hier net ook boven alles gestofzuigd en bedje afgehaald en gelijk maar in de wasmachine gedaan nu dat ik eraan denk zal die wel klaar zijn! dus zo maar is even ophangen. zometeen nog even beneden stofzuigen en de wc's soppen. en dan is het weer tijd om te werken. morgen lekker dagje vrij. even naar oosterhout om alvast inkopen te doen voor de vakantie.
He dames, Julie kletsen er weer heerlijk op los! Ben gevangen door een verkoudheid of griepje en lag daarom gister om 20.00 al in mijn bedje tot 23.30 wakker gelegen en tv-gekeken. Hoe ver voo je ei begint bij julie de verandering in slijm e.d. Wil er eens serieus mee bezig zijn. Dit keer kijken of we er überhaupt invloed op kunnen hebben wat het geslacht betreft.
bij mij veranderde mn slijm ongeveer een dag of 4 voor ei al, maar nu dus al veel langer af en aan, maar ga ervan uit dat dit geen normale cyclus is
Heb er nooit zo opgelet maar heb een aantal dagen nu last van slijm terwijl mijn ei dit weekend komt. Verschilt dit erg per persoon?
@bb; ik zie altijd bij iedereen 2 cycli onder elkaar staan, maar bij mezelf zie ik dat nooit, hoe kan ik dat doen, lijkt me handig.
ja slijmpies verschillen enorm per persoon, lang niet iedereen ervaart het, en sommige een week en anderen 1 dag, dus daarom is het belangrijk om bij jezelf goed te observeren zodat je je lichaam leert kennen, dan heb je over het algemeen een idee van wanneer je ei springt.
weet iemand iets van mrs Dee, die moet al over tijd zijn of een nieuwe ronde begonnen... en miran? spannend! voel je al wat?
Ik zie ut al 10 euro ga vragen aan mannetje ofnie het wat vind ga ik um vanaaf nog halen! Alleen de maansteen is voldoende toch?
mssn moet ik ook maar een maansteen halen, het ondersteunt ook de zwangerschap las ik... en het is mijn geboortesteen, dus pas vast goed bij mij. maar hoe moet je zo'n steen bij je houden? in n armbandje ofzo? of los in je broekzak? ik wil m liever niet als ketting...
flex; ik denk dat ze het ook in die natuurwinkel hebben bij het station in hoorn. daar hebben ze allerlei van dat soort dingen, hoef je niet helemaal de stad in...