Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ jeetje surf wat een verhaal. had ik trouwens niet verwacht van Dhr. Renkens. ik zou ook in jou geval gewoon naar het amc gaan en uitleggen hoe of wat. nee heb je en ja kan je krijgen toch. succes.

@ saab nog een halve dag en dan weet je het, spannend. duim nog steeds.

hier vanochtend weer getest, maar weer nega. weer niet omowit.
    zit rechts weer een roze vlek, maar geen streepje.
    wachten maar weer tot zondag en als hij dan nog negatief is ga ik dinsdag naar de ha als opoe er nog niet is natuurlijk.

2. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    jaja, nog 3enhalf uur!:$
    Dat is als ze op tijd bellen tenminste. Daar ga ik eerlijk gezegd niet vanuit.. Je weet hoe t gaat in een ziekenhuis.. wachtenwachtenwachten.
    Zodra ik wat weet dan laat ik het weten uiteraard!

@nattasja, zijn die testen wel goed dan? Er hoort toch geen vlek in te komen? Wat een getress allemaal he.

Weet wel dat als ik niet zwanger ben, ik dan even een pauze in ga lassen. Op deze manier trek ik het ff niet allemaal. Vooral door al het gedoe met mn schoonvader. Maar ik hoop natuurlijk dat die pauze niet hoeft te komen!

3. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    uhm... ging net in een bakje plassen om nog een test te doen, en toen kwam er een ding uit... Heb t in een glas water gedaan. Geen idee wat het is. Ben bang dat t een vruchtje was.. Kan je en vruchtje verliezen zonder bloed? Nou snap ik er helemaal geen zak meer van! :x

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nattasja: lekker vaag weer, zo'n test joh! hopelijk zondag eindelijk een goede! ken je dr Renkens?

@saab: nog minder dan 3 uur! (maar ja, ze zullen wel pas een stuk later bellen...)

@vash: oe spannend, ik hoop allemaal innesteling en dat je de 8e een mooie posi test hebt!

@jannie: ja dat tempen is echt een gedoe. dan word ik wakker, o ik moet tempen, onee, het is nog donker, ga ik plassen, kan ik nog wel lang genoeg slapen voor een goede temp, ja, ok gelukkig, weer wakker, o ik moet tempen, even wachten nog, lig wakker te wachten, ja nu dan maar, wel/niet gestegen, he hoe kan dat nou, denken, denken, denken. en onee, daar is kasper alweer wakker, tis 6.15... zo gaat het nu elke dag. lekker onrustig. ik temp deze ronde nog af en dan is het klaar...
    mn temp is nu wel een beetje gestegen, maar nog niet genoeg, hopelijk morgen verder een stijging...

kindjes net naar de opvang gebracht, ga vandaag kaspers fotoboek van zn eerste jaar afmaken, ben ongeveer bij januari en moet dus nog tot en met april. hopelijk lukt het...

jullie nog plannen voor vandaag?

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @saab: kan je er een foto van maken?? ik denk dat het wel zou kunnen, maar je hoort het niet vaak

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en heb je de test ook nog gedaan, of niet meer?

7. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ surf ja ik ken renkens heel goed. heeft mijn oudste op de wereld geholpen. ik vind het een van de beste die er in hoorn zit. hij is alleen heel zakelijk. nou moet ik wel zeggen de gene die ook goed waren zij er niet meer.

@ saab wat is dat nou weer. wat een spanning, hoop dat je snel wat weet. kan je nu niet de ha bellen om het te laten zien?
    we horen het wel succes he.

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    *dikke knuf voor saab*.. meis die spanning... is het trouwens wit en draderig?
    dat heb ik tijdens mijn zwangerschap ook gehad, maar weet niet wat het betekent...

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Verloskundige komt er zo aan. Zou even na tienen hier zijn om te komen kijken wat het is. Het zit in een glas water. Heb er wel in geknepen en aan getrokken omdat ik wou weten wat het was. Het is wittig met een donker ding erin. Kan niet missen volgens mij. Zou niet weten wat er anders uit zou kunnen komen..
    Jullie horen het zo gelijk.
    Test was nog positief

10. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    sterkte meid. hoop dat het geen slecht nieuws is.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    sterkte meis.. hoop dat het geen slecht nieuws is meis..
    fijn dat ze naar jou toe komt meis...

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooo saab, nee hoor! als je het zo omschrijft klinkt het wel zo...

@nattasja: ik ken renkens niet zo goed, ben alleen bij hem geweest na mijn mk voor een controle-echo en toen vond ik m 3x niks.
    verschillende mensen uit mijn omgeving zijn ook erg negatief over hem... nou ja...

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  14. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    hier een foto
    Verloskundige is net geweest.
    Zij denkt dat het inderdaad een vruchtje is, maar helemaal zeker weet ze het niet. Het ziet er anders uit dan de miskramen die zij gezien heeft. Advies is om het af te geven bij het ziekenhuis en het daar te laten onderzoeken.

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

Waahhh jullie kletsen veel zeg, niet om bij te houden.

Saab; als het goed is is of komt de vk zo, ik zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn.

Leuk al die opmerkingen van de kinderen, mijn oudste zoontje zij een tijdje geleden tegen een verkoper, mijn mama heeft een kindje in de buik. Een week later had ik idd een positieve test en een week daarop een vmk. Slik.

Surf, wist wel iets van het verhaal af, maar nu zo te lezen is het helemaal duidelijk. Heel goed hoor dat je actie onderneemt.

Ik geloof dat ik vandaag of morgen mijn ei heb, heb het tempen naast me neer gelegd, mijn jongste spookt snachts nog vrij veel, dus echt duidelijk werd het niet. Ik gebruik nu alleen ovu testjes en die van vandaag is knal, dus we gooien er nog een klusje tegenaan, hahah.

16. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @saab balen zeg. ga je zo naar het ziekenhuis? en duurt het dan lang voordat je wat weet? sterkte.

17. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Hang nu al 10 minuten in de wacht bij dat kl*teziekenhuis:x

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @saab: hmm jeetje joh! tis inderdaad een beetje vage substantie... gek dat de vk het niet wist...
    wanneer ga je het naar het ziekenhuis doen en wanneer krijg je dan de uitslag? zal nog wel even op zich laten wachten.
    wat zei de vk erover dat je nog helemaal geen bloedverlies erbij hebt gehad? kan dat?
    mssn heb je een van de twee verloren en zit er nog een gezond vruchtje in je buik? ik weet het ook niet...
    sterkte!!

@damyar: ja die kleintjes kunnen heel wat voelen al volgens mij hoor.
    we waren gisteren in de dierentuin en er stond een ezeltje. mn oudste zegt, kijk mama, die heeft een baby in de buik! er was niet echt iets duidelijks te zien, maar toen we goed keken leek de buik toch wat gekke bewegingen te hebben. hebben we het aan een medewerker gevraagd en ja hoor, het ezeltje was drachtig! heel apart!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @saab: pfoe dat duurt altijd zoooo lang!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjeee....wat spannend hier!!!! Saabenjelle!!!
    Nattass....hoe is het bij jou????

Deel Deze Pagina