balen meis! dikke knuf... ik ga zo ff bellen voor een zwembad.. zag dat het weekend heerlijk word en ook dan moet mijn man werken.. had een mooie gezien, maar is ruim een uur sturen en heb vandaag de auto tot mijn beschikking..
dank je jannie. hou jullie op de hoogte. misschien komt opoe toch op bezoek. ik weet ook niet meer wat ik moet denken. mijn lijf zegt en voelt toch zwanger, maar ja je weet het niet he. gewoon wachten nu dus.
He natas.. balen zeg.. Paar daagjes wachten nog maar dan. Ik ben me weer leeg aan het spugen vanmorgen. Blegh...
@saab ja de wc is nu je grootste en trouwste vriend, hahaha. je moet maar zo denken, het is niet voor niets. ja ik wacht het nu gewoon maar af. aangezien ik met de jongste ook een week overtijd pas postief teste. ik vind het gewoon raar, zulke kwalen al 1 1/2 week en nog geen streepje. heb ook niet de klachten die ik normaal heb voor mijn nod. vaag allemaal. wacht dus tot zondag en ga dan testen. misschien is dat mijn dag, mijn cadeautje.
wat mooi gezegd!!! je hebt gelijk, ja ik hoop ook dat mijn man om gaat mijn vriendin is geisteren bevallen van een dochter o zo verliefd prachtig!!! hopelijk gaat mijn mannetje ook om de kinderen zijn nog jong geniet natuurlijk vollop van mijn 2 jongens maar wat kan een verlangen groot zijn!!
Welkom nieuwe dames! Fokje, mijn man heeft ook een tijd moeten nadenken. Mijn verlangen was enorm en hij vond het goed met twee. Maar langzaam maar zeker is hij aan het idee gaan wennen en toen wilde hij er ook voor gaan. Geef het tijd en vooral ruimte (niet pushen), wie weet draait hij nog bij. Natassja, jammer zeg. Maar geen bloed is goed nieuws. Hopelijk over een paar dagen wel positief! Saabenjelle, je klinkt enorm zwanger, het zou fantastisch zijn! Ik hoop dat er snel duidelijkheid is! Hier heel veel onduidelijkheid. Deze cyclus is vreemd. Ik heb nu weer een bloeding, terwijl ik net twee weken geleden mijn menstruatie (?) had. Nu dus al een paar keer elke twee weken een bloeding. Heb ik nog nooit gehad. Ik ben wel onregelmatig ongesteld, maar nooit met zulke korte periodes ertussen. Snap er niets van. Ik kijk het nog even een paar weken aan en ga dan naar de huisarts. Maar wanneer nu mijn nod is? Geen idee.
@zonnedans wanneer ben je met de pil gestopt? misschien een idee naar de ha te gaan en een pil te vragen die alles goed op gang brengt. dan heb je ook weer een normale cyclus. ( als het goed is ) hier mijn huiskamer overhoop gehaald. ga de vloer weer eens goed in de olie zetten, maar denk niet dat ik de hele kamer red, vanwege mijn rug. balen zeg. heeft een van jullie hoe lang die rugklachten ongeveer aanhouden?
Ik ben al zes jaar van de pil af. Mijn cyclus was sinds de geboorte van mijn zoon gewoon normaal (nu dus zo'n twee jaar) en ineens heb ik dit. Vandaar dat ik het eerst even aan wil kijken. Geen idee hoe lang je rugklachten aan zullen houden, wordt het nog niet minder?
hoii meiden jeetje wat is er veel gekletst!!! had ff geen tijd en de puf om ff te komen haha heb zo'n enorme spierpijn!!!! nu nog steeds! @ surf was gezellie gisteren!! moeten we vaker doen! @ zonnedans wat vervelend van die bloeding! (mssn van eisprong??) @ nattasja he bah een nega test wat vervelend zeg!!! En er was een nieuwe zag ik? Welkom!!! @ fokje jammer dat je man nog niet om is wie weet gebeurt het nog ben ik nog wat vergeten heb niet alles nagelezen was te veel
rugklachten nog steeds niet minder nee. iets na de afleestijd van 5 min. roze veeg bovenin met lijkt een half klein streepje. bah zondag maar weer afwachten.
