jup heb um gezien en je 2e streepje ook!!! spannend hoor!!! hopelijk snel een dikke knaller *voorzichtig gefeliciteerd*
OOOHHHH Nee he! Wij zijn dus in het geheim voor de derde bezig, maar ons dochtertje heeft ons erover horen praten. Nu vertelde ze net aan de telefoon tegen mijn ouders: "Opa, ik wil een baby! Papa en mama zeggen dat ze een baby gaan halen! Dus opa moest een beetje lachen. Verder niets. Ik heb er nog een grapje van proberen te maken, maar ben bang dat die niet meer werkte!
@dannie: haha lekker dan! tja, ze vangen echt alles op en zijn zo eerlijk als de pieten haha mijn zoontje zei een week of twee terug tegen mn moeder dat ie wel een babyzusje wilde hihi
vind het gewoon eng meiden... eerst maar die 4w3d over... daarna ga ik pas mijn banner veranderen... manlief vertel ik nog lekker niets.. die ga ik hopelijk vrijdag met een knaller verrassen
TSja, daar gaat je geheimpje dan. hihi. Heerlijk toch die eerlijkheid van die kids. L#l je daar maar eens uit dan! haha. Zometeen de oudste ophalen bij de peutertjes, en dan maar weer aan de kook. Je moet toch wat he? wat eten jullie vanaaf? Ik denk dat wij lekker op zijn hollands gaan. aardappels met groente (verse boontjes) een een eigen gedraaide lekkere bal gehakt! Moet alleen nog even checken of mijn gehakt niet meer bevroren is. Anders zometeen nog ff naar de suup. en dan zie ik weer allemaal andere lekkere dingen, dus hopen dat t niet meer bevroren is!
hier zou manlief er niet zijn, dus zou met de kids pannenkoeken eten. maar nu mailde hij daarnet dat hij er wel is en dan mn sm mee-eet, dus moet nu iets gezonds (want hij is aan het lijnen...) en iets lekkers natuurlijk (hij houdt niet van pannenkoeken, althans niet als avondeten, wel als lunch)... hmm ik heb nog werkelijk geen idee... mssn maar weer maaltijdsalade, of pastasalade, is altijd lekker.
Oudste opgehaald bij de peutertjes. Ik hoefde niet te vragen waar ze gespeeld hadden. We kunnen onze eigen zandbak vullen met alle zand die zij in de kleren en op haar hoofd heeft! Buiten uitgekleed en meteen het bad in. "mama ik heb in de zandbak gespeeld" "Goh schat echt waar?" "Ja, en we hadden kroontjes gemaakt van het zand. We waren prinsessen." Ik ben bang dat ik de komende week overal zand ga aantreffen. Lang haar en zand gaan niet zo goed samen
@ jannie is zie hem alvast een kleine felicitatie en hoop dat hij straks donkerder word. vanoctend bij ha geweest en de rugpijn mag nog 2 weken aanhouden en over mijn schaambeen zei ze niks. o ja ze weet zeker dat ik niet zwanger ben vanwege mijn opoe. dat dacht ik zelf ook wel, maar vaag allemaal. ga vanacht weer werken, dus zet vanacht misschien nog wat neer, want manlief is vandaag vrij en wil niet de hele tijd achter de laptop zitten.
@nattasja: balen dat je nu nog niet weet wat je hebt. Hoop dat de rugpijn niet nog lang aanhoudt. Niet zwanger vanwege opoe Dat mis ik even geloof ik. Of kom ik nu heel blondttdtdtt over?? @hier: gehaktballetjes liggen heerlijk te sudderen.
Gehaktballetjes waren heerlijk. Zometeen de kids naar bed brengen en dan een heerlijk avondje op de bank met mijn vent! Komt er nog wat leuks op de tv vanaaf of moeten we maar weer een filmpje draaien? Maar eerst natuurlijk om20:00 uur GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN JJJAAAAA, ik weet het, heel slecht van mij, maar daar kijk ik al jaren naar hihihihi.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik tegen mn eentje aan het lullen ben. maar ach, dat maakt ook niets uit. Dat heb ik wel vaker!
@dannie: nee joh maakt niets uit, gezellig teruglezen dan hoor! ik heb het ook weleens een blz vol met posts van mezelf haha @hier een druk dagje gehad. vanochtend even naar het winkelcentrum, kadootjes kopen voor de kindjes van een vriendinnetje van me. toen wezen lunchen thuis, daarna naar dat vriendinnetje met de kadootjes. toen ik thuis kwam, kwam mn moeder op de thee, en toen zijn we samen even naar de kledingverhuurwinkel gegaan om iets leuks uit te zoeken voor een themafeest dat ik zaterdag heb (was eignelijk niet zo handig met de kindjes, maar ja, ik moet toch wat...) daarna naar de supermarkt, eten halen, koken en toen stond mn vriendje met sm op de stoep en konden we eten. nu zo kaspertje naar bed doen. vriendjelief is met thijmen nog even buiten fietsen. maar ik dacht eerst even ZP checken haha @nattas: hmm mag nog 2 weken aanhouden?? das balen, had ze een idee dan wat het is? ik hoop dat het niet zo lang blijft hangen! succes met werken vannacht! @dannie: opoe, bedoelt ze volgens mij haar ongie mee. @hier: wat ongiepijntjes af en toe, en veel afscheiding... hopelijk een innesteling... moet nog zolang wachten tot testen... heb besloten om pas de 21e te testen en volgens mijn eigen berekeningen ben ik vandaag al 6 dpo... dus dan moet het wel een knaltest worden, toch?
HUH!! ik heb ook even een temperatuurkaartje aangemaakt en daar zegt ie dat mn ei rond dag 10/11 geweest is... en FF zegt dag 17 en ik denk zelf dag 15/16... lekker dat tempen!
Jannie: ik heb ook even gekeken. Hoefde niet te turen. Zag een strepie!! Dus hier ook alvast van harte (voorzichtjes dan)!!! Super zeg!!!