Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb gelezen dat tempen idd erg betrouwbaar is mits je om de zelfde tijd tempt en na evenveel uren slaap onder de zelfde omstandigheden nou laatse weken slaap ik erg slecht en draai enorm dus nee echt betrouwbaar is het dan niet meer lijkt mij dan... Heb ook geen thermometer met 2 cijfers achter de komma we gaan het zien deze maand ;) wie heeft er gelijk iskke of de thermometer haha

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik temp nog niet,maar voel m`n ei wel denk ik.Om precies te zijn vandaag :D Heb er ook wit slijm bij dus ik ga er maar vanuit dat het zo is.Zou mooi zijn,wrs weer een korte cyclus.
    Dinsdag afspraak bij de internist en dan echt andere medicijnen vragen.M`n geduld raakt op ;)

Trotsemamavan2,goed vooruitzicht..nog 1 weekje en dan vakantie.Het was nu ook wel een heerlijk weekend he,qua weer.Hoop dat het zo een beetje blijft,maar zo mooi zien de voorspellingen er niet uit ;)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wat doe je hier nog klussen jij! Hihi;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ga slapen welterusten meiden!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha,dat zou ik wel willen.Maar durf nog niet..wil eerst andere medicijnen voor de bloeddruk (die krijg ik dinsdag denk ik)..
    We zullen zien..nog even geduld :D

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Trotsemams aan de klus, hup!
    Flex, ik hoop dat je thermometer gewoon niet goed is!

@hier: nog steeds lage temp... Grrr

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O trotsemams, zie nu dat je nog niet kan, jammer zeg! Hopelijk volgende ronde?

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier is mijn temp vandaag weer iets omhoog gegaan. mabey een ei.
    zal even mijn kaartje plaatsen.

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

het lukt niet om mijn kaartje goed te plaatsen vanaf mijn moeders pc;) probeer het vanmiddag thuis even

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

11. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hier even een ego berichtje. Heb wat last van bloedverlies gehad (minimaal) en krijg straks om 11 uur een echo. Ben echt behoorlijk zenuwachtig of ze wat gaan zien?!

Ben nu even op me werk maar ga over een uurtje weg. Op weg naar amsterdam en dan daarna weer terug want vanmiddag belangrijke vergadering. Blegh vind het maar eng allemaal.

Liefs

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh saskia hoop goed nieuws voor jou! Knuff

Hier isntemp laag alweer ik stop er nu al mee denk dat het allemaal niet helemaal goed gaat ben blij dat ik inwendig onderzoek erbij heb gedaan ga gewoon uit van 27/28 dagen zit ik altijd goed.... Laat mijn nod gewoon op de 23 ste staan.

Surf bale dat je temp nog laag is maar je temp kan tot 2 dagen na je ei gaan stijgen dus je hebt nog een dag toch? Hopelijk morgen hoog!

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ ennasil meid dat ziet er goed uit!!

@ sAskia veel succes straks!!! Ik duim dat alles goed is.

@ hier heerlijk lekker geluierd vanmorgen nu de Kids vrij zijn heerlijk!! Temp is al 2 dagen wat hoger dus ff geeft mijn ei al aan haha dan zou het 22 dagen zijn. Maar meestal zit mijn temp na ei vanaf37,1 en hoger en dat is nu niet.. Dus ff zal hem nog een keer bij moeten stellen.

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Snap je helemAal je moet doen waar je je goed bij voelt en zodat het leuk blijft.... Als je ongi niet op cd 28 komt en je niet zwanger bent kun je uiteindelijk altijd nog beslissen om te gaan te tempen.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    slijm is ook weer het meest betrouwbaar als je het vak bij je bmm vandaan haalt... komt nl niet bij iedereen in dezelfde mate.. gaat niet om de hoeveelheid, maar om de conditie...

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Idd heb nu gewoon geen goed beeld van mijn tempsnomdat ik pas op dag 8 ben gestart en slaap slecht laatste dagen en heb niet altijd op zelfde tijdstip gedaan heb ooit 1 x eerder gedaan toen snapte ik er ooknal niks van was ook zo raar dat ie niet steeg maar wel gewoon cyclus van 28 dagen dus mssn werkt het gewoon niet voor mij haha

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ziet erg goed uit meis.... hopelijk blijft tie hoog!!!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he bah meis... hoop dat de echo duidelijkheid geeft en het iets van een bloedvaatje is geweest meis.. wel fijn dat je zo snel terecht kon.. of stond de afspraak al??

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier nog 2 weken tot de vakantie.. en ohhhh, wat kijk ik daar naar uit...na vandaag nog 6 daagjes school!

afwachten van je ei.. lastig dat je lijf niet gewoon een computertje heeft waar je het gewoon duidelijk vanaf leest :(

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Ik ga nu naar de echo. DIe afspraak heeft de vk geregeld dus het is zeker fijn dat het zo snel kon.

tot later

Liefs

Deel Deze Pagina