Dannie jou uitspraken zijn vaak zo grappig Nou heerlijk toch gourmetten, ga ik morgen doen bij me zus die is dan jarig. aaahw meid hoop dat je je snel weer wat jonger gaat voelen.
IS het trouwens babyboom (nederlandse of engelse uitspraak?) babydenneboom, of babyslagboom, of babykerstboom??
mn buikje is wel te zien ja, maar niet door sjimmie!! had vroeger (voor de eerste zwangerschap) een behoorlijke strakke buik, maar das helaas nooit meer goedgekomen
Hahaha gekkerd op zn engels Ja dat van die buik ken ik hoor,ach vind het ook niet zo een ramp. Vind mezelf nog steeds HOT (met kleren aan) hahahahahha
trouwens net weet wat geshopt voor vakantie. Voor de kids een heerlijk joggingpakkie gekocht. Voor allebei dezelfde maar dan in een andere kleur (Heerlijk burgerlijk toch!) Nu mn man en ik nog in hetzelfde trainingspak en dezelfde regenjassen en we zijn er helemaal klaar voor
Ik ben ook echt niet ontevreden met mezelf. Tuurlijk zouden er een paar kilootjes af mogen maar zoals ik ben ben ik goed. Ik ben 1.79 m groot en weeg 75 kilo. Dus dat is vrij normaal volgens mij. Ik zou graag 5 kilo afvallen, maar ach, dat komt ooit wel weer. (Of niet)
Helemaal mee eens. Kunnen we trainen zo hard als we willen maar dat gaat echt niet meer weg. (maar van trainen komt wegens tijdgebrek ook niet echt veel *schaamschaamschaam*)
zo, helaas was het slaapje wat korter dan gehoopt... maar goed. hij heeft al lekker weer fruit gegeten met een koekje en speelt nu lief. @dannie: fijn een goede echo! heerlijk, die eerste 3 maanden goed doorgekomen! en dan alleen nog uitslagen, das wel spannend, maar is vast goed! wanneer gaan jullie weg? van het weekend?