Weet ik eerlijk gezegd niet, Toen we begonnen had het 7 maanden geduurd voor ik zwanger was en had met 3 maanden een miskraam (heel heftig was dat) 5 maanden later raakte ik weer zwanger, heb volgens mij nooit voor NOD getest wist niet eens toen dat je vruchtbare dagen had en dergelijke. We wouden een kindje en we sexte er op los *slaat hand voor ogen* en toen ik merkte dat ik niet on werd (wist mijn cyclus ook niet d8 dat je elke maand zelfde datum on werd, hield het ook niet echt bij ofzo) en bij de 2de was 1 keer sex we waren al uit elkaar en was gelijk raak. Ook pas later getest volgens mij. Pas nu besef ik hoe NIET vanzelf sprekend het is dat je gewoon maar zwanger raakt. Nu sinds september door veel te googlen en ZP weet ik hoe mijn cyclus eruit ziet dat je vruchtbare dagen hebt EI sprong en alles wat erbij komt kijken. Mijn spiraal is er 7 juni 2010 uit gehaald en toen gelijk begonnen. Zo heel verhaal op een simpele vraag hahaha.
Enasil, hopelijk blijft je temp hoog. Saskia, fijn dat het op de echo goed leek te gaan met jullie beeb. Babyboom, balen dat je ongi bent geworden meis! Daymar, heel veel sterkte en succes voor de toekomst. Dappere beslissing om het hier af te sluiten, ik wens je alle goeds. Tsja, iemand vroeg of ik al iets voelde... Ik ben er op zich vrij weinig mee bezig. Ik denk er wel een paar keer per dag aan maar niet de hele tijd. Toch heb ik een beetje een zwaar gevoel in mijn onderbuik, lichte menstruatiepijntjes. Ik zit nu volgens mij eigen berekening op dag 8dpo. Ik weet ook niet of ik dan al iets kan of hoor te voelen. Gister dacht ik, volgens mij ben ik zwanger. Maar ik heb dat idee maar snel weg gedrukt want ik kan me toch niet voorstellen dat het direct raak zou zijn. Ik ga net als de vorige keren eerst maar eens uit van 4 tot 6 maanden.
Hee meiden, even vanaf m'n tel. Straks uitgebreider via m'n laptoppie. Hier vanochtend nog steeds lage temp... Nod komt inmiddels pas de 27e... En dan moet ie vandaag wel springen natuurlijk. Wel slijmpies nog steeds en bmm staat hoog, dus we wachten het maar weer af. Vage bende!
Alle zwangere natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er van! Alle nog niet zwangere hopelijk zijn jullie snel zwanger! @damyar: Ben niet bekend met jullie situatie maar vind dat je een dapper besluit hebben genomen en wil jullie heel veel geluk wensen met julie gezin! De eerste zwangerschap hebben we volledig spontaan laten gebeuren en heeft ongeveer een half jaar geduurd. De tweede zwangerschap is meer gepland en was in de eerste ronde al raak. Daarom vind ik het nu wel eng om te echt te beginnen aan de derde. Hoe dichterbij het komt hoe meer twijfels ik krijg.
ik lees zo even alles bij hoor plaats eerst mijn grafiekje jippie!!ik snap alleen niet waarom die hem op dag 30 pakt inplaats van 37?? hij gaat nbu wel een heel stuk terug. Bekijk bijlage 166279
ik begrijp je helemaal richt je lekker even op leuke dingen en geniet van je 2 mooie kids! gun je lichaam maar lekker even die rust!! en heel begrijpelijk dat je je acount opzeg dan kan je dit stukje afsluiten. heel veel liefss en een dikke knuff!!
Saskia oooh gelukkig een mooie echo!! Damyar heel veel sterkte woensdag dikke knuffel! Surf heh nog steeds lage temp! Vervelend zeg hopelijk morgen hoger! Ennasil zo ben je ineens heel dicht bij je nod spannend!! Hier kon me niet bedwingen was toch nieuwsgierig wat me temp nu deed weer 36,6 denk dat de thermometer niet helemaal geschikt is voor de eisprong heb ondertussen wel van dat dikke witte slijm dus hijs zeker weten wel geweest
ja zit nu ineens 11 dpo zou kunnen hoor want heb nu al een week een beetje bruinig afscheiding naja net geen bruin. gister zelfs een klein sliertje bruin. dus denk dat de ongie eraan komt. dan heb ik er met de vak iig geen last van maar zou ook wel leuk zijn als ik een mooi testje krijg. ( maar ik voel niks dus verwacht van niet) ik ben nu op zoek naar een lijst waar kroaties geld omgerekend is naar euro. maar ik kan het niet vinden. jullie een idee waar ik het moet zoeken?
