. Ik moet ook veel weekenden werken dus er zijn er niet elk weekend maar wel veel. Ideaal voor de Kids is veel te doen.

Ik g ook weet ruimen wij gaan ook naar huis

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    oh ja ik ken het.
    hier zien we de kids ook de hele dag niet.

vrienden hebben ook 2 caravans bij ons in het pad.
    in de 1 zitten mijn vriendin en haar gezin en daar tegenover haar zus en gezin.

zij hebben beide ook 2 kids.

de jongste 2 van ons en van mn vriendin spelen de omdebeurt bij elkaar , op de trampoline , in het speelhuisje etc.

en de oudste 4 kids die fietsen rondjes , gaan knutselen , voetballen enz...

heeerlijk genieten voor de ouders dus!

ik heb de luxe niet te hoeven werken . dus zit er t hele weekend.
    volgend weekend ga ik voor 6 weken,

onze mannen werken dan vanuit de camping....

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Heerlijke verhalen allemaal over campings. Ik ben jaloers hoor. Wij gaan 1x per jaar 3 wkn met de caravan naar frankrijk, en daar blijft het helaas bij. Die drie weken gaan altijd veel te snel weer voorbij. Over een klein maandje vertrekken we.

En wie had een pup gekocht? Ik dacht ennasil. Gaaf hoor, maar wel ook handenbinders hoor. Kun je alvast oefenen voor als er strax kids komen;)

Voor de rest weet ik niet meer wat er is geschreven. Wel nog een nieuwe mamsvan2? Welkom hier. Leuk dat je meeschrijft. Ik heb een dochtertje van net 3 en een zoontje van 1,5. Dus ze zijn wat jonger dan jouw kids.

En trotsemamavan2, leuk dat je toch blijft meeschrijven. Is toch wel heel gezellig hier he?

Oh ja en Saab, Jammer joh dat je niet meer mee komt schrijven. Maar wel begrijpelijk dat jullie even een pauze inlassen. even je lijf en je gedachten weer op een rijtje krijgen.

En Smile, ongie, shit zeg. Hopelijk is je volgende cyclus wat korter.

Nou er vielen me toch nog wat dingen in zo tijdens het schrijven! :cool:

Vandaag een stukje geschreven met de kleinkinderen, wat we tijdens de crematie gaan voorlezen. Hebben wel wat afgelachen vandaag. Allemaal anekdotes enzo. Brengt de familie toch weer even dichter bij elkaar. Woensdag is de crematie. We doen het in besloten kring, alleen met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. We willen het een luchtige plechtigheid laten worden en denk daarom dat het geen kwaad kan de kids mee te nemen. Oma was echt helemaal gek op die kleintjes. Wat vinden jullie? Doen of niet doen?
    Ik denk zelf dat ze nog te klein zijn om het te snappen. Ja, ze zien misschien iemand huilen, maar dat zijn ze volgens mij weer snel genoeg vergeten. Mijn dochtertje vroeg waarom ik huilde. Ik legde uit dat oude omaatje niet meer wakker wordt en een sterretje is geworden. En zij: " daar in de hemel??" Ik: "Ja schat daar in de hemel." Zij: "Dat is niet zo leuk he? Een beetje zielig he?" JA best zielig.
    En toen ze na haar dutje wakker werd zei ze: "Gaan we nu naar de hemel kijken, naar de sterretjes?" Schatje he??:)

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

hallo meiden,

Erg druk weekend gehad, moest werken en vandaag zijn we begonnen met behangen van het huis ( zus en zwager), woonkamer hebben we nu eindelijk af, moesten namelijk gelijk radiatoren weer monteren. Moeten nu nog 4 slaapkamers, 2 overlopen en zolder en hal en twee trapopgangen behangen, pff als ik er al aan denk ben ik uitgeput.

Spugen is nog maar 3 tot 4 keer daags, misselijkheid lijkt iets af te nemen, dus ik ben constant kleine beetjes aan het eten en dat werkt. Morgen om 08:30 uur naar vk, deze afspraak hebben we laten staan, krijg intake over het één en ander en ook iets over nekplooi meting, andere twee niet gedaan, maar ik twijfel een beetje.

