Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hallo meiden!!!

jaja ik leef nog gelukkig:D

net terug van de eerste surfles en twas zwaar!!!
    veel te harde wind voor de eerste keer haha op land surfen ging nog wel maar zodra we het water opgingen poeh! zegt ie nou klim maar erop... euuh ja oke;) nou stond nog nie eens en ging al kopje onder LOL!!!! uiteindelijk beetje de oefeningetjes kwa draaien kunnen oefenen en toen het leukste wegvaren!!:D ook nie makkelijk maar dat was echt gaaf!!!! eindelijk lukte het me en ging erg lekker en riep zelf JOEHOE!!!! tot er een harde wind kwam ik ik daar zo van schrok dat ik alles losliet en ja weer viel kwam alleen met mijn scheenbeen op het bord deed erg pijn daarna ook niet meer verder kunnen surfen was helemaal op! met een dik been maar big smile zit ik weer thuis en ga nu douchen!!:D morgen weer!!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, ben er ff snel... vandaag lekker met mijn mams en de jongens in rotterdam wezen shoppen...

voel me nog steeds zwanger.. als ik niet regelmatig eet ben ik misselijk en heb regelmatig last van mijn borsten.. de bovenkant van mijn borsten trekt dan heel erg...

zoek de komende tijd maar veel afleiding... gaat de tijd lekker snel!
    verder niet heel erg bijgelezen.. gewoon geen tijd en fut voor...

3. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @fl3x super zeg en morgen weer. kun je je lol op maadag:D.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: klinkt er g leuk joh! super dat het zo goed ging! en ja de wind is nu natuurlijk wel super!

@hier: de hele dag bezig geweest om mijn outfit (en die van vriendjelief) compleet te krijgen voor het feest vanavond... maar het is gelukt!
    we zien er niet uit met zn tweeen, maar ja dat hoort dan wel weer met zo'n feest haha

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik verwachte afgelopen maandag a dinsdag mijn nod en heb woensdag getest en toen was die mega negatief. nu wacht ik nog even tot volgende week woensdag met testen.tenzij dat ik alsnog ongesteld word.

voor jou ook lastig als je klachten per dag verschillen:( je kan er soms geen pijl op trekken helaas.

hoop voor jou ook dat je snel duidelijkheid krijgt.

6. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @surf en als wat gaan jullie? geen foto. of komt deze morgen?

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nattasja: tot eergisteren voelde ik echt nog niets. gisteren en vandaag last van een duidelijk aanwezige onderbuik haha. beetje menstruatieachtig, maar ook net weer niet, beetje vaag. ik hoop iets van een innesteling ofzo.
    vandaag af en toe wat misselijk, niet super, maar aanwezig op de achtergrond zeg maar...
    en erg moe, maar dat ben ik al sinds vorige week...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nattasja: haha, nou een foto wordt het niet denk ik... het is een 'made in 1981' feest van mn vriend met 6 andere vrienden die allemaal 30 worden dit jaar.
    mn vriend heeft zo'n echt fout trainingspak met een pruik waarbij hij bovenop kort haar heeft en zo'n matje in zn nek. verder een vette gouden zonnebril en enorme ketting en sportschoenen.
    en ik een fel jurkje met gympen en beenwarmers en een petje, daar kan ik zo wel even een fotootje van maken, ff kijken...

9. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ surf ooo dat is weer spannend. ik zie op het lijstje dat je nod de 19de is? ik ga zo voor je duimen.

10. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    leuk zo een feest. hebben wij eigenlijk nooit, helaas.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij ook nooit hoor, nu toevallig haha
    de vorige keer was nog tijdens mn studie, denk een jaar of 8 terug... toen gingen we als Mulder en Scully uit de X-files...

13. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    super heb je de jurk zelf gemaakt?

volgens mij ben je nog een aantal jaren jonger als mij.
    ik heb helaas nog nooit zo'n feest gehad. misschien in de toekomst.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee de jurk hebben we gehuurd...
    ben niet zo creabea haha

ik ben nu 28, word in juli 29...

15. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    o dat valt nog wel mee. ik word in oktober 34.

ga weer stoppen voor vandaag, want manlief komt zo thuis en ga dan boodschappen doen. vanavond lekker aan de borrel. heb ik wel weer verdient vin ik.

morgen gaat de jongste al weer afzwemmen voor zijn A. super en daarna naar mijn broertje. die word voor de eerste keer vader eind november.

fijne avond allemaal.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijne avond nattas! succes met de boodschapjes en veel plezier morgen! en jeetje zijn A-diploma alweer, goed hoor!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga hier ook de spulletjes verzamelen, kindjes gaan uit logeren natuurlijk (kunnen papa en mama ook een btje uitslapen morgen haha) en dan bij mn ouders eten, daarna de kindjes naar een vriendinnetje brengen en daarna terug naar mn ouders, omkleden en op pad...

tot morgen allemaal! fijna avond!

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo, het lijstje weer even bekeken. Tjonge, er komt een spannend week aan. veel testers!!
    @Ennasil: bij de tweede was ik 10 dagen over tijd voordat ik een positieve test in handen had. Elke ochtend had ik zo'n kramp dat ik zeker wist dat ik ongi was....maar uiteindelijk toch echt niet geworden. Misschien nog een heeeeel klein beetje hoop voor je!!

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

Wat is er veel geschreven, heb het wel bijna allemaal gelezen, maar niet echt onthouden. Heb de hele dag gewerkt en ben kapot.

Heerlijk weekend en hoef donderdag pas weer te werken, heerlijk even niets.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

#820 Delfino, 14 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2011
    ** hoeft al nie meer*** :D

Deel Deze Pagina