Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh? wat raar zeg! ik heb geen idee wat dit kan zijn geen innesteling want je ei moet nog komen erg vreemd zeg! is het veelwat je verliest?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    he fl3x! leuke dag gehad vandaag? nog iets gedaan? wij waren vannacht pas half 2 thuis, dus had vandaag niet veel puf iets te doen. we hebben de kindjes opgehaald bij mn ouders op de fiets en verder lekker in de tuin gezeten, heerlijk!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zonnedans: het lijstje weer aangepakt: Toppie!!
    Saabenjelle: weer overgegeven??? Ooooooh (ik wil je geen valse hoop geven) maar dit lijkt verdacht veel op een zwangerschap!!!
    Nattasja: weer een dag dichterbij....joehoe!!

Meiden, hoe oud zijn jullie andere kids?? Heb hier en daar al wat gelezen...maar volgens mij nog niet bij iedereen...toch??
    Onze dametjes zijn 2,5 en bijna 1.....

Verder een fijne koninginnedag gehad?? Hier niet veel bijzonders gedaan...lekker genoten van de zon!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou heb rond het eten een inlegkruisje ingedaan en die kan ik al bijna vervangen zeg maar...
    hier word ik echt gek van hoor! die vage dingen... ik wil gewoon een mooie cyclus van 30 dagen ofzo en geen gezeik!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: onze oudste wordt 13 mei 3 jaar en de jongste is 17 april 1 geworden...

van de zon genieten is toch ook heerlijk!!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier niks gedaan mannetje moet werken en ik had nergens zin in vind koninginnendag zoiezo een stom feest dus voor mij hoeft het nie haha

maar wat raar dat bloeden zeg hoe is je temp?

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    de 36.0 vanochtend... gisteren ook, de drie dagen ervoor 36,5-36,7...

heb wel een trekkend gevoel vandaag af en aan linksonderin...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

zou toch nie nu alweer ongi zijn??

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

of tussentijdse bloeding

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wat hebben jullie gisteren gedaan dat jullie zolaat thuis waren??

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm tja, geen idee, ben ik lekker mee! hele planning weer in de war... nou ja, wacht wel af wat er gebeurt...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

je erg vervelend dit zeg! hopelijk komt het allemaal nog goed deze maand!!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga bankhangen!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

bankhang ze!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb trouwens eerste stap genomen om te gaan sporten!! haha werdt tijd! maandag krijg ik een proefles (fitness) en als ik nog steeds enthousiast ben ga ik na de vakantie fitnissen!!!!(slank en fit) en 14/15 mei 21/22 mei hebben mijn man en ik windsurflessen!!! hoezo sportief ineens!! :D:D:D

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    leuk!
    lekker sportief inderdaad!

hier gisteravond geen bloed meer gezien... ik dacht mssn een ovulatiebloeding ofzo? wel erg vroeg gezien mijn cyclus maar ja... temp was nog laag vanochtend. we zullen zien..

hier moest vriendjelief aan het werk vandaag, jammer! hij had een deadline voor morgen en anders zou ie het niet redden... ik ga denk ik met mn moeder even naar mn oma, ziet ze de kindjes weer even...

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf: had het gisteren zeker over het hoofd gezien. Een bloeding...bakkie...ook al zo vaag!! Tja..wat kan dat nu wezen.. Is het erger geworden??

Flex: sportief!! Heb ook wel zin om weer wat te doen. De vorige keer dat ik me op gaf voor een sport, was ik een maandje daarna zwanger. Dat was dus snel afgelopen aangezien ze heeeel veeeeeeeeeel buikspieroefeningen deden :)

18. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen dames

@ surf vaag inderdaad, afwachten nu dus.

vanochtend toch maar weer een test gedaan van de kv2v5, maar negatief. boekjes op na gelezen van de vorige en bij de jongste had ik een nega test na 1 dag dat mijn nod niet kwam en 2 dagen later ook weer en toen 2 dagen later naar de ha arts en daar was hij eindelijk positief.
    wacht nu tot vrijdag en is mijn nod er niet weet ik genoeg.

ik heb trouwens 2 jongens, een van net 9 en een van 6. de jongste word in augustus 7.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nattasja: o spannend, het kan dus nog steeds! ik blijf duimen!

@sport: ik doe Zumba met een vriendinnetje, is echt superleuk! en ik denk ook goed vol te houden met zwangerschap alleen dan op een lager standje... dus hoop het lang vol te kunnen houden...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hee niesje!

Hoe gaat het? Veel kwaaltjes? Ik hoop alles goed!

Deel Deze Pagina