Morgen zal ik weer bijlezen en reageren

Ga nu zo lekker bed in, ben kapot

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

jep dat was ik met de pup:) ja inderdaad wat werk aan de winkel maar ben gelukkig van thuis uit honden gewend dat scheelt. hij kan nu al zitten en voor komen en normaal met de riem mee lopen. en hij begint al redelijk zindelijk te worden. en dat nog wel in 2 dagen!:) slimme hond:) maar daar staan border collies bekend om. (ook wel bekend als schapendrijvers)

voor de rest ben ik allemaal beetje misselijk en buikpijnerig.
    mischien innesteling kan dat?

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    We zijn weer terug van de speelboerderij,was erg gezellig en heerlijk weer gehad! Wat een geluk zeg,echt al een vakantiegevoel.

Dannie,gecondoleerd met het verlies van je oma.Zoals jij het zegt,dat ze dol was op de kindertjes en jullie het luchtig willen houden..dan zou ik ze wel meenemen.
    Kindjes kunnen het vaak makkelijker van zich afzetten.Veel sterkte met het verlies,het gemis.

Trotsemamavan2,kom je ook uit de omgeving van Asten? Wij wel ;)

Jannie,gezellig dat kleine grut.En straks allemaal met relatief klein leeftijdsverschil.

Damyar,wow...nog maar 3 a 4x spugen zeg je :$ Ik vind het nogal wat ;)

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey dames,

ik ben weer terug van een weekendje camping, ben mooi mij mijn moeder aangeschoven met eten. want had niks in huis..haha

@trotsemams, wij wonen niet in de buurt van asten, is voor ons ongeveer 45-50 minuten rijden, maar we zijn er wel veel.

@bijoux, heerlijk he die camping, gaan jullie buiten de camping nog ergens anders op vakantie. wij niet! dat kan ik dan niet rondbreien. maar voor ons hoeft dat ook niet. inderdaad heerlijk, kids zijn altijd bezig en paps en mams hebben ook lekker der eigen dingetjes.
    de kids zitten er in de zomervakantie eigenlijk zo goed als de volle 6 weken, er wordt daar opgepast. en ik zorg dat mijn dagen aansluiten zodat ik meer achter elkaar vrij ben. op en neer rijden vind ik net iets teveel.

@dannie, toen mijn oma overleed, waren mijn kids 4 en 2, zij zijn toen gewoon meegeweest en hebben gewoon hun ding gedaan. ik weet ook dat mijn oma dat had gewild. mijn dochtertje zei toen nog bij de kist..omi doet slapie, en wordt niet meer wakker he?? bijna iedereen in de kerk moest toen lachen en huilen tegelijk.. ze maken de dood minder beladen en menselijk. ik vind dat kinderen mogen zien dat er verdriet is en mogen zien dat het leven voor papa en mama soms minder leuk is. ik had ook veel troost aan ze omdat ze zo lekker doorgaan met leven. die dag gaven ze een extra knuffel en ze waren extra lief. ik had wel afgesproken met manlief dat wanneer ze echt vervelend werden dat hij even naar buiten met ze zou gaan, maar dit was niet nodig.
    maar luister vooral naar je gevoel en zoals je het omschrijft denk ik dat je oma zou willen dat ze erbij waren.

@damyar, fijn dat het overgeven al wat minder wordt. hopelijk ben je over een paar weken er helemaal vanaf en kan je echt alleen nog maar genieten!!

@ennasil, ik vind zulke hondjes zulke schattige koppies hebben he!! en wat fijn dat hij al zo goed luisterd.

morgen mag ik mee met 60 kleuters naar de speeltuin, haha heb er zin in, maar ik zal er morgen dus niet veel zijn. verder niet veel te melden eigenlijk.

20. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    goedemorgen meiden,

ik ben heel de dag op pad, dus ik lees vanavond alles bij.

fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina