ik heb al mijn ketting met mn mannetjes, dus nog een ketting erbij vind ik niet passen... vandaar, op zich is het wel een mooie steen, dus daarom dacht ik mssn als armbandje zag op internet al een 'vruchtbaarheidsarmbandje' of een 'zwangerschapsarmbandje'.
Volgens Agrippa helpt de steen in het voorzien van gebeurtenissen. Daartoe plaats je de steen onder je tong en denkt aan een gebeurtenis in de toekomst. Als je hart sneller gaat kloppen zal de gebeurtenis plaatsvinden, blijft je hart rustig dan zal de gebeurtenis geen doorgang hebben. Op de eerste dag van de maanfase heeft de steen een uur deze kracht. Op de tiende dag van de maanfase het eerste en tiende uur. Andere bronnen vermelden dat je met afnemende maan de steen onder je tong moet plaatsen om voorspellingen te kunnen doen. Als geliefden tijdens volle maan een steen onder de tong nemen zouden ze hun toekomst samen kunnen voorzien. Met een maansteen onder de tong zou je korte termijn geheugen versterkt worden. Ideaal om gebruik van te maken als je de avond voor je examen nog zit te blokken.
die winkel zit aan de voorkant bij alle bussen, zeg maar als je ervoor staat, met je gezicht naar het spoor dan links.
heb dit armbandje van mn ouders gekregen uit vietnam... nou las ik net dat ze in aziatische landen vaak maansteen gebruiken in sieraden... is dit ook maansteen, of niet? Bekijk bijlage 166930
wow, het gaat er hier lekker op zeg! en ik moet weg over 10 minuutjes... hopelijk is het dan wat droger...
hmm volgens buienradar zitten we er vanaf nu voorlopig wel in, balen! toch maar ergens de plu vandaan toveren haha, gebruik m echt nooit!
ik ga ervandoor, spulletjes verzamelen, ramen dichtdoen boven, anders is alles straks drijfnat in de slaapkamer... fijne middag!
ik moet zo gaan werken. en ik durf niet zo goed auto te rijden met dit weer met die harde stoten. is het een beetje te doen?