goedemorgen!~ ik ben verrot!! haha. die kleine had net een ondeugende bui pff. nu eindelijk rustig @ mijn temp is weer gezakt dus weer geen ei denk dat mijn cyclus weer erg lang word bah! zal mijn kaartje nog even plaatsen Bekijk bijlage 164205
goedemorgen. ik moet haasten , maar kom me even melden. onze oudste was enorm vroeg wakker pfff , en dan kom ik nog te laat uit bed eigenlijk haha vanochtend met het opstaan had ik een enorme pijnsteek rechts onder in mn buik. duurde een paar sec en toenwas t weer weg. kent iemand dit?
goedemorgen meiden, even snel, we gaan zo naar mn vriendinnetje met de kindjes. heb echt een K*tnacht gehad. Thijmen is veel wakker geweest, uiteindelijk vanaf 3 uur bij ons in bed, waar die voornamelijk bovenop mij wilde liggen, pff. toen kaspertje wakker om 6 uur, maar even een flesje gegeven in de hoop dat ie nog verder wilde slapen en dat lukte gelukkig tot kwart voor 8, maar ben echt gesloopt... en ik baal, want ik heb nog geen ei gespot! en ik wilde zo graag weer zo'n mooie korte cyclus. en ik heb het gevoel dat ie nog lang niet in aantocht is, heb wel af en toe wat rekbare slijmpies, maar echt heel weinig, normaal is het echt veel duidelijker voor mn ei. dus of mn ei komt voorlopig nog niet of ik heb deze maand minder cs... ik hoop dan maar het laatste... maar goed we klussen gestaag door haha jullie nog plannen voor vandaag?
ennasil, het ziet er inderdaad naar uit dat je nog geen ei hebt gehad, wat balen zeg! weer zo'n belachelijk lange cyclus!
he bah, iedereen vroeg wakker.. hier 6.45 en om 7.00 ging de wekker, dus de jongens hebben zich gedragen.. enasil, balen weer een lage temp.. (temp je heel stabiel op dezelfde tijden zonder eerst je bed uit te gaan? als je er 's nachts uitgaat of er een nacht heel laat in lag is je temp al minder betrouwbaar) net ff nieuwe buikfoto's in mijn album gezet.. nu eerst ff eea aan administratie regelen en daarna de was... tussen de middag overblijven op school en daarna maar weer ff wat in huis doen.. vanavond klantjes... dus dagje is eigenlijk weer tekort....
ff snel, ik zie op de kaartjes nog geen ei, maar surf, je temp is wel heel laag nu, ik denk dat hij er toch aankomt hoor je ei! ik denk morgen hoge temp. ennasil, meid ik zou toch als je cyclus weer zo lang is, ff langs de ha gaan en toch niet vragen of ze je niet door willen sturen. je cyclus is zo lang. ik lees vaak dat dat kan wijzen op dat je geen eisprong hebt of geen goede. zou me niet gelijk ongerust maken, maar toch zou ik er even naar laten kijken. dit lijkt me geen ontpillen meer!! en voor iedereen met een beroerde nacht... dikke knuff, vanavond met zijn alle vroeg dat bed in ...haha
goedenmorgen allemaal, Enassil, wat leuk een pup, zo cute. Balen van je temp, vind het knap van je dat je zo geduldig blijft, ik had allang de dokter bezocht, hihih. Surf: nog niet echt duidelijke tekens van een ei, doorklussen en dan maar zien. Balen van de nacht. Veel plezier voor zo. Jannie: je groeit al mooi zeg, ben je veel aangekomen in je vorige zwangerschappen? Succes vandaag met van alles. bijouk: een steek, hmmm wat zal het zijn? Hahah nog bijna te laat ondanks je vroege vogels van vanmorgen. trotsemamavan2: lekker op de camping geweest, heerlijk lijkt me dat. Als je thuis bent, blijf je toch bezig en dan kan het gewoon niet. Fijne dag met al die kinderen, haha. JE zal vanavond wel kapot zijn. Danni: gecondoleerd met je oma, voor haar is het fijn als ze op was. Zal ook gewoon de kinderen meenemen, ze maken het veel minder beladen. Je was geloof ik ook geslaagd toch? Gefeliciteerd. Saab: sterkte met alles, hoop dat je het een plekje kan geven, ik heb voor mijn twee sterretjes een pandora armband gekocht, zo zijn ze toch bij me. Flex: hoe is het met jou? Zag een nieuwe naam voorbij komen; welkom en gezellig. Vanmorgen naar vk geweest, alles was goed, bloeddruk lage kant, maar dat past bij me. nog even een echo gehad. Kleintje is goed gegroeit, was nu 2,54 cm. Zagen al een stompjes van de armen en benen en het kindje was heel druk aan het bewegen, zo leuk. Krijg nu van het ziekenhuis een oproep voor een nekplooimeting en bloedtest. Sinds vrijdag wordt je nu ook gelijk dan getest op trip 13 en 18. Dat is nieuw in de combinatietest. Deze twee varianten zijn niet met het levensverenigbaar. Stel je krijgt een kindje met down, zou je de zwangerschap afbreken of niet? Zelf hebben wij het daar goed over gehad en wij breken de zwangerschap dan toch af. Bij een vriendin zie hoe zwaar het is en ook zij heeft twee iets oudere kinderen en die lijden er toch ook onder, omdat ze heel druk zijn met de verzorging van het kind en niets kan eigenlijk meer. Klinkt heel ego als ik het zo lees, maar zelf ben ik ook bang dat ik het niet aan zou kunnen, ben twee keer zwaar depressief geweest in de zwangerschap en na de bevalling en ben toch minder sterk denk ik dan een ander. Overigens begin in donderdag met het pop traject, om nu te voorkomen dat ik in een depressie raak.
