oh bah surf , zo lang? ik snap niks van die temp kaartjes..... het lijkt me ook zo'n gedoe , elke dag tempen. ik vind het knap van iedereen die dat volhoud! heb ik diep respect voor...... ik heb net babyboom gekeken , pffff de tranen rolde over mijn wangen. wat erg.... dan hebben wij het maar goed hier in nederland...pffff
Heb ff gezocht en je temp kan ook beetje stijgen na innesteling kan natuurlijk goed zijn dat mijn ei niet goed gespot is omdat tempen niet goed is gegaan door slechts slapen en mssn een verkeerde tempmeter en dat ik een lichte stijging nu heb omdat ik innesteling heb gehad? Voel me nu nl precies zo als vorige maan ( toen ik dus wel zwanger bleek) volgens mijn berekening zou ik al goed kleine ssympjes kunnen hebben zou ik nu 7 dagen voor nod zitten heh bah wou dat ik een testje had
het klopt inderdaad. je ei word oud en minder goed van kwaliteit.oftwel een oud eitje het bevruchten word daardoor ook moeilijker omdat hij zwakker is. maar het is niet onmogelijk. ik heb dat ook gelezen op een pagina van verloskundige.
hey dames, wat een getob met die eieren.. haha mijn temp is ook al hoger, maar is heel de maand gemiddeld al wat hoger dan voorgaande maand. nog geen ei gespot, ach ja, ik wacht rustig af. over een laat ei. ik ben bij mijn dochter 2 weken bijgesteld dus een laat ei. en ze was er toch echt!! je doet er langer over voor je eitje rijp is, maar voglens mij als hij springt is hij rijp. je hebt alleen minder kans omdat je minder vaak een ei hebt. maar ja, er zijn zoveel verschillende verhalen over dat internet en ieder persoon is anders. zometeen weer werken, maar met dit weer maakt het niet zo heel veel uit. volgens mij is het nog niet droog geweest. @ennasil, jouw ei lijkt me in ieder geval duidelijk, hopelijk nu een bevrucht ei.
@flex: ik hoop het voor je meid! @ennasil: hmm dus toch, nou ja, ik ga er gewoon vanuit dat mn lijf een prachtig ei aan het brouwen is en dat er straks een wonderkindje uit komt haha @hier toch maar boodschapjes gedaan, de regen was minimaal. hier is het toch wel een groot deel van de ochtend droog geweest tmv2, bij jullie niet dus? hier straks ook werken, maar 2 uurtjes, dus dat is te overzien haha morgen maar 1 hihi, dus eigenlijk al een beetje weekend.
ik denk dat het hier in het totaal 10 minuten droog is geweest. het is echt vies weer!! je krijgt vast een mooi ei, zelfs als hij later komt. ik mag tot half 12 vanavond jammer genoeg iets meer dan 2 uur, daarna nog 3 nachten en dan heb ik weekend..jahoe!!! ik ben echt aan het aftellen voor de vakantie, nog 6 dagen!! nu alleen nog wat beter weer.
tmv2: oe das wel wat meer ja, balen hoor! succes maar weer, en inderdaad vakantie is dichtbij! op mn werk houden we ook de schoolvakanties aan, dus na volgende week ben ik 6 weken vrij, joepie! gisteren de camper besloten, we nemen die van 28 ft, dat is dus iets van 8 (!) meter lang. ook een hotel geboekt voor de eerste dagen in Washington, heb er zo'n zin in. nu alleen nog even een hotel zoeken voor de laatste dagen in Miami en daarna nog kijken welke campings een beetje leuk zijn en een route uitstippelen (hebben we al wel grofweg gedaan). denk trouwens dat mn ei nu wel echt gisteren geweest is haha, mn slijmpies zijn aan het veranderen naar meer wittig, zalfachtig, dus ik heb vast een hogere temp morgen (ja, ik hou goede hoop hihi)
heerlijk dat is al een hoop vakantievoorpret!!! hoe lang gaan jullie naar amerika. hopelijk is inderdaad je temp morgen hoog! hier heb ik maar 3 weken vakantie, 2 weken samen met manlief. lijkt me heeriljk 6 weken zomervakantie..maar ja, dan moet ik het onderwijs in gaan. ik heb nu in het totaal 5 weken vakantie, maar ik moet wel 26 weekenden per jaar en veel feestdagen werken. soms baal ik daar wel van, maar ik heb wel heel flexibel werk, als er een keer iets is, kan ik vaak ruilen of ik kan een keer een week 8 dagen werken en de week erop helemaal vrij.
