Poeh, wat een hoop bijlezen. Positief nieuws uit Gent....nog even geduld...maar altijd fijn zo'n vlot bericht. Kat met mank pootje. Dat doet vast zeer, auwtsj! Miskraam...poeh...heftig. Ennasil: vreemd die klachten! Zeker weten dat je niet zwanger bent? Wanneer voor het laatst getest? Hier nog ongi...saai....
uhm even denken volgens mij heb ik vrijdag voor het laatst getest ik weet het net eens meer.lekker stom ben ik ! maar ik ga er morgenochtend toch nog even 1 tegen aan gooien. maar hij zal nog steeds negatief zijn verwacht ik.
oooh dames het topic is rustig nu. iedereen nog ongesteld. halverwege de cyclus en enorm teleurgesteld. hoop dat juli meer goeds voor iedereen gaat brengen! ik ga naar mn mandje. weltrusten allemaal
Ik ben aan het wachten , nog een weekje Volgens mij ben ik de eerst volgende die mag testen op de lijst?? Tenzij ik achterloop. Voel van alles wat ik niet wil, want kans is erg klein Ik focus me ook al een btje op de volgende ronde ei zal ong 2 dagen na mijn verjaardag zijn en dan kan ik op zn vroegst testen op mijn vriend zn verjaardag en op zn laatst 2 dagen erna (tenzij mijn cyclus weer als een malle doet)
Spannend BB! Ik hoop tocht dat je weer wat roze gaat brengen volgende week! Ik ga zo maar eens opstaan. Moet om 8 uur weg, hele dag werken, daarna sporten. Ik ben er dan morgen pas weer... Fijne dag allemaal!
morgen dames, ik heb alles even snel gelezen, ga nu eerst kids klaarmaken voor school en boodschappen doen met dochterlief. daarna kom ik ff reageren. fijne dag in ieder geval
goedemorgen!! wat ben ik kapot moe zeg! ik wil in bad eingelijk maar ik kan die pup nu eigenlijk niet in zijn hok stoppen want hij is er net uit. en vanmiddad komen ze een pakketje brengen dus dan kan het ook niet. en daarna moet ik gaan werken. het huishouden hier schiet er ook wat in. ach ja ik hoop dat manlief vanaaf vroef thuis is zodat ik alsnog in bad kan. gisteren was hij pas om half 1 thuis! nou dat klussen zat er dus ook niet in. wat een geklaag van mij! ( sorry) voor de rest gaat het prima hoor.
ennasil, als je eerst een stukkie gaat lopen met de pup.Is ie daarna toch wel moe genoeg om jou een rustig bad te gunnen Flex,dat is schrikken zeg..bijna een ongeluk.Nu wel weer bekomen van de schrik? Trotsemamavan2,hoe is het met de poes? Kindjes hebben nog 3 dagen school en dan vakantie.De oudste is een beetje overstuur van alles,veel veranderingen zo de laatste week enz.Best sneu voor d`r,het is zo fijn als ze gewoon kunnen genieten..
was het maar waar haha. heb net een heel stuk gewandeld met hem hij slaapt bijna niet energieke hond hha. maar hij is ook wel lief hoor. maar border collies staan er om bekend dat ze veel energie hebben. en veel moeten lopen.
Wat een fanatiekeling die pup van jou En gezellig mee op de badkamer met bench (als ie die heeft) ? Ik kan wel mooi kletsen,die van ons (bijna 1 jaar) vond het eerst prima om even alleen te zijn.Maar sinds ik niet meer werk vind hij het zo gezellig dat ik er ben.Als ik alleen al ff ga plassen krijg ik commentaar
hey meiden, weer terug van mijn wekelijkse boodschappen. voel me vandaag weer helemaal niet happy. mijn beste dinnetje belde vanmorgen dat ze gisterenavond een miskraam heeft gehad... ben zo verdrietig voor haar. ze was al een jaar bezig en dan ben je eindelijk zwanger en nu met 7 weken gaat het mis. ze mag van de verloskundige wel direct door naar de gyn. @ennasil, fijn he zo'n jonge hond.. haha.. net kinderen. je handen vol dus. hopelijk is manlief optijd thuis, lekker in bad en klussen!!! @trotsemams, poes springt nog erg voorzichtig, maar kan al wel weer wat op pootje steunen, ze is wel erg rustig voor haar doen. hier moeten ze ook tot vrijdag naar school, maar ze zijn er echt aan toe. en mams ook haha!! kan ik smorgens weer eens lekker rustig aan doen, zeker na een late dienst erg prettig. @surf, werkse en sportse. (ik denk dat ik het sporten een keer oversla, normaal op ma,woe en donderdag. maar ik heb gisterenavond ook al gewerkt anders ben ik heel de week niet thuis geweest.) hopelijk dan eind van de maand wat te nieuws uit gent, misschien ben je dan al wel zwanger en hoeft het niet meer. @smile, nog even en dan komen de klusdagen weer!!! @bijoux, iedereen zit inderdaad een beetje in de saaie dagen.. haha de spannende dagen zijn weer in zicht. en met het lekkere weer zijn we ook meer op pad. @babyboom, ik duim gewoon voor je door!!!! verder hier gisteren de papieren van de fertiliteitspoli binnengekregen, die ga ik straks een bekijken en invullen. ben benieuwd hoe verder... ondertussen komen de klusdagen weer in zicht.. en gaan we met goede moed naar de volgende ronde. ik heb 4 pendels voor juli, dus ben benieuwd wat het ons gaat brengen. iedereen een mooie woensdag toegewenst.