Hey meiden, Ben nu 3 dagen aan het tempen en hij is tot nu toe erg stabiel geen idee of dat een goed teken is maar goed hij blijft op 36,7 hangen al 3 dagen geen idee hoe het tempen werkt te lang geleden voor me haha maar zoals ik begrijp moet je temp eerst omlaag gaan en dan schiet hij omhoog als je ei is geweest of voor je ei komt?
Wauw mooie echo! En over kindje met down bij de este altijd gezegt dat hij welkom is maar nu ik al 2 kids heb heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht... Laat het op het moment zelf aankomen...
Haha jullie kindjes die vervelend waren vannacht ik had een man die irri was! Die had zaterdag op zondag nachtdienst gehad en heeft tot zondag middag half 3 ofzo liggen slapen en ja jullie raden het al hij kon dus niet slapen! Hij hielt me wakker met zijn gedraai bah! Dus ook ik heb niet lekker geslapen helaas....
ooooh mannen zijn nog veel vervelender , die kun je niet naar hun eigen kamer jagen haha arme flex ooh damyar , mooie echo!!! het word al een echt mensje rond deze tyd he.... ik heb zin in de vakantie dus ben begonnen met de grote schoonmaak. de wc . trap en hal zijn al grondig met chloor geschrobt. nu even pauze en dadelijk mijn bankstel afschrobben....dit doe ik 1x per maand... en dan de woonkamer. jongste te bed , en de keuken uitdoen. morgen alles boven en alles is weer spik en span..... en dan bijna vakantie!!!! hoop op een positieve test deze vakantie..dan kan die niet meer stuk
Zo Bijoux,jij bent goed op dreef zeg Ow hier ook een dame (7 jaar) die ineens bij ons in bed kroop omdat ze een enge droom had gehad.Volgens mij is het ook een beetje de laatste-schoolweek stress Damyar,wow wat een mooie echo!Gaaf om te zien.Wat kunnen ze toch ook al veel zien he.Als ons kindje down zou hebben dan zou dat voor mij geen reden zijn om het weg te laten halen,al lijkt het me wel heel heftig.
ik heb zelfs de ramen ook nog even gedaan! maar nu ben k moe haha. hier word vandaag weinig geschreven...iedereen druk aan t werk en de laatste schoolweek denk ik? trotsemams. onze oudtste van 6 heeft dr ook last van hoor hij vond de laatste week school nieteens nodig haha. wilde gewoon thuisblijven... heb hem vriendelijk verzocht toch te gaan. want straks mag ie mama al 6 weken komen vergezellen
Bijoux,wel heerlijk als het dan gedaan is he Hier zijn de weken voor de vakantie ook hectisch.Op school gaan veel dingen anders dan anders,dochter trekt dat niet zo goed. Nog maar 1 weekje hier en dan 6 weken vakantie.Ze zijn er aan toe
ja ik temp wel elke ochtend om 7 uur. alleen heb morgen een probleempje want ik ga er dan om half 7 uit. zou dat veel uitmaken? ja ik ga na deze cyclus even na de ha. dan neem ik mijn tempkaartje mee. hopelijk word er dan wat aan gedaan. ben benieuwd hoeveel dagen mijn cyclus nu is de vorige keer zat ik ergens in de 60 dagen dus dan moet ik nog even
@damyar: mooie echo meid!! fijn! kindje met down laten wij wel komen. pas als het kindje geen kans op leven heeft, dus overlijden bij de geboorte of in de maand erna ofzo zou ik het mssn afbreken, pff moet er niet aan denken om die keus te moeten maken. wij hebben bij kasper per ongeluk een nekplooimeting gehad, wilden we eigenlijk niet, maar ze noemde het plotseling bij de echo terwijl het nog niet eens in de goede termijn voor de meting was, maar te vroeg... toen was zn nekplooi dus te dik, moesten we een week later terug komen en nadenken over wat we wilden doen. pff vreselijke week gehad! de week erna was de np prima in orde, en ze had dus nooit wat mogen zeggen, omdat het nog helemaal niet goed gemeten kon worden! toen hebben we dus wel besloten wat ik hierboven schrijf... denk dat het nu nog hetzelfde zou zijn, maar we willen nu ook geen np-meting.... @flex: je temp hoeft niet perse eerst te dalen voor je ei, als ie maar na je ei minimaal 3 dagen 0,3 graden boven de temp van voor je ei is... 36,7 is voor mij na-ei-temp, maar jij tempt mssn later dan dat ik dat doe... (half 7 ongeveer)...
ennasil, een half uurtje kan nog wel hoor! ik temp tussen 6 en 7 en meestal geeft ie dan een goed bolletje... heel soms een wit bolletje, dus denk dat een half uurtje niet erg is... moet de rest nog bijlezen, ga ik nu proberen...
ik ben bang van niet, heb echt vandaag 0 slijmpies en mn bmm is laag en hard (sorry voor de details...) er klopt echt niets van! oooow ik maak me al weer veel te druk...