hier nog steeds niks te bekkennen van ongi pff.. had gisteravond wel plotseling last van duizeligheid en druk op mijn hoofd. maar dat trok na een half uurtje weer weg gelukkig. en vanacht weer wat steken rond de nierstreek. heb dat ook al een week. (wel al minder nu) jullie idee wat dat kan zijn? aan te weinig drinken lig het niet. drink heel de dag door water. wat kan een lichaam soms toch vreemd doen mischien heeft het wel een uitwerking op dat ik mijn eigen te druk maak. vind het knap dat jullie allemaal zo lang kunnen wachten met testen dat doe ik nu ook om de teleurstelling te voorkomen ik wacht nu gewoon nog een week.
Jannie! Gefeliciteerd. Wat ontzettend fijn voor jullie. Heb je je man al iets verteld? Vash, spannend zeg. Nog twee nachtjes slapen. Het schiet op. Veel plezier op jullie feest morgen. Ennasil wat vervelend voor je. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Surf, gefeliciteerd met je zoon! Hier geen bijzonderheden. Buikpijn houdt nog steeds aan, vandaag inclusief hoofdpijn en daardoor weer wat misselijk. Ik ga dinsdag ook nog niet testen, veel te bang voor de teleurstelling. Ik wacht tot ik zeker een week overtijd ben. Geen bloed is goed. Lastig dat de tabel steeds weer weg is, ik blijf zoeken. Is er geen mogelijkheid om hem steeds op de laatste pagina te hebben?
@ zonnedans ik zal voor je duimen dat je snel een positieve test in handen heb wanneer heb je voor het laatst getest? was dat voor of na je nod?
Zonnedans: vervelend die hoofdpijn en buikpijn. Hopelijk betekent het iets moois!! Ennasil: ben het even kwijt...ben je al overtijd?? Surf: gefeliciteerd!! Drie jaartjes alweer!! Hier afwachten tot volgende week zaterdag. Wie had hier nog maar heel vroeg getest? Jannie toch??....mmmm...ik moet mezelf toch echt nog even beheersen... Er vanuit gaande dat ik bij de andere twee pas na zes maanden zwanger was, zal het deze ronde vast nog niet raak zijn. Maar...je weet natuurlijk maar nooit
surf, gefeliciteerd meis met je kleine grote man! znnedans.. heb gister na die duidelijkere test mijn man een mailgestuurd met de foto als bijlage... hij vind het echt super! klachten lijken nu ook wel erger te worden, dus moet gewoon positief zijn.. ga nu nog ff een uurtje op bed en dan straks zoonlief ophalen en dan door naar mijn ouders.. blijf daar tot zondag, want manlief gaat met zijn vader op stap en door mijn korte lontje op dit moment leek het me handiger om niet een lange zaterdag alleen te zijn met een kleuter die alle grensen opzoekt..
Je hebt al vroeg klachten! Was dat bij die andere twee ook zo?? Poeh...straks is het nog een tweeling Fijn weekend trouwens!!
zo woonkamer gepoetst verjaardag kado voor buurmeisje gehaalt morgen geeft ze haar feestje direct erna komt de oppas en gaan we surfen!! ben benieuwd of ik ut leuk vind
Surf, gefeliciteerd met je mannetje! Heb ik dat... mijn spiraal zit er nog in. Het is de gyn niet gelukt hem te verwijderen, de draadjes waren zoek. Dus krijg ik nog een nieuwe afspraak op de poli. Gatsie, ik word er niet erg blij van. Wel mijn vragen al even kunnen stellen w.b. een 3e zwangerschap na 2 keizersnedes en ik ben helemaal gerust gesteld.
@ smile: ja ik denk wel dat ik overtijd ben mijn vorige cyclus was 42 dagen. mijn laatste ongi was 28 maart.( dus 4 dagen overtijd) maar ben nog maar een paar maanden gestopt met de pil.dus kan zijn dat het ook ontpillen is. nu heb ik wel sinds een week last van mijn buik moe en sinds gisteren wat duizelig en sinds vanmiddag misselijk( wel met vlagen hoor). dus ik weet het niet zo goed meer. ( het kan ook zijn omdat ik graag zwanger wil zijn) 2 dagen geleden getest toen was hij mega negatief! dus nu durf ik niet zo goed meer te testen. ik wacht nog een weekje om de teleurstelling te voorkomen.
hoi hoi, Flx3girl: waren je oppaskindjes op tijd weer weg? Hoe is het verder? Surf: van harte gefeliciteerd met je zoon, 3 jaar. Nog een jaartje bij je en dan die basisschool. Hoe is het met het hoesten, al minder. Zonnedans: knap van je dat je nog kan wachten met testen. Smile: wanneer ben je overtijd? Nu al of over x aantal dagen? jannie1980: je bent echt zwanger hoor, ja die klachtjes horen er ook weer bij, maar allemaal voor een goed doel. Spannend weer. Miran336: Balen zeg van het spiraaltje? Wanneer moet je naar de poli? ennasil: tevroeg getest of misschien ontpillen. Al moet ik zeggen dat ik nooit last heb gehad van ontpillen. De meningen zijn er oook erg over verdeeld of je lichaam moet ontpillen of niet. Ik weett het niet, maar ik ga heel hard voor je duimen dat je heel snel een mooie test hebt. Voor de gene die ik heb gemist, sorry. Hoe is het verder met jullie. Hier merk ik niks anders dan anders, dus ik ga er maar vanuit dat het deze ronde niet raak is. Wie wil er voor mij overigens ook pendelen? Groetjes
Vandaag een behoorlijke baaldag. Vrijdag de 13e he? Ik had een mondeling examen wat ik eigenlijk makkelijk had kunnen halen. Krijg ik halverwege een black-out. Nog nooit gehad. PPPFFF, wat was ik pissig op mezelf. Ik kreeg de draad niet meer opgepakt daarna. Zelfs de examinator was verbaasd dat ik het opeens liet liggen. Hij zei dat hij al achterovergeleund in de stoel met de armen over elkaar zat, kat in het bakkie, dacht ie, tot het mis ging. Jeetje zeg, wat baal ik vanmezelf. Nooit meer examen doen op vrijdag de 13e.
@ Damyar: ik mag volgende week zaterdag pas testen...nog lang niet over tijd dus. En jij?? Wanneer mag jij testen?? Kan de lijst zo snel niet terug vinden.... @ Dannie81: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......moet het nu opnieuw?? Ben je nog aan de studie?? @ Miran366: argh...ook al een tegenvaller....nu kun je nog een keer...zucht @Ennasil: tja..ontpillen zou kunnen. Heb er zelf nooit last van gehad, maar iedereen is weer anders. Ik ga voor je duimen in elk geval!! Met vlagen misselijk klinkt niet verkeerd Ik heb het idee dat ik me zo nu en dan ook niet lekker voel. Maar volgens mij houd ik mezelf straal voor de gek!! Hahaha....
het kan bij jou gelukkig nog alle kanten op als het goed is moet het bij jou nog gaan innestellen of is al begonnen. ze zeggen dat daarna pas een hormoon vrij komt waar je kwaaltjes van kan krijgen. maar mischien kan het wel hoor. snelle innesteling je weet het nooit maar normaal gesproken duur dat wel 5 dagen na de bevruchting. ( volgende week zaterdag is je nod toch?) We moeten helaas nog even afwachten!!