Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoi,

Zit niet helemaal bij het goede onderwerp;) maar vraag het toch maar hiet aangezien het forum die ik moet hebben niet actief is.

Het zit zo:Ik ben zo 14 febbruari ongesteld geweest en toen gelijk gestopt met de pil.Omdat mijn man en ik graag een kindje willen. die maand hebben wel ook al geklust. helaas werd ik ongesteld na 6 weken gestopt te zijn met pil ( 28 maart) nu deze maand ook geklust en nu dacht ik op de ovulatie testen ze zien dat ik mijn eisprong 13 april had. dacht ik ook te voelen. ( ik dacht is mijn cyclus wat korten deze maand zeker) nou nee toch niet want ik zit nu alweer over de 6 weken heen en nog niet ongesteld! dus heb er al wat testjes tegen aan gegooid maar helaas allemaal negatief. geen tweede streepje te bekennen. mischien toch te vroeg met testen? of gewoon ontpillen? aangezien mij het ontpillen wat vreemd lijkt aangezien ik de vorige keer mijn menstruaite ook gewoon kreeg na 6 weken. Ik heb niet echt kwaaltjes! alleen af en toe wat gevoelige borsten maar echt maar minimaal. en wat opgezette buik in de avond.

Wat denken jullie? Zou ik nog zwanger kunnen zijn en gewoon te vroeg gestest hebben? ( mijn gevoel zegt namelijk wel zwanger.. maarja als je het graag wil dan verbeeld je het je ook makkelijk) schijnzwanger zeggen ze.

Nogmaals ik weet dat dit niet onder het juiste topic geplaats is maar jullie zouden er vast wel wat van af weten aangezien jullie voor de derde gaan:) hoop voor jullie dat het mag lukken.

2. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, ik heb nog niet getest en ga het ook niet doen. Ik krijg zaterdag bijna vijftig mensen over de vloer, en heb geen zin om het de hele dag te moeten verzwijgen. Ik ga dus zondag testen. Ik weet dat ik best nog ongesteld kan worden, maar heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Zondag zullen we het zeker weten, ha ha.

3. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Kijk dit vindt ik echt een prachtig forum, allemaal zo medelevend en lieve reacties. Ik heb ooit op een andere foras gezeten en hoevaak daar ruzies waren was niet leuk meer.
    Ik vindt het hier echt geweldig ;)

Allemaal bedankt voor de lieve reacties :D

Ik ga deze ronde ook tempen alleen ben ik daar nog niet zo mee bekend, bij mijn andere 2 kids was het meteen raak. De eerste ben ik met de pil aangeteld, en de 2de was ik gestopt met de pil 1 keer ongi gehad en daarna al niet meer en meteen zwanger dus is het deze keer een beetje frustrerend aangezien we nu ronde 5 ingaan.

Wie kan mij uitleggen wanneer ik moet starten met Tempen? En hoe het in zijn werk gaat verder?
    Ik heb ook OVU testen dus die ga ik ook gewoon gebruiken.

Ik wil dit puur doen om te kijken hoe het in mijn lichaam er aan toe gaat ;)

@ Voor de andere meiden die ook op rood zijn: heel veel sterkte en met vol hoop naar de volgende ronde en hoop dat het dan voor jullie en mezelf natuurlijk op ROZE kan :p

@ Voor de meiden die bijna kunnen gaan testen: ik hoop het zo voor jullie en dat ik jullie snel kan feliciteren :D

@ Voor de meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERDDDDDDDDD, geniet ervan het is zo'n mooie tijd :D

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dit kan nog gewoon onder het ontpillen vallen meis... kan bij sommige wel een half jaar duren...
    s6!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

tempen kan je het beste doen als je nog in bed ligt en begin op eerste dag van je cyclus heel veel s6! en meestal moet het met ovu testen wel lukken!! ik duim heel hard voor je (voor jullie allemaal!!)

6. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ennasil, kan gewoon ontpillen zijn. Dan kan je cyclus even heel onregelmatig zijn. En het kan ook zo zijn dat je laat hcg aanmaakt en dus pas laat een positieve test hebt. Je kunt niets anders doen dan afwachten. Succes.

Kinderwens, ik vind dit clubje ook heel gezellig en meelevend. Ik denk dat het per forum, maar ook per topic verschilt.
    Ik heb ook wel eens in een topic meegelezen waar iedereen alleen met zichzelf bezig was en niet reageerde op vragen van anderen.

Vash, spannend hoor, nog maar een halve week!

7. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Dus ik moet beginnen vanaf de 1ste dag van mijn ONGI? Of zie ik dat nu verkeerd?

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik ben het er helemaal mee eens dat het gezellie is hier. Lekker klessebessen.
    Is ook echt spannend om van iedereen te horen of hij posi/nega test. Wie is eigenlijk de volgende die mag testen? Zonnedans, Damyar en Surf toch? Ik ben echt benieuwd. Kunnen jullie allemaal wachten tot je NOD of testen jullie stiekem ook al eerder. Ik weet nu al dat ik niet zo lang kan wachten!