damyar, dikke knuf voor jou.... heel veel sterkte woensdag.. en vind dat je dapper en moedig bent om die keuze nu te maken meis.... ennasil... spannend meis... is je wahtbank ineens een week korter... ook wel lkker... scheelt een hoop gestress... hoop dat je temp hoog blijft hier de oudste op school, daarna een vriendje van jelle hier gehad met zijn moeder. nu ff bijlezen, mijn huis een beetje door en vanavond oudergesprek en klantjes. dus lekker druk...
Zo, laptop ingepikt door Thijmen, dus ik doe t maar even met m'n tel... @flex: gek hoor jouw temp, naja je zit op de wachtbank, spannend! @sas: o gelukkig wel n goede echo! @moedervan3: welkom! @damyar: sterkte meis, ik denk aan je! @ennasil: spannend, bruin kan ook van n innesteling komen, ik duim voor je! @ de rest: even geen idee meer Hier gisteren een camper bekeken en gereserveerd voor ons Amerika-avontuur! Groot zijn die dingen zeg en ze zijn er nog veeeel groter! Gister even gesproken met n meisje dat mogelijk bij ons gaat oppassen af en toe, leuk! En net was kaspertje gevallen, dikke lip, bloedneus, zielig! @flex: ik probeerde je nog te appen, maar het lukt niet echt denk ik... Oja, denk dat ik net m'n ei heb gehad, we hebben zondagavond geklust en gaan vanavond nog even aan de gang, das dan toch nog wel op tijd?
denk wel dat dat optijd is hoor! als het maar niet langer dan 2 dagen is. zaad kan 72 uur leven. 48 uur altijd.
heb wel een beetje gevoelige tepels met aanraken maar dat kan ook zijn omdat ik ongie moet worden denk ik. ik heb nu echt zin in de vakantie even nergens zorgen over te maken!! HEERLIJK maar nu eerst nog even 3 weekjes werken.
Zit nu op het werk in mijn pauze even ingelogd. Wat voor werk doen jullie allemaal. Ik zit hoe standaard op de administratie.
@damyar heel veel sterkte morgen en voor de komende tijd. ik denk dat jullie een goed besluit hebben genomen en de tijd zal het leren. @saskia super zeg van je echo, wel jammer dat je een paar dagen terug gaat. hier vanochtend naar de accapunctuur geweest voor mijn misselijkheid. hopen dat het werkt. ze heeft wel gezegd dat ik de komende weken even geen nachtdiensten moet gaan draaien om het weer rustig te krijgen allemaal. ben ik eigenlijk wel blij mee, want ik kom behoorlijk beroerd uit mijn nachten.
Ik ben weer terug van de internist.Een hoop besproken...M`n suiker is super goed! Zit qua waardes gewoon perfect,dit was een paar maanden terug nog wel anders. Ik ben blij dat die waardes goed zijn,dat zegt iig dat ik heel anders (positiever) met eten bezig ben.Met mijn oude eetpatroon had ik dit niet voor elkaar gekregen. Dat de kilo`s maar niet weggaan is idd wazig.Internist wil over een paar weken m`n bloed uitgebreid onderzoeken.Ik verwacht er niets uit,vorig jaar sept was alles nog oke.Zou toch raar zijn als het nu ineens niet oke is. Bloeddruk was keurig (en dat met halve medicatie haha).En heb nu een recept voor veilige medicatie tijdens zwangerschap. Moest nog wel een oogonderzoek doen voor ik zwanger zou worden en omdat er een hele kleine kans is dat ik nu zwanger ben krijg ik dat onderzoek vanmiddag.Ben iig blij dat alles gecheckt wordt. M`n ei is denk ik dit weekend geweest.Hoop op tijd ongi te worden en dan gaan we er de volgende ronde gewoon voor Eigenlijk had ik dat besluit al genomen,maar voor m`n gevoel wou ik nog afwachten wat de internist zei. Ik weet dat ik veel te zwaar ben,maar alles wijst er verder op dat ik goed gezond ben.Toch kunnen die 2 gedachtes niet helemaal samen,daardoor toch af en toe die twijfel.
Ik werk als gastouder 2 dagen in de week vang ik 3 kinderen op met die van mij erbij zijn Dat er dus 5! Lekker druk dus haha maar kan iig thuis blijven...