ja ik hou echt van voorpret haha, we hebben altijd heel veel plannen, storten ons daar helemaal in, rijden overal heen om te kijken en te bedenken en uiteindelijk doen we niks, haha. soms worden de mensen om ons heen wel gek, die denken elke keer dat we ergens serieus mee bezig zijn, bijvoorbeeld huizen kijken ofzo, en dan gaat het allemaal helemaal niet door haha we gaan 3 weken en 2 dagen. ik zit niet in het onderwijs, maar begeleid kinderen met leer-en gedragsproblemen, vaak is het schoolgerelateerd, en we vinden daarom ook dat ze in de vakantie echt vrij moeten zijn en niet nog eens naar ons toe hoeven te komen, dus we houden daarom de vakanties aan om dicht te zijn. ik ben freelancer, dus gesloten betekent geen geld, das weer het nadeel, maar ja, zijn we inmiddels gewend.
als je maar lol hebt, de voorpret maakt het toch leuker en wat er dan uiteindelijk van komt... als je maar zelf een goed gevoel erbij hebt. heerlijk 3 weken lekker weg.. en dan ook echt weg. hmm freelancer lijkt me ook pittig, dan moet je zorgen dat je een buffer hebt met de vakantieweken. anders mis je toch een hoop. ik ben namelijk altijd weer blij als mijn salaris weer op de rekening staat
ik ga de kids naar de oppas brengen en werken. tot morgen weer ladies. en hopelijk hebben we dan allemaal een ei gespot..haha
Zo de kids weer op school en esmay heeft een pesthumeur ze maakt mij alles onmogelijk hier... Ook vandaag weer last van stemmingswisselingen en ben zo enorm moe... Ben blij dat ik nu ff zit strax weer door de regen maar hey! Ik bekijk het van de zonnige kant... De meeste regen valt naast me!
zo weer even opgeruimd heb wat speelgoed uitgezocht, want het slibde echt dicht hier beneden. er is 1,5 krat naar boven gegaan aan babyspeelgoed en 1 krat wat ik weg ga gooien (stiekem als thijmen het niet ziet, want dat mocht nu absoluut niet haha)
@ trotsemamavan2 ja het is hier inderdaad bagger weer hier in brabant bleeh!! en hard waaien niet normaal. in het noorden ziet het er goed uit op de buienradar
NOD-lijstje juni: 28 juni: ennasil (ronde 3, 1e kindje) juli 7 juli: MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje) 15 juli: miran336 (ronde 1, 2 jongens) 17 juli: Bijoux (ronde 7, 2 jongens) 22 juli: Saabenjelle (ronde 1 na 3x vmk, 1 jongen en 1 meisje) 23 juli: fl3xgirl (ronde 2 (ronde 1 na vmk), 2 meiden) Susanne (ronde? IUI 2) 30 juli: moedervan3 (ronde 1, 2 meiden) Surf (ronde 4 (ronde 1 na vmk), 2 jongens) 31 juli: trotsemamavan2 (ronde 8, 1 jongen en 1 meid) Augustus Begin augustus Smile (ronde 4, 2 meiden) 4 augustus: Holly Hobby (ronde 1, J&M) 10 augustus: Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Rooosje - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? -------------------- zo heb even mijn nod weer verplaatst naar de 30e... hopelijk hoef ik m niet nog een keertje te verplaatsen...