Fl3xgir: wat een goede sportieve vooruitzichten, windsurfen lijkt me best eng om te doen. Laat je dan weten hoe het was. Surf: zomaar een bloeding, wat vreemd zeg. Heb je dat welleens eerder gehad? Jammer dat je man moet werken, maar wel gezellig even weg naar familie. Op onze dansschool geven ze ook zumba en heb het welleens gezien, maar ik vind het allemaal best heftig, je moet goede uithoudingsvermogen hebben. nattasja77: het blijft dus nog even spannend. Hoop dat de test snel gaat knallen. Leuke leeftijd van je kinderen, je kinderen hebben nu lekker mei vakantie of niet? Hier fitness ik twee keer per week en zit met mijn man op dansles en we doen mee aan wedstrijden. Is het bij jullie ook al lekker weer? Hier wel inmiddels, we gaan zo naar de moestuin aardappelen poten en groente inzaaien. Kindjes gaan even naar oma.
@damyar: valt best mee Zumba. Je kan zelf bepalen hoe fanatiek je doet. Bij kleine pasjes is het n stuk minder vermoeiend dan bij grote passen. O leuk een eigen moestuintje! Wij hebben alleen druivenplant hier in de tuin haha. We zijn niet zo van die tuinders... Heb het nog nooit eerder gehad, zo'n bloedinkje. Gisteravond tot nu trouwens niets meer gehad, vreemd!
@ surf, wat vreemd zo'n bloeding tussendoor... Misschien van je ei ofzo? Morgen ziekenhuis.. brrrrr! Komt eigenlijk beetje rot uit. Komt morgen iemand van de palliatieve zorg bij mn schoonvader langs voor soort informatief gesprek. En dan zit ik dus in t ziekenhuis.. Nouja, tis niet anders. Ga zo is ff douchen en dan even bij mn opa en oma op visite.
Nee, alleen kokhalzen. Misschien is t wel een virusje ofzo. Kweet t ook niet. Morgen 13.20 uur naar t ziekenhuis en dan hoop ik wat meer duidelijkheid te kunnen krijgen. Dat vage gedoe allemaal... Kan daar heeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen!
zo kinderen vanochtend vertrokken voor een weekje duitsland met opa en oma en manlief is nu 3 uur al aan het toeren op de motor. wel erg stil in huis nu. net achter de schotten lopen neuzen. ga 5 mei op de rommelmarkt staan met een vriendin. heb nog wat leuke spullen en zelfgemaakte sierraden. meteen even gekeken wat ik nog heb aan babyspullen. weer wat traantjes weggepinkt. ik verkoop ook maar mijn gele luieremmer, want ik wil of een witte, roze of zilveren. als het nodig is natuurlijk! vandaag nog steeds last van mijn onderrug en baarmoeder. even een vieze vraag: gisteren geklust, deed gelukkig niet zeer, omdat ik zo een last heb van mijn baarmoeder. aan het eind toen we klaar waren had ik heel erg last van een dik soort plaksel. nog noiet eerder meegemaakt. iemand een idee?
saabenjelle, sterkte morgen! nattasja77, heb geen idee.. balen dat je zo'n last hebt van je baarmoeder... wel lekker een weekje kinderloos., maar word dan idd wel erg stil... flex, sportief hoor.. zou ik ook moeten doen zumba, heb ik een tijdje zelf voor de tv gedaan.. kon het op mijn eigen tempo.. hier een beetje in de dip.. overal zwangeren.. en soms vragen ze aan me of ik zwanger ben... en ik wil zo graag... maar de vraag is natuurlijk of en zo ja wanneer het je gegeven is... gelukkig kan ik heerlijk genieten van mijn mannetjes
@ Nattasja, Heb je zo'n last doordat je spiraal eruit is gehaald? Heb wel is gehaard dat mensen daar erg last van kunnen hebben. (heb er zelf geen last van gehad) Geen idee wat dat plaksel zou kunnen zijn. Wanneer kon jij nou testen, dinsdag toch? @ Jannie, snap wat je bedoelt. Zie hier ook ineens veel meer dikke buiken dan anders. (of lijkt dat maar zo?) Vanavond wezen gourmetten bij mn schoonouders. Was eigenlijk erg gezellig. Morgen eerst dat geprek en dan naar t ziekenhuis. Gelukkig wilde ze toch nog op Bram passen. Mn oudste dochter is naar haar vader heel de week. (zij is van mn vorige relatie) Maar eerst wil ik nog een test doen morgenochtend, en ik neem ze ook gewoon mee naar het ziekenhuis. Ben erg benieuwd hoe het kan dat die streep ineens weer donkerder wordt.
