Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ga ook er ook vandoor,moet ook nog andere dingen doen ;)

Tot morgen!

2. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Dan sluit ik ook maar af voor vanavond!
    Tot morgen!!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jup op zijn hondjes ;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben trouwens blij dat ik nog een rol roze wcpapier uit frankrijk heb ;)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!

moedervan3: het best is anaal of vaginaal, onder je oksel en in je mond is niet betrouwbaar genoeg...
    en je bmm kan je bijvoorbeeld voelen als je onder de douche staat 's ochtends, dan is het ook ongeveer hetzelfde moment op de dag, je kunt als je met een vinger naar binnen gaat voelen of ie laag is, dan kan je er gemakkelijk bij, of hoog, dan kan je er moeilijk bij of helemaal niet meer.

hier een slechte nacht. beide kindjes koorts, eerst thijmen onrustig tot een uur of 12, daarna kasper tot een uur of 4 denk ik, en vriendjelief moest er om 6.15 uur uit en ik om 7.00 en de kindjes slapen nu nog, pff! we moeten om 8 uur weg, anders ben ik te laat, dus ik moet ze zo maar gaan wakker maken, zielig!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja, ben de hele dag aan het werk, daarna snel eten en dan weer weg om te sporten, maar ben er morgen wel weer!
    fijne dag allemaal!

en oja, het regent! het regent echt nooit op mijn verjaardag! bah! gelukkig moet ik de hele dag werken haha

7. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @surf van harte gefeliciteerd.

hier was ik gisteren super beroerd en moest ook nog 's avonds werken. blij toen ik 10 uur in mijn bed lag. nu lijkt het wel te gaan. ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat. vandaag even mijn baas bellen.

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik g zo alles even bijlezen hoor:) wil mijn grafikeje nog een keer plaatsen:) ff heeft hem weer verschoven naar dag 39! volgens mij weet hij het niet meer haha. Bekijk bijlage 166532

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ surf gefeliciteerd met je verjaardag:)

10. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe

Gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat ondanks het weer toch een mooie dag voor je wordt!!!

11. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Goed om te weten zal er mee aan de slag gaan.

Balen dat je kindjes ziek zijn. Hoop dat ze de dag goed doorkomen!

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    In de mond en er een halve graad bij optellen...is hier net zo betrouwbaar als anaal. De uitkomsten zijn telkens hetzelfde......

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Happy birthday surf!!!!!

Hier een hoge temp vanmorge? Nu ineens wel na euuuh 6 dagen na me ei? Zal wel goed zijn hahaha

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gefeliciteerd Surf!

En idd,wat een regenweer..het lijkt eerder herfstvakantie :( Gister een kans gemist en niet geklust.Dat op commando klussen werkt hier een tikkie averechts denk ik....tsss..ik vind het zonde!

Ennasil,ik snap nog niet zoveel van grafiekjes.Maar je temp blijft nu toch hoger?
    Hoe gaat het met jullie pup?

15. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    goedemorgen dames..

heerlijk dat de kids vakantie hebben, ben nu pas echt fanatiek, vanmorgen lekker beetje aangerommeld, op bed film gekeken met de kids..heerlijk. ga zo even boodschappen doen. het weer is niet echt heel uitnodigend om de deur uit te gaan. .maar ja..

@surf gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ennasil, ik denk dat hij nu goed staat.. dit ziet er het meest uit als je ei!!! ik ga voor je duimen dat je over een paar dagen een pos. test hebt.

16. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    @smile: dan doe ik dat wel. dank je wel.

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

de kleine smurf breekt de tent af. het is een echte volbloed haah.
    hij heeft mijn schoenen kapot gegeten:( ik dacht dat hij lekker aan het kluiven was op de gang. ach het hoort erbij he bij een pup.
    komt vanzelf goed:)

en ja hoor mijn temp blijft nu mooi hoog dus dat is wel goed gelukkig.:)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ow meiden wat is er aan de hand met me mijn humeur gaat van links naar rechts voel me enorm moe en futloos zelfs geen behoefte om te eten en kan wel janken weet niet eens waaom.... Bah wat een rotdag moet vanaaf om half 10 ook nog eens naar de sportschool heb daar afspraak voor intake :( morgen werken ook geen zin in zal wel door het weer komen denk ik meer meiden last van?

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden ff vraagje :p

Is het goed dat ik vanavond bij Brad Pitt??

Hihi srry hoor mijn down buinis alweer over ... :D

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Je kunt het natuurlijk altijd even uittesten :D, maar hier maakt het geen verschil.

Deel Deze Pagina