hoi meiden heb alles weer gelezen en wat een pagina's weer. ik ben alles wel weer kwijt. hoorden van een poesje met een zere poot, altijd vervelend als je dier pijn heeft of ziek is. hoop dat het gauw goed gaat. las ook dat er als het goed is iemand zou testen vandaag, al gedaan? verder weet ik het niet meer, dus wie ik vergeet, sorry. afgelopen maandag naar de verloskundigen geweest. heb er bijna 1 1/2 uur gezeten. vanmiddag bellen dat we voor een vruchtwaterpunctie gaan. word dus spannend, wat wel weer leuk is dat we dan eerder weten wat het word. hoop dat alles goed is. ben gisteren maar weer gestopt met de medicijnen, want ik werd er super duf door. elke keer val ik op de bank in slaap. dat wil ik niet, dus dan maar even een paar weken nog doorbijten. 25 juli krijgen wij onze eerste echo en vrijdag aanstaande laat ik bloed prikken. moet in het zh, vanwege feit dat ik in het zh wil bevallen. hebben ze meteen alles in het dossier staan.
jeetje je hebt wel lang bij verlos gezeten zeg! mag ik vragen waarom jullie kiezen voor een vruchtwaterpunctie, misschien had je het al ergens weggezet. hebben jullie een verhoogd risico op iets? wanneer je het niet wil zeggen begrijp ik dat ook hoor, ben altijd alleen erg nieuwsgierig..
meiden, ik leef nog hoor... voor mijn moeheid nu een reden.. ijzer is aan de lage kant.. moet over 8 weken weer prikken en dan kijken hoe ie dan is.. vanochtend bij de vk geweest, alles goed en hartje gehoort.. over 2 weken terug.. das mooi voor de vakantie.. 6 weken duurde te lang vond ze.. dus lekker snel.. oudste is met schoonvader op stap, dus ff de jongste een slinger richting bd geven en dan zelf ook lekker ff mijn bedje in
ik meld me ook eventjes.. voel me niet zo lekker. heb buikpijn die afwisselt van zeurend naar steken achter mijn schaambot en weer terug.... en sinds vandaag flinke witvloed. misschien dat daar die buikpijn van is? ik heb net lekker mn huisje gepoetst en de jongste net in zn bedje gedeponeerd,. ga zelf ook even op de bank liggen denk ik. xxx
de bench is iets te groot om te trap op te krijgen haha. maar ik heb hem er toen strax even ingezet toe was het even janken. ben gewoon gaan stofzuigen en dweilen en toen was hij in slaap gevallen dus ben ik snel even mijn haar gaan wassen en dalijk als mijn moeder kom even sne badderen. nu lekker meditatiemuziek op staan vind de kleine mylo ook wel fijn volgens mij want hij slaapt nog steeds en de katten liggen ook heerlijk te dutten. ow btw iemand vroeg hier of ik nog getest had. weet even niet meer wie. maar vandaag was hij weer nega . dus word hem echt niet deze maand. ik heb wel deze week allemaal bruingelige afscheiding??? mischien naderende ongie?
@trotsemamavan2 nee hoor, iedereen mag het weten waarom wij een vruchtwaterpunctie laten doen. als eerste onze oudste heeft een beginnede openrug en manlief ook. bij de 2de zwangerschap vonden ze de punctie niet nodig, dus ook niet gehad. deze vk vind het wel nodig voor het geval dat. daarbij hebben onze 2 jongens een erfelijke vaatafwijking en dat is bij hun zichtbaar in het gezicht. doormiddel van de punctie weten we of dit kindje ook dat gen draagt of niet.
Dat was ik....negatief. Jammer hoor! Bruinige afscheiding is bij mij altjid de voorbode van ongi...dus wie weet.