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @kinderwens: Ik heb geen idee. Ik temp niet en doe geen ovutests. Maar de eerste dag van de cyclus is idd de eerste dag van je "lidmaatschap van het rode kruis"

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

Hoi,

bedankt voor de snelle reactie:) oke dan wacht ik mijn menstruatie gewoon nog even af. Hoop dat ie dan snel komt dan kunnen we op naar ronde 3! ( mijn schoonzusje is deze maand ook bevallen, als je dan dat kleine hummeltje ziet wil je het nog liever) maar goed forceren kan je het ook niet he.

heb even jullie berichtjes doorggebladerd.Ik hoop voor jullie allemaal dat het mag lukken:)

P.s ovulatie testen zijn niet erg betrouwbaar. ik heb er van verschillende merken gedaan en sommige bleven constant positef en terwijl het andere merk helemaal niet positief was of nauwelijks . heb er op den duur 2 keer op een dag gedaan. en op 1 dag waren ze allebei postief terwijl het 2 uur ervoor nog negatief was. zo snel gaat het. en die dag erna bleef er 1 merk de dagen erna positief en de ander niet meer ja een vaag tweede streepje maar dat is niet postief. ( dus dachten we laten we maar gewoon doorklussen tot de ongi komt) maarja nu duurt het wel erg lang.

Mischien zijn er ook mensen bij wie de ovulatie testen wel goed werken hoor. Ik heb er niet echt hele goede ervaringen mee.

vinden jullie het goed als ik jullie op de hoogte hou en af en toe met jullie meebabbel?

11. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @jannie ik ga uit van ongeveer 5 juni, maar ja ik weet het niet. vorige maand zaten er 27 dagen tussen en nu 32. ook verkies ik vandaag al geen bloed meer. 3 dagen apart, nog nooit gehad.

vind dit inderdaad een gezellig clubje, leven echt met elkaar mee en denderen niet over elkaar heen. kan ook alles vragen, want niks is gek of raar.

meiden toppie dit houden we er in.

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

hallo allemaal,

Zie dat er ontzettend veel geschreven is, zelf ben ik niet zo veel online. Dit komt omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn.
    Mijn excuses, ik lees het wel, maar het is bijna niet te doen om dan weer zo laat nog te reageren.

Meiden die zwanger zijn, Gefeliciteerd zeg, spannend weer allemaal of niet?

Eisprong hebben we weer achter de rug, volgens temp en ovutesten. We klussen altijd wel voor de zekerheid nog een week om de dag door. Ik ben benieuwd, al moet ik zeggen dat mijn gevoel duidelijk nee zegt.

Fijne dag allemaal gewenst.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend meis... en is nog vroeg he..
    soms heb ik oko dagen dat ik alleen ff lees en niet reageer omdat ik het gevoel heb dat zp zorgt dat ik er teveel mee bezig ban.. andere dagen vind ik het heerlijk en is het m'n uitlaatklep...
    hopelijk zitten we snel allemaal op de roze wolk.. kunnen we er niet genoeg mee bezig zijn ;)

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL

ik heb nog nooit (behalve vorige maand, toen heb ik niet getest) tot mijn nod kunnen wachten... maar mijn gevoel heeft tot nu toe ook altijd gelijk gehad!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend meis... is het al zondag :D kunnen we hopelijk samen doorschuiven naar de jan.mama's.. en de lijst hier wat meer roze kleuren!

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    en jaaaaaaaaaaaaaaa, is een super topic... iedereen leeft met elkaar mee en zelfs als je een periode hebt dat je vooral met jezelf bezig bent neemt niemand het je kwalijk!

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

Ik eet nu shiazaad en gedroogde gojibessen zitten veel vitaminen in en verhoogt de vruchtbaarheid zeggen ze. ( ik denk zo kan het wellicht proberen het is gewoon natuurlijk) mocht het niet werken is het ook niet schadelijk:) het is in iedergeval wel gezond! op internet kan je het zo bij google in typen. kunne jullie lezen wat het is.

mischien iets om ook te proberen je kan het gewoon in een natuurwinkel/drogist kopen. en dan doe je het gewoon door de crusli met jogurt of iets mengen.

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Oh, Dat ga ik meteen opzoeken! hihi Alle beetjes helpen natuurlijk.
    Nog meer tips voor bevordering van de vruchtbaarheid!!!!!

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    En de dagen kruipen maar voorbij. Ben blij als ik vanaf morgen weer 4 dgn kan werken. Kan k mn gedachten eindelijk weer op iets anders zetten. PPPPPPPPFFFFFFFFFFFF

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

haha heb je het al kunnen vinden? nee meer tips weet ik niet
    behalve gezond leven geen koffie en geen thee;) geen frisdrank met prik. geen rauw beleg vlees. maar dat zijn allemaal standaard dingen natuurlijk.en drop is ook slecht voor vruchtbaarheid! toevallig pas gelezen.(sommige pakken dat nog weleens omdat ze denken dat het goed is om bloedruk te verhogen) maar het is heel slecht. lekker veel smoothies maken:) en niet teveel vitamine a.

Deel Deze Pagina