Welkom mamav3 Dames Ik ga door naar de volgende ronde, heb bloed verlies. Waarschijnlijk is mijn ei 1 dag eerder dan FF het aangeeft gesprongen. Qua de testjes en temp geen flauw benul, temp was vandaag hoog. en test 1 was licht maar niet super tuur en test 2 ook licht maar zie je wel zitten zonder turen. Ik ga er gewoon vanuit dat ik on ben heb ook krampen erbij dus op naar een mooie test op vent zijn verjaardag Kan iemand mij op 10 augustus zetten? Dank je wel
Ik ben bang dat die nergens te vinden zijn. Heb alles al afgezocht maar nergens te krijgen Ben nu aan het wachten op de kaboutertjes
babyboom, wat k*&%^t meid, had het zoooo voor je gehoopt. hopelijk een mooi cadeautje voor mannetje volgende maand. is het echt al veel bloed of valt het nog mee. @saskia?????????
Denk dat k toch maar ff ga plassen. een natte bank zit ook niet zo fijn, en gaat zo stinken op den duur. Solly beetje melig hier!
NOD-lijstje juni: 28 juni: ennasil (ronde 3, 1e kindje) juli 7 juli: MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje) 12 juli: Baby Boom (ronde 12, 2 jongens) 15 juli: miran336 (ronde 1, 2 jongens) 17 juli: Bijoux (ronde 7, 2 jongens) 22 juli: Saabenjelle (ronde 1 na 3x vmk, 1 jongen en 1 meisje) 23 juli: fl3xgirl (ronde 1 na vmk, 2 meiden) Surf (ronde 4, 2 jongens) Susanne (ronde? IUI 2) 30 juli: moedervan3 (ronde 1, 2 meiden) 31 juli: trotsemamavan2 (ronde 8, 1 jongen en 1 meid) Augustus Begin augustus Smile (ronde 4, 2 meiden) 10 augustus: Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Rooosje - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -?????????????? aangepast!
Nu moet ik weeeer uitrusten. Ben net wel 10 hele stappen naar het toilet moeten lopen en daarna ook weer trug. Mn arme voetjes
ik lees straks alles bij hoor hier nog een poging voor mijn tempkaartje alleen dan wat groter Bekijk bijlage 166100
Ja, ik zit nu heeeeeeel stilletjes op de bank, in de hoop dat de kaboutertjes denken dat ik er niet ben en dat zij de rest nog even doen. Ik heb ook de stofzuiger al voor ze klaargezet!
Dank je wel meiden Ja ik bloed echt goed door eerst was t alleen vegen en echt donker nu is het helder en loopt t er soms gwn uit (gadver, sorry)
Heb net even een rekensommetje erop losgelaten. en ik ben erachter gekomen dat ik nog maximaal 60 diensten hoef te werken, waarna ik mijn verlof in ga! En nog 10 diensten tot de vakantie!