had trouwens nog een pendel voor augustus, heb er nu 3 voor juli en 3 voor augustus... hopelijk mag juli kloppen!
haha ja, door dat tempen ben je er wel elke dag mee bezig! vriendjelief vraagt al 3 dagen elke ochtend: en? is tie al omhoog? haha, hij is ook benieuwd wanneer dat ei zich aandient...
Heb mijn eigen pendel voor juli staan en 1 die egt positest in aug van gimena dat kan dus betekenen deze ronde wel raak alleen laat posi test want in aug gaan we niet klussen haha
Huh je ei springt toch niet 2 dagen voor je temp stijgt??? Want dan snap ik er nu helemaal niks meer van zodra je temp stijgt wilt zeggen dat je ei sprong is geweest. Zo heb ik het meegekregen en als je mijn temp kaartje bekijkt klopt het ook wel. Tenzij FF tript. vanaf je laatste posi ovu test dan kan het zijn dat je ei binnen 48 uur springt of was t 36. iig ik snap r geen bal meer van hahahha
je temp kan gaan stijgen binnen 48 uur na je ei. dus kan ook een dagje later zijn, maar kan ook meteen zijn...
dus kan ook zijn dat mijn ei tussen de ochtend van 29 juni en ochtend van 30 juni is gesprongen? dan zou ik nog een kans hebben namelijk. Pff snap er geen reet meer van. Ze zeggen toch dat je temp je niet kan laten weten dat je ei eraan komt want dan is het al te laat als ie gestegen is. daarom de ovulatie testjes???
klopt je kan het alleen achteraf zien aan je kaartje. als je temp laag is dan heb je hem meestal op die dag maar het heeft niet altijd zin om dan te klussen omdat je ei ook al snachts geweest kan zijn dan kan je temp ook laag zijn geweest. zodra je temperatuur stijgt 3 dagen lang is je ei zeker te weten geweest. snappie? je had hem wel goed in je hoofd hoor.
Ok hihi D8 dat ik het maanden verkeerd aan t doen was. Ach ja nog 4 dagen dan weet ik meer pff Begin em wel te knijpen hoor (ook al is de kans erg klein)
nee volgens mij zeg je hetzelfde als wij hoor. en ik denk dat je je ei dag 22 of 23 hebt gehad... ik ga slapen! welterusten allemaal!
Goedemorgen! Hier weer een lage temp... 36.2 Denk dat ie gisteren hoger was omdat ik zo vaak wakker ben geweest... M'n lijf is echt in de war lijkt wel... Balen!
Bekijk bijlage 165651 zal mijn kaartje nog eens een keer showen! die hele hoge stijging moet je niet meetellen hoor toen was ik ziekjes.
tja ennasil, ook nog geen ei he! balen hoor! jij moet al veel langer wachten dan ik, en ik vind het al heel frustrerend dat ie niet komt!