Saabenjelle, succes vandaag! Ik hoop dat ze je uit de onzekerheid kunnen halen! Natassja, balen, weer een negatieve test. Als je bij de vorige zo laat positief testte zou ik nu inderdaad ook even wachten. Hopelijk eind deze week wel positief! Surf, ook al een bloeding op een raar moment! Als het maar 1 dag was is het misschien wel een ovulatie bloeding geweest. Bij mij duurde het bijna een week, dus ik ga er echt vanuit dat het bij mij een menstruatie was. Nu ga ik aan het werk, werk thuis vandaag, veel achter de computer dus.
@saab de 18de is mijn koperspiraal er uit gehaald. toen nergens last van, ja 2 uurtjes wat bloed. 2 dagen later ineens weer een bloeding, maar voor de rest nergens last van. je lichaam hoeft ook niet meer te wennen, want er zit geen hormoon in. nog 2 dagen en dan kan ik testen ja. gisteravond schrok ik alleen een beetje. een klein beetje bruin op mijn wc papier. 1 keer en toen niks meer. heb ook wel veel afscheiding. wacht het nu dus gewoon maar af.
Goedemorgen meiden!! Een spannende dag Saabenjelle. Ben zo benieuwd. Hopelijk krijgen jullie inderdaad meer duidelijkheid. En de rest: niet al te somber hoor. Na twee kids, zal een derde toch ook wel komen!! Een beetje geduld, hoewel dat soms wel lastig is natuurlijk. @Zonnedans: jij zit al in de 7e ronde...hopelijk mag het dit keer zo wezen!! Je zit in elk geval op een mooi punt in je cyclus
saab, denk aan je! natassja, spannend hoor!! hier merk ik dat mijn ei geweest is... bm zit weer hoog en ja hoor.. ook de stoelgang is weer drama.. wa kan een lijf toch raar in elkaar zitten..
mijn stoelgang is ook al een week naatje, heb ik normaal geen last van en ik moet regelmatig elk half uur plassen en soms om de 5 min. net geweest en paiertje hagelwit, gelukkig.
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 3/4 mei Nattasja77 (1e ronde, 2 jongens) 8 mei Vash (3e ronde, 2 meiden) 14 mei Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) 17 mei Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 19 mei Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) 20 mei Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 mei Smile (2e ronde, 2 meiden) 24 mei Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) datumloos: Saabenjelle Zwanger: 25-4-2011 Niesje123 Rood: Ongesteld Roze: Zwanger! Blauw: Twijfeltest Oranje: Vlinder Groen: Negatieve test lijst weer opgehaald... voor we straks weer 20 pagina's moeten gaan zoeken... nattasja en vash, voor jullie schiet de nod aardig op... hebben jullie al kwaaltjes?testdrang? spannend hoor!
@ saab s6 vandaag!! @ hier zit in de w8kamer van de HA heb al een week vreselijk jeuk en uitslag op mijn armen en stukje onderrug denk een allergische reactie van de zon maar weet nie zeker ben benieuwd....
nou ben weer trug inmiddels en ze zei dat ik ergens een reactie op heb maarja waarpo??? dat blijft de grote vraag ze zei wel rare plek voor zonneallergie (onderarm oksel) maarja ze behandeld me maar alsof het een zonneallergie is we merken het wel dheb pillen voor een week gekregen (zelfde als mijn man heeft voor zijn hooikoorts ????) vanmiddag kan ik zalf halen tegen de jeuk want die was op HEB IK WEER!!!! agrrrrr....