Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Hoe reageerde de omgeving van jullie toen ze hoorde dat je voor een 3de kindje wilde gaan?

De eerste reactie was hier van je hebt een jongen en een meid en allebei gezond wat wil je nog meer. Dat is toch wel genoeg, en ze zijn van een leeftijd dat ze al veel zelf kunnen en dan ga je weer helemaal terug en in de luiers??? Dat snapte de meeste niet, is of was dat bij jullie ook zo?

Ik heb me soms echt kapot geergert aan die mensen die zo denken terwijl wij helemaal happy waren en de knoop doorgehalt hadden om er weer voor te gaan en dan wordt zo je droom ff de grond ingeschopt :( dat vondt ik echt niet leuk...

Maar laat me niet klein maken haha en ben blij dat ik hier op het forum mijn emoties kan laten zien en de blijdschap met jullie ook kan delen als het zo is ;) hihi

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nog lang niet iedereen weet dat we er mee bezig zijn. Maar ik denk niet dat het een verrassing zal zijn. Ik heb altijd geroepen graag 3 kindjes te willen...

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier wist niemand het en nog niet iedereen weet het, maar doordat ik 2 vmk heb gehad hebben we hier en daar wel wat moeten uitleggen..
    veel mensen hadden het ergens wel verwacht bij ons, ondanks dat mijn man heeeel hard altijd riep.. zo, nu zijn we klaar... auto is vol..

vooral mijn schoonmoeder vind het erg leuk en hoopt heel erg op een kleindochter, want ze heeft inmiddels 3 kleinzoons...

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh das fijn :D kan alleen niet meedoen met het lijstje nog :( naja ga ik voor jullie extra hard duimen :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ kinderwens spannend zeg!!!
    @ hier reageerde mijn omgeving niet zoals ik had gehoopt :(
    vooral van mijn vader dan ach ja tis mijn leven LOL
    En er waren ook heeeeel veel leuke reacties alleen nniemand behalve Surf weet dat we in juni al beginnen :)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat zei je vader ervan dan??
    ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig naar...

en je mag al best op het lijstje, dan kan je een beetje je cyclus bijhouden (lekker kort trouwens 27 dagen... ik moet het doen met 33/34 ofzo)
    ik heb trouwens geen idee wat mn ei nou doet...
    bij kasper en thijmen had ik heel duidelijk wanneer mn ei was, maar nu?? ik denk al vanaf vrijdag dat ik elke dag mn ei heb haha, en nu dus nog steeds... ik snap er niets van... nou ja, we hebben geklust in ieder geval. dus over een week of twee maar eens testen...

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier een cyclus van 25-26vmk-26vmk-29??
    dus mag ook hier niet klagen..

en idd niets van aantrekken.. jullie leven!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

OOh mijn vader zei nou zou je dat nou wel doen kan je nergens meer slapen want waar moet je die kinderen laten:( maar goed hij is gewoon bang dat we het niet redden met 3 kids maar daar hebben wijzelf uiteraard goed over nagedacht :) en we redden het prima

vervelend van je ei zeg ach je hebt iig geklust ik heb sinds de bevalling van K duidelijk eipijn zo erg dat ik bijna niet kan lopen!! dus voor mij is het duidelijk hihi:)

ik ben hard aan duimen draaien vind zoooo spannend of het in 1 x raak is!!:D

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

nod-lijstje:

2 april Kinderwens2011 (3de ronde, Meisje en Jongen)
    18 april surf (1e ronde, 2 jongens)
    19 april jannie1980 (1tse ronde na vmk, 2 jongens)
    26 april Fl3xgirl (wachtbankje voor Juni, 2 meiden)

10. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hallo dames,

Mag ik meekletsen? Ik was gestopt met de pil sinds half januari en had vorige week een positieve test in handen van ons derde frummeltje. We hebben al twee kinderen. De oudste gaat bijna naar de basisschool en de jongste wordt in juli 2 jaar. Ik ben nu eind dec uitgerekend.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

zijn jullie al bezig met namen? meisjes namen weten we wel maar jongens namen gaan we ben ik bang niet uitkomen!!! We willen dit keer van te voren niet weten wat het wordt dus we moeten er wel 1 hebben en liefst 1 die goed bij mijn meiden past Esmay en Kaylee maar mag niet met zelfde voorletter beginnen maar ook niet met een S IVM achternaam crisis hiero haha ooh wat erg en we zijn nog nie eens begonnen!! *schaam*

ohja ook geen W en B;)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

GEFELICITEERD!!! gezellig:D

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hir voor een meisje bijna eruit.. voor jongen crisis... moet een nederlands/frieze naam zijn en niet beginnen met een j, t of s

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mamanu: gefeliciteerd!! tuurlijk mag je meekletsen! gezellig!

@flex: ja hier ook bezig met namen, haha... vooral jongensnamen... we weten er geen een meer die we leuk vinden. we moeten echt een meisje krijgen, want daar weten we er genoeg voor... maar ja ik denk eigenlijk dat het gewoon weer een knulletje zal worden, dus we moeten echt een jongensnaam verzinnen! lastig!
    ik heb mssn wel een ideetje voor jullie jongensnaam, ik vind het zelf namelijk ook een leuke naam in het nederlands, dus als ie bij ons definitief is afgevallen, zal ik m eens noemen, nu dus nog even niet haha

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou ben benieuwd hihi vriendlief is erg stellig met 1 naam al 3 zwangerschappen lang maar ik kan er gewoon niet aan wennen LOL

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja als iemand ideeen heeft... jongensnaam passend bij thijmen en kasper, 2 lettergrepen het liefst, en de laatste letter mag geen S zijn ivm achternaam...
    ook geen eerste letter een F of een S....

lekker lastig!!
    ik sta open voor ideetjes!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @fl3x: o hihi, ben benieuwd dan! je gaat m natuurlijk niet noemen... willen jullie nu echt niet weten wat het gaat worden??

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wij hebben een sjoerd en een jelle... zijn er hier ook nog niet uit.. de namen die ik leuk vind, vind mijn man niet leuk en andersom.. en dat was bij jelle ook al het probleem.. wilde eigenlijk geen j, maar bij gebrek aan beter;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn mannetje heeft 2 aps op zijn iphone geinstaleerd 1 voor berekenen van mijn cyclus en 1 van zwangerschap week tot week en daar staan ook namen bij en JAAA wij hebben een naam!!!! joehoe!!!!! (jongensnaam) nu hope dat Surf niet dezelfde in gedachten heeft lol ;)

Deel Deze Pagina