Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nattasja spannend de echo vanmiddag s6

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Natasja; succes vanmiddag!

Smile; mooi kaartje zeg!

3. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    heb zo'n zin in vanmiddag. de jongens gaan ook mee. kijken hoe hun het beleven.

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ben even kwijt hoe oud je jongens zijn? Lijkt me voor de kids ook leuk/spannend, een broertje of zusje erbij.

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Nattasja succes en veel plezier vanmiddag!!

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dames dank je wel voor de felicitaties :D

Surf
    nog gefeliciteerd met je oma, egmond aan zee is echt mooi.
    Ik ben er 2 keer geweest en verbleef in hotel zuider duinen heerlijk is t daar.
    Was wel 1 van de zeldzame bruine mensen daar haha maar voelde me echt niet ongemakkelijk.
    Temp ziet er trouwens nog goed uit hoor spannend ik duim voor je

Smile
    Mooie dip in je temp

Hier
    Ik heb 2 dagen niet getempt en eergister laatste ovutest gedaan, was toen niet positief dus ben benieuwd naar vandaag
    Hoop niet dat ik weer zo een laat ei krijg.
    Ik ben trouwens 27 geworden, en het was een zeer geslaagd feestje.
    Alleen kreeg ik btje ruzie met de onderbuurvrouw, kwam schreeuwen en tieren aan mijn deur
    niet eens normaal vragen of het zachter kan (waren nogal veel kindjes)
    Maar vandaag kwam ze haar excuus aanbieden dus we hebben het weer bijgelegd gelukkig.

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Baby boom... gelukkig is de ruzie bijgelegd en heerlijk zo'n geslaagd feestje.

Wie mag er als eerste testen nu???

Aaarg.....vreselijk het wachtbankje!! Ik begin opeens te twijfelen op mijn temp van 37,0 niet 37,1 was....Dan ziet mijn 'dipje' er al heel anders uit....

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat wachten is echt verschrikkelijk, de eerste week is nog te doen maar de week erna pffff.

Hoop natuurlijk op roze Dames ;) zou wel weer fijn zijn.

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Volgens mij is surf de eerste!!!

Babyboom fijn dat je een gezellige verjaardag heb gehad.. 27 das nog jong.. Mooie leeftijd.

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Trotsemv2 ik voel me helemaal geen 27 ik voel me nog steeds 26 hahaha
    Wat is jou leeftijd?

11. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    29, volgende week word ik 30... AAAAAHH.. daarom zeg ik 27 is een mooie leeftijd. ik heb een vriendin die al jaren 27 wordt, haha dus ik zou zeggen houd dat erin.:D

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ook een leeuwin dus :D
    Hoe voelt het om dichtbij de 30 te staan?
    Ik werd er gister vaak mee geplaagt, haha die vriendin van jou is me er 1 gelijk heeft ze hoor hahaha.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo vriendinnetje met kindjes zijn weer weg... ze waren hier al om 9 uur, dus lekker lang! gezellig!
    lekker pannenkoeken gebakken en nu even uitpuffen op de bank haha

ik ga nog even bijlezen...

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff testdrang, ja heel erg zelfs! omdat ik nu een gevoel heb van het zal wel niet, wil ik het gewoon weten...
    tot nu toe niets in ieder geval. mn bmm was van laag naar medium daarnet. heb nog steeds krampjes (maar ja kan er ook bij horen...) en hoofdpijn (had ik vorige ronde ook voor nod en toen was ik wel zwanger...) dus het kan echt alle kanten op nog steeds....

willen jullie voor me duimen??

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ja een echte leeuwin haha.. mijn zoon is ook een leeuw en dat kan soms best lekker botsen moet ik zeggen.

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschrikkelijk vind. ik weet dat 30 helemaal nog niet oud is, maar je gaat je 20-er jaren uit. je jeugd!! dat gevoel heb ik. er wordt nu van je verwacht dat je jezelf volwassen gaat gedragen haha:p

nee het is echt een mijlpijl in je leven vind ik, de volgende fase. ook heb ik altijd gezegd dat ik heel graag voor mijn 30ste zwanger wilde zijn van de derde. dat gaat dus niet meer lukken of het moet deze ronde raak zijn, wat ik niet geloof.

manlief is pas 36 geworden, die zit ik nu constant te plagen dat hij nu toch echt richting de 40 gaat.. haha verzacht mijn leed;)

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik duim me rot voor je..haha
    het is wel een van je langste cyclussen. ik hoop echt zooo dat je de volgende bent met een 2 roze strepen. vind het wel heel knap dat je nog niet getest hebt.

ik heb mijn testen thuis laten liggen, om mezelf te beschermen, als ik echt overtijd ben, rijd ik wel even naar het dorp voor een test.. haha maar dat duurt nog even.

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf: ik duim!
    Maar nu sla ik me eerst achter de pc weg......ff wat anders dan zwanger of niet zwanger......zucht...

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam

Hahaha lig helemaal in een deuk.
    Ja mijn vriend is ook een leeuw nou ik weet er alles van dat dat flink kan botsen :$, wat een koppige mensen zijn wij zeg :p
    ga je je vent plagen gekkie hahahha
    ik kan die van mij niet plagen die word 26 :)

Aaah meid het gaat er om hoe je je voelt toch?
    en ik hoop dat je deze maand gwn zwanger bent en anders gwn nog in de 30 dat is ook nog mooi toch?

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Surf
    Echt spannend:D

Nou hier komt ei eraan hoor testje was duidelijk donkerder aan het worden :D:D:D ik ben blij, ik denk ei op dag 18 of 19 als ik mijn lichaam zo een btje ken en aan het testje te zien.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @babyboom: fijn, je ei in aantocht!

@ hier net 29 geworden en vriendjelief een paar maanden terug 30! Hij vindt het echt vreselijk en ik kan nu nog een jaartje zeggen dat ik nog een jonge blom ben en hij al echt oud haha

Deel Deze Pagina