Heeft trouwens iemand nog behoefte aan een tweede Hans Klok?? Zo, ben klaar met in mezelf lullen. Ga vanaaf vroeg mn bedje in. Door een foutje in de planning, heb ik morgen onverwacht toch vrij. WOEHIE, ben dol op van die foutjes, die mogen ze vaker maken Sie joe toemorow
zo net thuis, gewerkt, kindjes gehaald, gekookt, gegeten, omgekleed, gesport en nu op de bank! ga zo nog even tv kijken en dan lekker slapen! bedankt voor al jullie felicitaties! lief! @damyar: mssn dat je het toch nog een keertje leest, want ik zie dat je account al gedeactiveerd is... vreselijk, wat een dag heb jij gehad! heel veel sterkte! en heel veel goeds voor de toekomst met je gezin!
dat is ook niet echt een gezellig verjaardag!! heel de dag aan de sjees geweest. hopelijk voel je jezelf toch een beetje jarig
Gm meiden gisteren avond gesport had intake... Moet zeggen de instucteur was niet verkeerd hihi kijken mag zeggen ze toch Ook was vanmorgen mijn temp hoog waar moet ik nou vanuit gaan de temp of inwendig onderzoek... Want die 2 samen klopt geel sikkepit van... Heb wel al af en toe zere boobs dat zou kunnen als ik cyclus van 26 dagen zou hebben... Naja wacht gewoon netjes af test toch niet eerder als eind juli Damyar dikke knuffel meid leef erg met je mee en vervelend zeg dat je alleen een roesje had! Je gaat toch het liefst helemaalnweg met zoiets! Surf graag volgend jaar de zon bestellen ok?
Hee meiden, Pff weer lage temp hier, word er echt niet goed van! Dacht echt m'n ei gehad te hebben afgelopen dagen, veel slijm, hoge bmm, maar m'n temp doet niet mee! Irritant! @flex, wil je je kaartje eens laten zien? Ik heb de neiging uit te gaan van je temp omdat ze zeggen dat dat betrouwbaarder is dan je lichaamsseintjes...
My Ovulation Chart Snap er niks van want mijn bmm was duidelijk na dag 14 laag hard en dicht en dik wit slijm maar me temp komt veel later omhoog
ik zou denk ik ook van de temp uitgaan bij mij klopt het ook niet met mijn lichaamstekens. maar ik zou er als ik jou was ook niet te veel op letten. dan word je er gek van ! gewoon lekker klussen dan moet het goed komen. hier is me temp nog steeds hoog dus dat is mooi
ow in dat geval zal ik van je lichaamstekeken uitgaan en wie weet was het wel super sterke pokon wat naar binnen sloop wanneer dacht je je ei te hebben en waneer heb je voor het laatst geklust?
Ik dacht mijn ei op dag 13of 14 te hebben gehad ook gevoelt btw dus cyclus van 26/27 dagen laatste dag was 15 dat we hebben geklust volgens mij maar zal ff nakijken op kaartje hihi
Ik heb dag 15 geklust dag 16 en 17 niet en toen dag 18 weer en als ik morge weer hoge temp heb zet ie me ei op dag 18 dus het kan nog pfieuw maar toch weet ik zeker dat dat echt niet klopt!! Maarja ben eigenwijs haha ik vertrouw op mijn lichaam en niet op de thermometer
zat je grafiekke even te bekijken. hij is niet heel sterk met aanwijzen inderdaad. ik vind dag 12 ook nog wel kunnen omdat je toen zon dip had. maar hij gaat dan nauwelijks omhoog. het kan ook zijn dat je eitje rijp was maar niet is gesprongen omdat hij nog te klein was .en dan heb ook wel een lh piek. en kan je het ook voelen.dat kan ook je temp beinvloeden. het kan zijn dat het ei het dan overniewt nog een keer probeert en dan pas echt springt zoals op dag 18 bijv. had ik ergens gelezen
Hmmm dat wist ik niet ik wacht wel af hou gewoon rekening met 28 dagen heb altijd 27/28 en 1 x 29 dagen cyclus dat zou betekenen dat als ie dq Dag 18 was ineens 32 dagen is slik.... Maar wgoed zit nu dus gewoon echt op de wachtbank haha ook kwa temp al issie niet enorm hoog... Maar hoog genoeg voor ff als ie morgen weer 36,8 aangeeft...heb wel beter geslapen laatste 2 dagen dus mssn is dat de invloed wel op mijn temp...
@flex: gezien je kaartje zou ik inderdaad zeggen dag 18... maar dan was je gelukkig nog wel op tijd met klussen... raar hoor, dat lijf van ons! zal zo ook mn kaartje nog even plaatsen...