Ach saabenjelle, wat vreselijk verdrietig. Kan me indenken dat je even klaar bent met de spanning, zeker met alles rond je schoonvader er ook nog bij. Heel veel sterkte en hopelijk snel goed nieuws bij jullie.
@nattasja: helaas, ik zie ook geen streepje, sorry! @saab: he bah, wat naar nou allemaal!! ik kan me voorstellen dat je het even niet meer trekt! heel veel sterkte, en denk aan jezelf!! zorg goed voor jezelf en pak het weer op als je er aan toe bent! knuff!!
@ saab wat balen. wel fijn dat je nu wat weet en denk dat je er goed aan doet nu even aan jezelf te denken. ik wens je alle sterkte toe en ook aan je mannetje. nee dames inderdaad geen streep, zag ik ook. vind het alleen vreemd die roze vlekken. zo de avond begint weer bijna. zo met het eten beginnen en dan 1 nachtje werken. morgen komen mijn mannen weer thuis. heerlijk, wat heb ik ze gemist. verder geen nieuws te vertellen.
zo, vlees voor morgen voor deBBQ is binnen. Ik wilde het gisteren alvast bestellen bij de slager, maar hij zei dat het zo druk zou worden dat ze geen tijd hadden om het van tevoren klaar te maken, dus dat ik maar gewoon naar de winkel moest komen. dus vanochtend maar meteen daarheen geweest (kindjes moesten helaas mee, want vriendjelief is er vandaag de hele dag niet ) hebben 3 kwartier moeten wachten, het was nu al superdruk, maar het is in huis! En vanochtend was mn temp gestegen naar 36,9! Joepie! FF zet nu mijn ei op donderdag (ik denk zelf stiekem dat ik m woensdag al had, maar goed, hou het maar op wat FF zegt) en dan is mijn nod dus de 19e ipv de 23e, scheelt toch weer!
Hier is alles wel OK verveel me alleen dood! Met jou? Op de w8 bank zie ik spannend hoor!! En hoest met de andere meiden??
hier misselijk en vind het niet eens erg... aan het aftellen tot volgende week maandag.. wil dan pas testen.. wil geen vage lijntjes of witte testen meer zien!
hoi meiden verveel mij dood hier. van de week genoeg gedaan en wil vanavond niet weer rugpijn hebben. als het goed is komen mij jongens over 2 uurtjes thuis . nog steeds geen nieuws. denk dat de test morgen ook weer nega is. op naar dinsdag dan maar en hopen dat bij de ha wel wat duidelijk word. vanmorgen weer vroeg wakker na mijn nachtdienst, dus heb nu barstende koppijn. met dank aan de buren die de muziek lekker hard hadden staan:x. verder bij jullie alles lekker? en jannie spannend!!!!
Jannie, spannend hoor! Ik ga alvast duimen! @ flex, dan kon je toch hier heen? Of is je mannetje thuis? Gaan we het badje vullen voor de kindjes en wij lekker zitten! Vriendje komt pas half 6 weer thuis...
Ik ga trouwens ook niet testen voor zaterdag de 21e. Vriendjelief is namelijk naar Londen voor z'n werk van woe tot en met vrijdag laat. Of heeeeeel mssn als ik me niet kan beheersen test ik daarvoor, maar dat is nog voor m'n nod en dat wil ik eigenlijk niet...
ja idd maar kan me nie snel geneog gaan!!! wou dat het al 5 6 of 7 juni was!! (liefst 6 Juni in de avond dan zit die enorme autoreis erop!! haha)
Ik kon me toch niet inhouden, en heb vrijdag een vroege zwangerschapstest gedaan. Geen streep helaas. Maar mijn temp is nog wel hoog en ik zit inmiddels al op 17dpo, dus ben benieuwd of ik vandaag dan ongesteld wordt.