Ik vind jullie allemaal nog jong hoor, ik ben in januari 26 geworden. Dus ik geniet nog even van mijn twintiger jaren, hahah. Maar je bent zo jong als je je voelt toch.
Ben ik dan met mijn 31 de oudste hier? Surf: ik duim heeeeel erg hard voor je! Babyboom: je ei komt er aan, fijn zeg!
ik zeg ook altijd tegen mijn vent dat hij nog een jong bloempje heeft!! maar dat is natuurlijk ook zo!! haha (we schelen 6 jaar en een maand)
Ja jullie schelen best veel inderdaad! Hier is Thijmen vanaf zaterdag bezig met zindelijkheidstraining en het gaat supergoed, nog geen ongelukjes gehad zelfs! Hij is wel wat obsessed mort ik zeggen, want hij rent continu naar de wc... Zal de nieuwigheid wel zijn... Zaterdag wilde hij alleen maar in z'n luier plassen, dus zodra hij even 5 min z'n luier om gedaan, 's middags ging hij uit zichzelf op het potje die al de hele dg in de woonkamer stond en vanaf daarnet gaat ie op de wc!! Joepie!
Surf hahaha leuk he als je vent wat ouder is. Damyar 26 vind ik een mooie leeftijd en ik mis em ook hahaha Miran Ik weet het niet , hoe was het voor jou toen je de 30 naderde?
Babyboom: haha, 30 worden deed geen pijn gelukkig Ik voel me niet veel anders dan als 20er hoor. Soms denk ik ineens, jeetje ben al 31... maar ik voel me nog hartstikke jong. Surf; hier vandaag ook een jongetje zonder luier. Ook zo met hem naar de winkel geweest. Even een plasje doen voor we weg gingen, ging hartstikke goed. Ik hoop dat het doorzet, heerlijk (eventjes) zonder luiers.
Ja gelijk heb je meid, een vriendin van mij is deze maand 32 geworden en ziet er uit als 20 en voelt zich ook nog lekker jong. Daar gaat het om toch hoe je je voelt. Knap van jou ventje hoor en mocht hij iets kiezen uit de winkel?
ik lees dat er twee hele knappe kerels zijn hier op dit forum. wat goed zeg, mijn kerel deed er iets langer over.. haha echt super knap!! dat is zeker een beloning waard.
zo net naar buiten geweest, naar mn schoonouders in de straat, daarna nog een rondje gewandeld, moest is onderweg natuurlijk plassen, te ver om naar huis te rennen, dus onze eerste wildplaspraktijken met onze oudste zoon zit er op haha er kwamen 2 druppels... toen weer verder gewandeld, nog buiten gespeeld en toen ik het aan de buurman vertelde bedacht ie dat ie ook moest, dus snel naar de wc, weer 2 druppels haha maar goed, dus zonder problemen anderhalf uur van huis geweest! ik ga nu snel koken!
@miran ik ben als het goed is de oudste. ik word in oktober 34. mijn jongens zijn 9 en bijna 7. vanmiddag de echo gehad en hij was weer super. mag volgende week weer, want ze had nu geen tijd voor de nekplooimeeting. ook kan ze mij dan al vertellen wat het word. ze zei het nu al, want ze zag het al. hopen dat ze gelijk heeft. word dus nu extra spannend. de jongens vonden het ook erg leuk. hebben ook alle 2 een eigen fot gehad.
Fijn dat je echo goed was, helemaal super en dan volgende week weer!! Jahoe!! Konden ze nu al zien wat het wordt. Ik dacht dat dat pas op zijn vroegst met 15 weken kunnen zien omdat het dan pas goed ontwikkeld is.. Maar wauw!! Dat zou wel leuk zijn. Ze kunnen tegenwoordig ook steeds meer.
pff ik moet nog in bad! maar dat doe ik wel voordat ik naar bed ga! manlief is er namelijk niet die is 2 daagjes naar het buitenland. en anders moet ik de kleine pup 2 keer opsluiten dat vind ik zielig. hij is nu DRUK!! ze trainen my alvast voor een een beebje
Goeiemorgen allemaal! Nattas: fijn dat de echo goed was! En niet te vroeg meten hoor die nekplooi... Bij kasper zei ze er iets over, terwijl we er niet om gevraagd hadden en het was nog te vroeg eigenlijk... Hij leek dus te dik. Toen werden we naar huis gestuurd voor n week met de opdracht om na te denken over wat we zouden willen als het een wk later nog zo was, Pff, vreselijk! Een week later was het prima in orde! Hier m'n temp wrs iets omlaag... Om 6.10 uur was ie 36.9, dus nog mooi, maar half uurtje later 36.7... Laat die ongie dan maar komen, want zo'n lange cyclus voor niets is echt zonde van de tijd!
de combinatietest moet voor 14 weken en het liefst voor 13 weken en ik ben morgen 11 weken. vandaar dat ze het volgende week doen. het word dan een uitgebreide echo en ze kijkt dan extra naar het geslacht. mijn man kan namelijk niet wachten en dat vertelde ik haar gisteren, vandaar.
Meiden, ik heb blijkbaar toch een VIP op FF.....maar ik ga straks dus niet betalen. Blijf je je kaartje dan wel houden????