nieuwe mama welkom.... ben de naam alweer kwijt babyboom, balen meis.. had zo gehoopt!!! ennasil, hoop dat ie morgen weer donkerder is.. dannie, pfff, wat een energie... hier hard op zoek naar de kabouters.. wegwijzering staat al maanden, maar nog niets ontdekt... hier weer terug van school. ben gesloopt en zit voor oud vuil op de bank.. ben moed aan het verzamelen om een poepbroek te verschonen.. straks als manlief thuis is ff de 3 mannen knippen, eten koken, kids douchen en naar bed.. dan kan mama ook morgen maar weer proberen 1x te fietsen en donderdag maar 2x proberen.. wil weer wat conditie opdoen en liefst ook door het sporten(dat is fietsen met 2 kids op de fiets toch wel) wat afvallen......
Ik kom me ook even melden en daarna bijlezen. Ik zit op de camping met perfect weer. Ben doodmoe,slaap al een dag of5 elke middag pffff. Nog even en ik mag testen.spannend!
Heerlijk rust nu, man werken en kids in bed. En mams lekker op de bank. Helaas heb ik de kaboutertjes niet meer gezien. Stofzuiger en wasmand staan nog steeds onaangeraakt midden in de kamer. Ik denk dat ik ze nog een nachtje de kans geef, en als het dan niet gedaan is moet ik er helaas morgen zelf maar aan geloven!
Hallo meiden, Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten op een berichtje van mij. Na de echo had ik een heel belangrijke vergadering van mijn werk en ik moest bijna meteen door racen, heb nog even geprobeerd op die andere locatie hier een berichtje achter te laten maar dat ging niet! Maar hier ben ik dan en ik kan vertellen dat het beebje nog veilig in mijn buik zit en dat we een mooi kloppend hartje hebben gezien. Het was wel iets kleiner (minder ver) dan verwacht maar de echoscopist vond het er hoopvol uitzien. Nu dus afwachten en 17 augustus elk geval weer een nieuwe echo. Ik lees straks of morgen nog even bij en dan hoop ik dat ik energie genoeg heb om ook nog op iedereen te reageren, maar ben nu helemaal op. heb vanmiddag 4 uur zitten vergaderen in een bloedhete vergaderruimte. xxx
Wat een heerlijk dagje zeg,prachtig weer vandaag en volop genoten.I love vakantie Surf,ik hoop ook dat we de volgende ronde ervoor kunnen gaan.Deze rond niet helemaal safe bezig geweest,dus het zou kunnen al is die kans erg klein. Saskia,dat is schrikken zeg!Ik lees dat alles goed is,dat beebje veilig in je buikie zit.Goedzo! Pff,vergaderen in die hitte...geloof goed dat je daar gaar van bent. Mamavan3,welkom hier Babyboom,jammer dat je ongi bent geworden Bijoux,jij treft het wel met het weer he!Flink genieten nu het zonnetjes er is Morgen naar de internist,ben zo benieuwd!
Nieuwe mama: welkom!! Hoe ging het bij je vorige zwangerschappen? Beetje 'spontaan' zwanger?! Babyboom: aaarghhhhh...wat veel slechts nieuws allemaal deze maand!! Ronde 13 straks? Tjee!! Hoe was het de vorige twee keren dan???? Bijoux: klinkt hoopvol al die vermoeidheid!! Saskia: goede echo gehad. Fijn!! Hier de laatste loodjes voor de vakantie. En natuurlijk duimen dat mn cyclus korter wordt met de pillen. Mn ongi duurt wel extreem lang dit keer. Geen helderrood bloed meer, maar nog steeds beetje bruinverlies...ggggrrrr
K hoopte op een rustig avondje, maar das natuurlijk vragen om problemen. De jongste vindt het nodig om de hele buurt bij elkaar te krijsen. PFF, zo maar ff checken boven, maar denk dat er nix aan de hand is. Nog n paar minuutjes afwachten!
Even een hartig woordje met ze gesproken, want ja, ik had het geluk dat de oudste zich ook begon aan te stellen! Nu zijn ze rustig. Hoop dat t zo blijft. Wat kijken jullie altijd om 8 uur op tv.Ik keek altijd gtst, maar das nu voor de zomer weer afgelopen, dus weet niet wat te kijken!
zitten tour du jour van gister te kijken.. en om 20.30 gaan we hem live van vandaag kijken... ja, helemal tour verslaaft...
De tour, das niet aan mij besteed. Heb ik het geduld niet voor. Zo af en toe een uurtje leuk, maar niet meer hoor!
@saskia.. wat fijn dat je beeb veilig in je buik zit!! wanneer ben je nu uitgerekend??? ik ben net terug van sporten, ga even douchen en dan zal ik alles lezen.
hallo meiden, We zijn een paar dagen verder en ondanks alles zijn we eigenlijk heel nuchter. Heb nog helemaal geen tekenen dat het vanuit zichzelf gaat loskomen, dus ik zal woensdag gecurreteerd worden. Hebben ook besloten dat dan gelijk een spiraaltje wordt geplaatst. We hebben het er goed over gehad en ik kan het echt niet aan om nog een keer zo ziek te zijn, aangezien ik bij alle zwangerschappen steeds zieker ben geweest. Dus we laten het erbij, wij zijn heel blij dat we twee hele mooie lieve gezonde kindjes hebben en daar zijn wij dankbaar voor. Na woensdag laat ik nog even van mij horen en dan daarna zeg ik mijn account op, wil het hoofdstuk afsluiten en me gaan richten op de dingen die we nog willen doen. Liefs
Damyar! Fijn wat van je te horen! Poeh, wat een moeilijk keus zeg. Goed om te horen dat jullie er nuchter onder zijn. Sterkte woensdag!!!
Jeetje meis, wat een knappe en moedige, maar ook zeer moeilijke beslissing hebben jullie genomen. Hopelijk gaat woensdag alles heel voorspoedig, en ik snap dat jullie dit hoofdstuk dan willen afsluiten. Ik wens jou en de rest van je gezinnetje heel veel gezondheid en geluk toe. Hele dikke knuf vanaf mn laptop.
Damyar,heel veel sterkte voor woensdag en ook de tijd daarna natuurlijk.Heb er erg veel respect voor hoe je hier mee om gaat...Het lijkt me heel moeilijk..
@damyar, heel veel sterkte woensdag! en inderdaad zoals de rest zegt, wat een moedige en moeilijke beslissing hebben jullie gemaakt. veel respect!!! ik wens jouw en je gezinnetje heel veel geluk en gezondheid toe. liefs