@nattas: o balen joh, een mooie streep zou zo veel meer duidelijkheid geven! kan je niet ff een fotootje maken van je vage streep? mssn zien wij wel veeeeel meer hihi hopelijk zondag een mooi kado! @flex: was zeker gezellig! @zonnedans: wat ontzettend vervelend joh, weer een bloeding! is het net zo heftig als een gewone menstruatie? anders kan het mssn een ovu-bloeding zijn of een innestelingsbloeding (weet niet wanneer je ei is geweest...). ik zou al even het telefonisch spreekuur bellen als ik jou was... hier vanochtend heel veel slijmpies en een uurtje daarna meteen zalfachtig zeg maar, ik denk dus mn slijmpiek gehad te hebben en dan dus vandaag mn ei! vanochtend was mn temp weer gezakt, en volgens mij zakt die ook altijd bij een eisprong. hopelijk morgen dus een stijging... dan wordt mn nod 18 mei, scheelt toch weer 5 dagen... gisteren ook steeds steekjes en buikpijn, vannacht en vanochtend ook nog, maar nu lijkt het minder te worden... spannend, spannend! moeten we alleen weer 2 weken wachten, balen! vanochtend gewerkt, moest nog wat af maken, want eigenlijk heb ik vakantie... was om half 2 thuis. net een boterhammetje gegeten en nu ga ik de stofzuiger en de dweil mee naar zolder nemen. doel van vandaag: zolder en 1e verdieping opruimen, zuigen en dweilen... leuk! (NOT)
ooo wat zo zielig was gisteren trouwens... we waren na het eten nog even aan het wandelen door de wijk en thijmen ging met zn houten loopfiets, knalde hij met zn voorwiel in een gat en krak, zn fietsje stuk! helemaal in tweeen! gelukkig heb je dan bol.com en daar hebben we meteen een nieuwe (stalen) loopfietsje besteld, want hij vindt het zoooo geweldig, hij was helemaal verdrietig. vanochtend probeerde hij het weer te maken, maar ja, dat kan echt niet meer... hopelijk komt de nieuwe vandaag binnen. en oja, ik heb gisteren eindelijk het AMC te pakken gekregen en ik wilde een afspraak maken, maar ik krijg eerst formulieren toegestuurd die ik weer ingevuld moet retourneren... duurt allemaal weer langer dan, maar goed...
foto gaat niet lukken. heb het geprobeerd. het is gewoon een ligt roze vlekje rechts boven met een 1/3 vaag streepje naar beneden, waar denk ik de streep hoort te staan. de test van zondag was/is nog steeds omowit. vrijdag nog maar een testje doen denk ik. haal morgen er weer 2v5.
@ surf aaah wat sneu van het fietsje zeg!! hopelijk heb je vandaag de nieuwe @ nattasja hoop dat je snel duidelijkheid hebt! dit is ook niks zo halve streepjes willen we niet we willen knal strepen!! *duim*
nog 20 dagen!!! dan gaan we voor een brusje!!! joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *sorry* besefte het me ineens LOL!
Flex: Jaaaaaa het is al bijna!!!! @nattasja: hmm jammer, hopelijk vrijdag al meer duidelijkheid! Hier: eindelijk eens gedaan wat ik me had voorgenomen haha, ik vind namelijk heel vaak dat ik boven moet dweilen en stofzuigen enzo, maar ik doe het bijna nooit (oeps) nu dus boven alles schoon en hier beneden opgeruimd (ook weer wat echt babyspullen naar boven gedaan) nu staan alleen de stoere auto's enzo er nog haha
als het huis dan zo opgeruimd is dan verbaas ik me er steeds over dat we eigenlijk best een groot huis hebben haha, maar met altijd overal troep zie je dat niet zo... heb net de formulieren van het amc gekregen, zo maar even invullen denk ik. nog even de doorverwijzing bij de huisarts ophalen en dan hopelijk snel een afspraak...
goedzo Surf!! opruimen geeft zo'n heerlijk gevoel!! ruimt ook meteen je hoofd een beetje op merk ik altijd!
@ Surf, ach dat arme mannetje zn fietsje stuk.. Bram hier heeft ook een houten loopfietsje, vindt ie helemaal geweldig! @Nattasja, oooeeehhh! Nu wordt het helemaal spannend! Vanmiddag weer een test gedaan (kon me niet beheersen haha) Nog steeds positief. Hoop zo dat het een nieuwe zwangerschap is! 5 weken na miskraam nog steeds een vette positieve test lijkt me toch niet normaal. Dan zou t streepje op zn minst toch steeds lichter moeten worden? Of ik heb gewoon de pech dat het bij mij niet wil zakken. Weet ik veel... Ooooh was t maar vrijdag!